Ja, die zaten op de eerste rang te streamen ....quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mooi hoe Lotus en Jessie dit aanschouwen.
Ja, en er komen 1000 bezoekers waarvan minstens de helft wel een patatje lust.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:34 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
60kg aardappelen, zou toch 300 porties friet kunnen zijn
merel heeft uiteindelijk geen spraytan genomen omdat ze zich moest uitkledenquote:Op zaterdag 22 december 2018 16:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Merel lijkt witter na de spraytan.
Ze wilden naar Jessie toe, maar ze houden het nog even voor zichquote:Op zaterdag 22 december 2018 16:36 schreef Mjelleke het volgende:
Waar wilde de 3 musketiers iemand mee confronteren
Ik ben in uto-1 ook een keer naar de markt geweest. Hadden ze de luifel en nog was er een wachtrij van een half uur. Dat gaan ze met deze pannen nooit reddenquote:Op zaterdag 22 december 2018 16:36 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ja, en er komen 1000 bezoekers waarvan minstens de helft wel een patatje lust.
Ze hebben daar allemaal een rol.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:36 schreef FOKoffieleut het volgende:
gerrit tegen joa: je weet toch ook wel dat ik veel op de beeldbuis ben te zien (ik kijk het niet op tv, maar gerrit maakt dus wel tv, is ook werk)
Oh okay. Ze ziet niet zo oranje vandaag.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
merel heeft uiteindelijk geen spraytan genomen omdat ze zich moest uitkleden
En haar make up moest er af.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Oh oké... wat een sukkels zijn het....quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:36 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ze wilden naar Jessie toe, maar ze houden het nog even voor zich
Ik had begrepen dat ze grote pannen kregen?quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:37 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik ben in uto-1 ook een keer naar de markt geweest. Hadden ze de luifel en nog was er een wachtrij van een half uur. Dat gaan ze met deze pannen nooit redden
quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh okay. Ze ziet niet zo oranje vandaag.
Tuurlijk maar het zijn Shelley en Gerrit.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Hebben ze genoeg tijd voor gehad.........
Dat weet ik niet. Met deze gaat het ze niet lukkenquote:Op zaterdag 22 december 2018 16:38 schreef Yaksa het volgende:
[..]
[..]
Ik had begrepen dat ze grote pannen kregen?
Ze kon het niet aan als de rest haar zonder kleren zou zien. gelukkig had ze wel commentaar op de anderenquote:Op zaterdag 22 december 2018 16:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh okay. Ze ziet niet zo oranje vandaag.
Was loos?quote:
Ja jammer, was wel benieuwdquote:Op zaterdag 22 december 2018 16:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als ik naar ze kijk word ik al moe........Luie donders bint het............quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:39 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Tuurlijk maar het zijn Shelley en Gerrit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |