Als die een B en B hebben is dat lastig........quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:00 schreef Yurtovic het volgende:
Laat ze lekker in de yurt liggen, Tim is daar toch weg
Ik zou der aan die nepvlechten trekken en met der neus in me kleren stoppen en zeggen oppakken die zooi en terug leggenquote:Op zaterdag 22 december 2018 16:01 schreef Chanel5 het volgende:
Ze zou met haar poten van mijn kleding af moeten blijven anders kon ze lachen wat er met haar kleding zou gebeuren.
Eigendom dus afblijven!!!
Wat wiens eigendom is kan ze daar vrij weinig schelen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:01 schreef Chanel5 het volgende:
Ze zou met haar poten van mijn kleding af moeten blijven anders kon ze lachen wat er met haar kleding zou gebeuren.
Eigendom dus afblijven!!!
quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:03 schreef PoezeligDing het volgende:
En het dan ook nog tegen Lotus zeggen, bij wie Shelley ONGEVRAAGD alle foto's van de wand had gehaald en spulletjes onder bed had gestopt toen Greet daar kwam logeren.
KARMA, dom wicht.
Drie uur was de afspraak dat het netjes zou zijn, en weer kunnen ze dit allebei niet halen omdat ze "belangrijke" dingen aan't doen zijnquote:Op zaterdag 22 december 2018 16:03 schreef PoezeligDing het volgende:
En het dan ook nog tegen Lotus zeggen, bij wie Shelley ONGEVRAAGD alle foto's van de wand had gehaald en spulletjes onder bed had gestopt toen Greet daar kwam logeren.
KARMA, dom wicht.
Dat is hij officieel ook.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:03 schreef Jemoederniet het volgende:
Oh nou is de yurt maar voor twee personen volgens Gerrit
Roken!! Heel belangrijkquote:Op zaterdag 22 december 2018 16:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die Bolle druipt alweer af .....
quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:03 schreef PoezeligDing het volgende:
KARMA, dom wicht.
Vind Shelley helaas geen haar beter.............Beiden niet te pruimen.....quote:Op zaterdag 22 december 2018 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, ik vind het een groot kreng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |