Die twee kun je toch niet meer serieus nemen..........Een stoplicht is er niets bij...quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Greet en Shelley zoenen alweer.
En wie zou daar dan moeten gaan liggen? Want shelly en Gerrit willen samen blijven.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:14 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Waar prima 3 bedden in kunnen. Liggen ze nog ruimer dan met 4 man in het limbohuisje.
Vind het wel stoer staan, beetje als die Viking shieldmaiden Lagertha,quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar is het bijgevlechtet? verlängert?
Proost.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:16 schreef pollewop77 het volgende:
Wat een gedoe daar, ik neem er een wijntje op
Zeg niet dat ze het weer voor elkaar krijgen zonder er iets voor hoeven doen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:16 schreef Koekiebakkie het volgende:
Gerrit fluisterend tegen Shelly:Er komt binnenkort wel een oplossing ik heb gesprek maar daar mogen we het nog niet over hebben
Nergens, maar dat is ook zo met het limbohuisje......daar hebben er altijd 5 gelegen.....quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:11 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Waar staat dat zwart op wit dat het officieel voor 2 personen is?
Bij haar ziet het er nog wel aantrekkelijk uit. Brenda lijkt wel een 12-jarig jongetje met dat kapsel.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:16 schreef Bonken het volgende:
[..]
Vind het wel stoer staan, beetje als die Viking shieldmaiden Lagertha, [ afbeelding ]
Mike zei het vanochtend al, in de silo, als de verdieping klaar is.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:17 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Zeg niet dat ze het weer voor elkaar krijgen zonder er iets voor hoeven doen.
Ik hoop dat de oplossing is dat 1 van de 2 weggestemd wordt
Dit was zelfs in de uitzending dacht ik.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:18 schreef An_0_Niem het volgende:
Sinds wanneer worden **dit soort dingen* open en bloot op de streams vertoond?
Mike en Lotus hadden sex boven de dekens en werden niet gefilmd.
En iedereen legt verantwoording aan hem af.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:18 schreef Bumfuzzle het volgende:
Die Jessie denkt even alles te kunnen bepalen.
Inderdaadquote:Op zaterdag 22 december 2018 16:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Bij haar ziet het er nog wel aantrekkelijk uit. Brenda lijkt wel een 12-jarig jongetje met dat kapsel.
Je UI heeft een lekker kleurtje.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:18 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Nou een gewoon kleurtje is het ook niet echt
Die poeder op haar smoelwerk ziet er inderdaad uit als geelzucht ........Dus zo vreemd is die opmerking niet...quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je UI heeft een lekker kleurtje.
Dit is toch wel echt een heel ander gezicht.......quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:16 schreef Bonken het volgende:
[..]
Vind het wel stoer staan, beetje als die Viking shieldmaiden Lagertha, [ afbeelding ]
Ik had er een filmpje van, maar die is inmiddels overal verwijderd .....quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:18 schreef An_0_Niem het volgende:
Sinds wanneer worden **dit soort dingen* open en bloot op de streams vertoond? Mike en Lotus hadden sex boven de dekens en werden niet gefilmd.
Is spray tan.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die poeder op haar smoelwerk ziet er inderdaad uit als geelzucht ........Dis zo vreemd is die opmerking niet...
Dat is echt onzin, dat er altijd 5 hebben gelegen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nergens, maar dat is ook zo met het limbohuisje......daar hebben er altijd 5 gelegen.....
Neuken voor geld.Krijgen ze wel weer een danslesje voor.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:18 schreef An_0_Niem het volgende:
Sinds wanneer worden **dit soort dingen* open en bloot op de streams vertoond? Mike en Lotus hadden sex boven de dekens en werden niet gefilmd.
Dat is dan ook de reden dat ze hem met boot en al er in hebben gestopt. En de bewoners weten dat ook en hebben dat tot een bepaalde grens maar te accepteren ...quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:18 schreef Bumfuzzle het volgende:
Die Jessie denkt even alles te kunnen bepalen.
Jessie jeffrey Brenda Brandon en Manonquote:Op zaterdag 22 december 2018 16:20 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Dat is echt onzin, dat er altijd 5 hebben gelegen.
Ik denk niet dat er de hele nacht iemand met de vinger boven de SL-knop zit. 's Nachts is er, lijkt mij, geen Talpa-bemoeienis die koste wat het kost verborgen gehouden dient te worden.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:18 schreef An_0_Niem het volgende:
en ik moet aan Kim Kardashian denken.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:16 schreef Bonken het volgende:
[..]
Ik zou er zo erg tegenin gaanquote:Op zaterdag 22 december 2018 16:21 schreef Bonken het volgende:
[..]
Dat is dan ook de reden dat ze hem met boot en al er in hebben gestopt. En de bewoners weten dat ook en hebben dat tot een bepaalde grens maar te accepteren ...
Dat dus...quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:22 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik hoorde Tim nog een keer schreeuwen,ik weet niet tegen wie
Volgens mij tegen Jessie. Want die riep hem.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:22 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik hoorde Tim nog een keer schreeuwen,ik weet niet tegen wie
Vreselijke familie die Kardashians..........quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:22 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
en ik moet aan Kim Kardashian denken.
[ afbeelding ]
Dit was denk ik ook haar bedoeling......quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:22 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
en ik moet aan Kim Kardashian denken.
[ afbeelding ]
Wie zegt dat, is geen regel voor toch?quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:18 schreef An_0_Niem het volgende:
Het is wel snoezig hoe hij elke keer ff zijn dinnetje moet noemen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Timothy gaat chillen met zijn vriendin, hij is er klaar mee .....
Dat zei hij tegen Jessie toch?.......quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Timothy gaat chillen met zijn vriendin, hij is er klaar mee .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |