En daarom drinkt Joa ook zoveel shakejes zegt ie.quote:Op zaterdag 22 december 2018 15:25 schreef Yurtovic het volgende:
Alleen wit brood,pindakaas, beetje rijst, drie stukjes groente somt Erik op
Dat klopt ook, alleen veel van hetzelfde. Alleen maar wit brood ook??quote:Op zaterdag 22 december 2018 15:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik zie ze daar toch echt wel veel eten.
Van dat lijstje wordt je ook niet vrolijkquote:Op zaterdag 22 december 2018 15:27 schreef Yaksa het volgende:
[..]
En daarom drinkt Joa ook zoveel shakejes zegt ie.
Net alsof daar goede voeding in zit.
Dat wit brood snap ik ook niet.quote:Op zaterdag 22 december 2018 15:27 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat klopt ook, alleen veel van hetzelfde. Alleen maar wit brood ook??
Veel rijst, veel aardappels, weinig vitamines
En witte rijstquote:Op zaterdag 22 december 2018 15:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat wit brood snap ik ook niet.
Vond hem er evengoed slonzig uitzien, visagistes zullen hem wel oppimpen voor de parade denk ikquote:
Ik mag hopen dat die drie flink wat stemmen krijgen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 15:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gerrit gaat zeker op de bank komen hoop ik ....
Ja denk ik ook en Tim en His hoop ikquote:Op zaterdag 22 december 2018 15:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gerrit gaat zeker op de bank komen hoop ik ....
Nou dan hebben ze wel héél veel makeup nodig.quote:Op zaterdag 22 december 2018 15:30 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Vond hem er evengoes slonzig uitzien, visagistes zullen hem wel oppimpen voor de parade denk ik
Ondertussen staat die zogenaamde kat van hem op geen enkele foto, de honden wel.quote:Op zaterdag 22 december 2018 15:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jessie zijn diervoeder Imperium ...
Nou voorlopig lijken de Utopianen wel uit zijn hand te etenquote:Op zaterdag 22 december 2018 15:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die gast is tussen uto 1 en uto 2 niet eens aan de slag geweest, op een tatoo debacle na. AFAIK.quote:Op zaterdag 22 december 2018 15:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Samengevat:quote:Op zaterdag 22 december 2018 15:33 schreef Jemoederniet het volgende:
Journalistiek, bedrijfskunde en rechten gestudeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |