Jawel het moet ook niet altijd serieus zijn, mag ook wel luchtige onderwerpen (en Pauw interesseert zich daar vaak zichtbaar niet in). Maar Pauw is altijd scherp en kritiek.quote:
Jij vindt haar schattig lachen?quote:Op maandag 15 april 2019 23:18 schreef Handleiding het volgende:
Hij is er open en eerlijk over. Yvonne denkt dat ze er met een schattige lach mee wegkomt.
Het is goedgekeurd door de NPO pik.quote:Op maandag 15 april 2019 23:18 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Hij is er open en eerlijk over. Yvonne denkt dat ze er met een schattige lach mee wegkomt.
In een talkshowquote:
robert kan zo de oven inquote:Op maandag 15 april 2019 23:20 schreef monkyyy het volgende:
Gewoon boer zoekt vrouw met iemand anders maken. Brechtje of Jetske, of misschien Robert Jensen.
En houdt wel van provoceren.quote:Op maandag 15 april 2019 23:19 schreef RensAjacied het volgende:
Jawel het moet ook niet altijd serieus zijn, mag ook wel luchtige onderwerpen (en Pauw interesseert zich daar vaak zichtbaar niet in). Maar Pauw is altijd scherp en kritiek.
Op de boerderij hebben ze geen ovens, wel zo'n koeien vermaal machine.quote:
precies.quote:Op maandag 15 april 2019 23:21 schreef Ronaldsen het volgende:
Als ik Yvon was zou ik iedereen lekker uitlachen en mijn miljoenen tellen. Gewoon geluk gehad in het leven, nu niet zo janken als je eens wat tegengas krijgt. Boehoehoe
Er is maar één Yvonne en die is admin hier.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |