Een seconde onder het wereldrecord. Als dat lukt neem ik een Wüst UI.quote:
Dat snap ik ook niet zo goed inderdaadquote:Op vrijdag 28 december 2018 19:00 schreef franklop het volgende:
Blijft apart om op het NK het Nederlands volkslied te spelen.
Maar goed.
Traditie ofzo; op 4 mei spelen ze ook het Nederlands volkslied.quote:Op vrijdag 28 december 2018 19:00 schreef franklop het volgende:
Blijft apart om op het NK het Nederlands volkslied te spelen.
Maar goed.
Toch maar even quotenquote:Op vrijdag 28 december 2018 19:02 schreef Aguero het volgende:
[..]
Een seconde onder het wereldrecord. Als dat lukt neem ik een Wüst UI.
Bij het NK wielrennen toch ook?quote:Op vrijdag 28 december 2018 19:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Traditie ofzo; op 4 mei spelen ze ook het Nederlands volkslied.
Ik zou zeggen, begin elke dag even met het volkslied en daarna klaar. Overdreven gedoequote:Op vrijdag 28 december 2018 19:02 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet zo goed inderdaad
Schaatsen.nl had tot twee jaar geleden het "tweede scherm" waar de livetiming meeliep. Geen idee waarom ze daarmee gestopt zijn, was ideaal.quote:Op vrijdag 28 december 2018 19:19 schreef franklop het volgende:
Groot gemis bij NL wedstrijden is een live timing.
Zoals bij isuresults.
Ja daar zat ik ook al te zoeken, maar helemaal niks meer.quote:Op vrijdag 28 december 2018 19:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
Schaatsen.nl had tot twee jaar geleden het "tweede scherm" waar de livetiming meeliep. Geen idee waarom ze daarmee gestopt zijn, was ideaal.
Zeg dat wel, de tijden van Renate Groenewold laten we ver achter ons.quote:Op vrijdag 28 december 2018 19:18 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Die Joy Beune is ook wel een talentje.
Yep, maar het is niet de nieuwe Tonny de Jongquote:Op vrijdag 28 december 2018 19:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zeg dat wel, de tijden van Renate Groenewold laten we ver achter ons.
Dat ze die uberhaupt paraat hebben vind ik al bijzonderquote:Op vrijdag 28 december 2018 19:25 schreef franklop het volgende:
Dat PR op zeeniveau heeft ook een waarde van 0 hè. Niemand die dat in zijn/haar boekje schrijft.
"statistieken die tellen"quote:Op vrijdag 28 december 2018 19:25 schreef franklop het volgende:
Dat PR op zeeniveau heeft ook een waarde van 0 hè. Niemand die dat in zijn/haar boekje schrijft.
Erik van Dijk heb ik nooit serieus genomenquote:
De echte meeschrijvers hebben die feitjes gewoon paraat.quote:Op vrijdag 28 december 2018 19:25 schreef franklop het volgende:
Idd, net als de snelste persoonlijke tijd in Thialf, ook zo interessant.quote:Op vrijdag 28 december 2018 19:25 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat ze die uberhaupt paraat hebben vind ik al bijzonder
De laatste meeschrijver is inmiddels overleden lijkt me zo.quote:Op vrijdag 28 december 2018 19:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De echte meeschrijvers hebben die feitjes gewoon paraat.
Jambers-filmpjes van de NOS-stagiaire tijdens de OS-2018quote:Op vrijdag 28 december 2018 19:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daar moet ik nog even over nadenken.
quote:Op vrijdag 28 december 2018 19:30 schreef franklop het volgende:
Wijfje nu bij de top 25 wijven op de 1.500 meter in Heerenveen.
Dan is anderhalve seconde nog veel.quote:Op vrijdag 28 december 2018 19:34 schreef Max23 het volgende:
Ja dat is door die hogere luchtdruk, Wüst gaat ook niet heel veel sneller zijn
Netjesquote:Op vrijdag 28 december 2018 19:35 schreef Max23 het volgende:
Door die luchtdruk verwacht ik hoogstens een 1:55,5 of zo
quote:Op vrijdag 28 december 2018 19:44 schreef franklop het volgende:
Begin april 1986 was een goede periode voor het Nederlandse schaatsen met geboorte van mijzelf, Kramer en Wüst. Met zijn 3en 9 olympische titels gehaald
Zeker een stagiaire die normaal gesproken alleen naar voetbal kijkt.quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker balk ervoor zetten en dan koffie gaan drinken en een gevulde koek naar binnen douwen ipv te kijken of het allemaal wel lekker loopt
Misschien heeft Tom Egbers dienstquote:Op vrijdag 28 december 2018 20:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zeker een stagiaire die normaal gesproken alleen naar voetbal kijkt.
Bijna een PR.quote:
Luchtdruk liep naar de 1030 geloof ik, dus ja.quote:
1028 zegt mijn barometer op 3.5km van Thialf.quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Luchtdruk liep naar de 1030 geloof ik, dus ja.
Dat is in de buurt van 1030quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
1028 zegt mijn barometer op 3.5km van Thialf.
Yep, dat was best pijnlijk...alsof ze Vincent Bijlo hadden ingehuurd.quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:53 schreef Remzz het volgende:
Hoe vakkundig ze dat commentaar altijd kunnen knippen, bij de OS finale was het echt schrijnend hoelaat ze doorhadden dat ze met toch wel een beste afstand had gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |