haha nee dat was van de pre workout shakeje zei iequote:Op zaterdag 22 december 2018 16:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoorde net dat hij last van zijn hart had?........Medicatie?......Dan kan ik die moeheid nog ergens begrijpen....
En waarom kan dat niet? Weet jij veel hoeveel uur patat snijden ze er al op hebben zitten?quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij niet gesneden worden in dat huis tuin keukending....Ze waren in 1 meer dan een hele dag mee bezig
Hij had van te voren zo'n sportdrankje op. Een prie, als ik dat goed verwoordquote:Op zaterdag 22 december 2018 16:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoorde net dat hij last van zijn hart had?........Medicatie?......Dan kan ik die moeheid nog ergens begrijpen....
Ik hoorde Joa nu zelfs roepen dat hij gesloopt isquote:Op zaterdag 22 december 2018 16:43 schreef pollewop77 het volgende:
Werkelijk ze hebben nog nooit wat uitgevoerd, is er eindelijk iemand die er wat van durft te zeggen en dan rennen ze gillend naar mammie toe
quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:42 schreef Yaksa het volgende:
Mensen die spullen komen brengen noemen Jessie een directeur.
En dat ie op moet rotten, hun werken ook hard en laten Jessie niet bepalen hoe ze gaan uitladen.
Een pre workout.Als je dat neemt moet je ook iets gaan doen,anders ga je stuiteren.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Hij had van te voren zo'n sportdrankje op. Een prie, als ik dat goed verwoord![]()
Daarna hartkloppingen. Daar schrok hij wel van
quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:46 schreef Yaksa het volgende:
Geen koffiefilters voor morgen, rekening niet betaald.
weer een faal van chrisquote:Op zaterdag 22 december 2018 16:46 schreef Yaksa het volgende:
Geen koffiefilters voor morgen, rekening niet betaald.
Die achterlijke drankjes ookquote:Op zaterdag 22 december 2018 16:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een pre workout.Als je dat neemt moet je ook iets gaan doen,anders ga je stuiteren.
Wat een heerlijk nieuwsquote:Op zaterdag 22 december 2018 16:46 schreef MariaElena2018 het volgende:
We hebben een probleem, koffiefilters zijn niet betaald dus hebben ze geen filters
Kan ik mij enigszins iets bij voorstellen.........quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Hij had van te voren zo'n sportdrankje op. Een prie, als ik dat goed verwoord![]()
Daarna hartkloppingen. Daar schrok hij wel van
Joa heeft er geen zin in. Ze hebben het idee dat Jessie tussen de broeders aan het stoken is. Greet denkt dat hij vooral veel gesprekjes aan gaat om minuten te maken voor de sjonnies. Tim denkt toch dat hij het ook doet om ze uit elkaar te trekken. Hij wil hem confronteren en zeggen dat hij ermee op moet houden.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:43 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat voor gesprek wil Tim aangaan waar Jessie nu geen zin in heeft?
Snap ik heel goed......heb je het dingetje gezien waarmee gesneden wordt......en daar moeten geschilde aardappelen in.....het is niet zo'n ding als er in 1 was.....quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:45 schreef Yaksa het volgende:
[..]
En waarom kan dat niet? Weet jij veel hoeveel uur patat snijden ze er al op hebben zitten?
We zien niet alles.
zaterdag na 5 uur Yeah dan nemen ze nog op hoor Hiskequote:
Schandalig. Betalen voor iets wat je afneemt. Dat past toch in zijn geheel niet in de Utopiaanse gedachte. Terecht dat Hiske daar boos over is.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:46 schreef MariaElena2018 het volgende:
We hebben een probleem, koffiefilters zijn niet betaald dus hebben ze geen filters
ja die sturen wel pleepapierquote:Op zaterdag 22 december 2018 16:48 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Net alsof er nu nog iemand op gaat nemen bij die zaak.
Die zitten allang aan de kerstborrel.
Waarover?quote:
Hij heeft heel lang staan straten en had gisteren al pijn in zijn onderrug (zei hij tegen Erik toen die vroeg of zij ook ergens last van hadden want hij had veel pijn en wil de dokter laten komen, maar niet voor hem alleen)quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:45 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik hoorde Joa nu zelfs roepen dat hij gesloopt is![]()
![]()
Vandaag 100%. Het is droog.quote:
Of de vogelgriep arme Merelquote:Op zaterdag 22 december 2018 16:53 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik heb een gevoel dat binnenkort daar de pleuris uitbreekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |