Ja ik geloof het ook, wat deed ik fout deze keer? ^^quote:Op zaterdag 22 december 2018 01:10 schreef puzziepie het volgende:
Je hebt wat teveel verwijderd chickie
Alles, ik luister naar Anouk nuquote:Op zaterdag 22 december 2018 01:11 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ja ik geloof het ook, wat deed ik fout deze keer? ^^
Het moet weer een reeks wordenquote:Op zaterdag 22 december 2018 01:11 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ja ik geloof het ook, wat deed ik fout deze keer? ^^
Mohodddddsquote:Op zaterdag 22 december 2018 01:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het moet weer een reeks worden
quote:Op zaterdag 22 december 2018 01:13 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Alles, ik luister naar Anouk nu
Ja weet ik, maar ik deed iets fout. Ik doe veel dingen fout. Never leave a last post to me.quote:Op zaterdag 22 december 2018 01:15 schreef maily het volgende:
[..]
Je had de laatste post in een ander topic
Ssstt ...quote:Op zaterdag 22 december 2018 01:15 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik deed iets fout. Ik doe veel dingen fout. Never leave a last post to me.
quote:Op zaterdag 22 december 2018 01:15 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik weet niet wie dit deed, maar thx, thank you very very much
quote:
Dan van de knoppen afblijven als je ziet dat er al 299 keer gereageerd isquote:Op zaterdag 22 december 2018 01:15 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik deed iets fout. Ik doe veel dingen fout. Never leave a last post to me.
Hey, ik probeer altijd de last post te vermijden want gedoe ^^quote:Op zaterdag 22 december 2018 01:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan van de knoppen afblijven als je ziet dat er al 299 keer gereageerd is
Zoveel keer al?! WTF ....quote:Op zaterdag 22 december 2018 01:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan van de knoppen afblijven als je ziet dat er al 299 keer gereageerd is
Never mind , we kunnen weerquote:Op zaterdag 22 december 2018 01:18 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Drittz, niet jij. Weer fout ^^
1999 had ik leuker gevondenquote:
Gelukkigquote:Op zaterdag 22 december 2018 01:20 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik doe toch wel mee op deze dag des weeks of het nou werkt of niet
Kanye is J'ador?quote:Op zaterdag 22 december 2018 01:20 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik moet er nog ff inkomen. Anouk is altijd goed![]()
In de tussentijd besproei ik jullie met een vleugje J'ador
Jupperdepupquote:Op zaterdag 22 december 2018 01:21 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Kanye is J'ador?
Nopenopenope
Wel op het laminaat..toch?quote:Op zaterdag 22 december 2018 01:22 schreef lrishCassidy het volgende:
ff piesen, brb
Hahaha brb, how oldfashioned ^^
Ik ga ook ffquote:Op zaterdag 22 december 2018 01:22 schreef lrishCassidy het volgende:
ff piesen, brb
Hahaha brb, how oldfashioned ^^
You missed me that long? The longlonglong 10 minute barrier?quote:
Ik heb een Fok! foboquote:Op zaterdag 22 december 2018 01:29 schreef lrishCassidy het volgende:
Fotoboek. Wie hier heeft er dat?
Waarom? Een fotootje hier en daar vind ik okay maar een fotoboek?quote:
Waar heb je dat tegenwoordig niet ,quote:Op zaterdag 22 december 2018 01:45 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Waarom? Een fotootje hier en daar vind ik okay maar een fotoboek?
Uhmquote:Op zaterdag 22 december 2018 01:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Waar heb je dat tegenwoordig niet ,
Jij wil echt nooit dansen, Hoe vaak ik het ook vraag.quote:
Ik heb geen idee, waar wel?quote:Op zaterdag 22 december 2018 01:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Waar heb je dat tegenwoordig niet ,
Huh? check ff je insta of fb ?quote:Op zaterdag 22 december 2018 01:49 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, waar wel?
Dat heb ik niet, ik heb niet eens een phone ^^quote:Op zaterdag 22 december 2018 01:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Huh? check ff je insta of fb ?
Is uiteindelijk toch ook beetje fotoboek-ish?
quote:Op zaterdag 22 december 2018 01:54 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Dat heb ik niet, ik heb niet eens een phone ^^
Ik ook niet, sssst, ligt gevoeligquote:Op zaterdag 22 december 2018 01:54 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Dat heb ik niet, ik heb niet eens een phone ^^
Wel een huistelefoon maar sinds de komst van die enge telefoons belt bijna niemand meer.quote:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 22 december 2018 01:57 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Wel een huistelefoon maar sinds de komst van die enge telefoons belt bijna niemand meer.
Want bellen ^^
Maar das okay, want ik hield al nooit van bellen
Why?quote:Op zaterdag 22 december 2018 01:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Heb wel een fobo.
Huistelefoon heb ik niet,quote:Op zaterdag 22 december 2018 01:57 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Wel een huistelefoon maar sinds de komst van die enge telefoons belt bijna niemand meer.
Want bellen ^^
Maar das okay, want ik hield al nooit van bellen
Ik heb een dochter. Maakt geen verschil of ik phones wel of niet okay vind ^^quote:Op zaterdag 22 december 2018 02:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Huistelefoon heb ik niet,
Als je kinderen hebt is mobiel wel handig ,instanties, school, tandarts bellen en dat soort dingen
Verder doe ik niet zo veel met mijn mobiel , ik ben ook geen beller , duurt me te lang
Gekliktquote:Op zaterdag 22 december 2018 01:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Heb wel een fobo.
Dat vind ik ook mooi aan jou, de nieuwstopics vind ik echt minder.quote:Op zaterdag 22 december 2018 02:05 schreef Kim-Holland het volgende:
Mijn foto's dwalen hier ook rond. Soms met een knipoog en overdreven, soms niet.
Waarom niet?! Ik 'ben Kim' en ik ben wie ik ben
Jij hebt huistelefoon , kan je ook mee bellen , zo heb ik een mobielquote:Op zaterdag 22 december 2018 02:04 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik heb een dochter. Maakt geen verschil of ik phones wel of niet okay vind ^^
Ik hou gewoon niet van bellen.quote:
Snap ik. Het zijn ook geen hoogstandjes maar heb er wel plezier in en meequote:Op zaterdag 22 december 2018 02:06 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Dat vind ik ook mooi aan jou, de nieuwstopics vind ik echt minder.
Vier foto's. Had vroegah een hele lijst aan favo muziek, games, boeken enzo, maar heb die hele zooi gewist. U moet het nu doen met twee foto's van mij, eentje van m'n liefste/tamste vogel, en een artwork van Drizzt Do'Urdenquote:Op zaterdag 22 december 2018 01:45 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Waarom? Een fotootje hier en daar vind ik okay maar een fotoboek?
Maar waarom dan?quote:Op zaterdag 22 december 2018 02:09 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Snap ik. Het zijn ook geen hoogstandjes maar heb er wel plezier in en mee![]()
U?quote:Op zaterdag 22 december 2018 02:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vier foto's. Had vroegah een hele lijst aan favo muziek, games, boeken enzo, maar heb die hele zooi gewist. U moet het nu doen met twee foto's van mij, eentje van m'n liefste/tamste vogel, en een artwork van Drizzt Do'Urden
Hoi, gekliktquote:Op zaterdag 22 december 2018 02:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vier foto's. Had vroegah een hele lijst aan favo muziek, games, boeken enzo, maar heb die hele zooi gewist. U moet het nu doen met twee foto's van mij, eentje van m'n liefste/tamste vogel, en een artwork van Drizzt Do'Urden
Ik ben gewoon hitsig dus dan krijg je hitsige en opwindende topics in NWsquote:Op zaterdag 22 december 2018 02:10 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Maar waarom dan?
Ik vind jouw nieuwspostings, want je plaatst het in nieuws vaak zo ophisterig.
quote:Op zaterdag 22 december 2018 02:19 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik ben gewoon hitsig dus dan krijg je hitsige en opwindende topics in NWs
Again? In love?quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2018 02:53 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
What's the bedtimestory this week Killem?
Ga es weg met die dooie hontquote:
Hou je niet van hontenquote:Op zaterdag 22 december 2018 03:03 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ga es weg met die dooie hont
Ik ben netjes opgevoedquote:
quote:
Geil filmpje opgezet ja?quote:
Heerlijk, zo'n afgeragde kut.quote:Op zaterdag 22 december 2018 03:54 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik heb voor de zekerheid maar een Tenaa ingelegd..
Een wat?quote:Op zaterdag 22 december 2018 03:54 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik heb voor de zekerheid maar een Tenaa ingelegd..
Ho ho. Ik heb enkel last van een defect sproeikraantjequote:Op zaterdag 22 december 2018 03:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heerlijk, zo'n afgeragde kut.
Is niet erg, ik heb een stomaquote:Op zaterdag 22 december 2018 04:05 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.tena.co.uk/te(...)tena-lady-pants-plus
Maar niet verder vertellen pls..
quote:Op zaterdag 22 december 2018 03:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heerlijk, zo'n afgeragde kut.
Bahquote:Op zaterdag 22 december 2018 04:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Is niet erg, ik heb een stoma
quote:
quote:
bohquote:
Lekker leegzuigen, sssslllllrrrpppp!quote:
lekker lebberenquote:Op zaterdag 22 december 2018 04:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lekker leegzuigen, sssslllllrrrpppp!
Klik je toch gewoon op mute?quote:Op zaterdag 22 december 2018 04:53 schreef Kim-Holland het volgende:
De kunst is om het zonder geluid weg te krijgen..Succes, homo's
quote:Op zaterdag 22 december 2018 04:53 schreef Kim-Holland het volgende:
De kunst is om het zonder geluid weg te krijgen..Succes, homo's
Wat is er moeilijk aan danquote:Op zaterdag 22 december 2018 04:56 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Was het maar zo gemakkelijk...
Leef je ook nogquote:
quote:
Het is zaterdagochtendquote:Op zaterdag 22 december 2018 05:29 schreef Peligrosso het volgende:
[..]
Beetje topic volspammen op zaterdagnacht, altijd leuk.
quote:
goede kontjes welquote:
Eet smakelijk! En insgelijksquote:Op zaterdag 22 december 2018 06:25 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik ga kibbeling eten. Bedankt voor de leuke nacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |