Dat ze die uberhaupt paraat hebben vind ik al bijzonderquote:Op vrijdag 28 december 2018 19:25 schreef franklop het volgende:
Dat PR op zeeniveau heeft ook een waarde van 0 hè. Niemand die dat in zijn/haar boekje schrijft.
"statistieken die tellen"quote:Op vrijdag 28 december 2018 19:25 schreef franklop het volgende:
Dat PR op zeeniveau heeft ook een waarde van 0 hè. Niemand die dat in zijn/haar boekje schrijft.
Erik van Dijk heb ik nooit serieus genomenquote:
De echte meeschrijvers hebben die feitjes gewoon paraat.quote:Op vrijdag 28 december 2018 19:25 schreef franklop het volgende:
Idd, net als de snelste persoonlijke tijd in Thialf, ook zo interessant.quote:Op vrijdag 28 december 2018 19:25 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat ze die uberhaupt paraat hebben vind ik al bijzonder
De laatste meeschrijver is inmiddels overleden lijkt me zo.quote:Op vrijdag 28 december 2018 19:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De echte meeschrijvers hebben die feitjes gewoon paraat.
Jambers-filmpjes van de NOS-stagiaire tijdens de OS-2018quote:Op vrijdag 28 december 2018 19:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daar moet ik nog even over nadenken.
quote:Op vrijdag 28 december 2018 19:30 schreef franklop het volgende:
Wijfje nu bij de top 25 wijven op de 1.500 meter in Heerenveen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |