PANHUISEDquote:Op zaterdag 22 december 2018 23:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waarom misbruik jij het VI topic voor aandacht?
Maar nooit ergens op reageren, genotquote:Op zaterdag 22 december 2018 23:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waarom misbruik jij het VI topic voor aandacht?
Ik heb altijd het idee dat ze ons gewoon allemaal op een blocklijstje heeft staan.quote:Op zondag 23 december 2018 00:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Maar nooit ergens op reageren, genot
Zou ikweethetookniet wel een vrouw zijn eigenlijk?quote:Op zondag 23 december 2018 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat ze ons gewoon allemaal op een blocklijstje heeft staan.
Lekker in jezelf praten genot.
Geerquote:Op zondag 23 december 2018 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net de uitzending terug gekeken, tranen in mijn ogen van die Gerard weer.
Psychologisch uitgedaagd ben ik wel bang voor.quote:Op zondag 23 december 2018 02:16 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Zou ikweethetookniet wel een vrouw zijn eigenlijk?
"Heeft die ook een onderbroek met Inside op de achterkant?quote:Op zondag 23 december 2018 02:59 schreef RipCity het volgende:
https://veiling.npo3fm.nl(...)-bij-veronica-inside
Misschien mag je wel 'backstage' bij Escha.
Wie is er te gast vanavond?quote:Op maandag 24 december 2018 14:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat moeten hunnie lekker weten.
Fenerbahce moet vanavond om 1800. Wederom een club die na het aanstellen van een Nederlandse coach uit het as moet herrijzen.quote:Op maandag 24 december 2018 14:07 schreef Nober het volgende:
Er is dus helemaal geen voetbal vandaag en morgen zelfs niet in Engeland.
https://www.iservoetbalvanavond.nl/
Dat kuikentje snapte het niet.quote:Op maandag 24 december 2018 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die vrienden van hem die helemaal stuk gingen en hij daar ongemakkelijk bij
Geer heeft het hem na de show wel duidelijk gemaakt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op maandag 24 december 2018 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik verwacht een topshow vanavond.
Ik zie liever Sensi langskomen in een leuk kerstpakje.quote:Op maandag 24 december 2018 15:23 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Directeurtje als kerstman?
Johan, ouwe snoeperdquote:Op maandag 24 december 2018 15:23 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Directeurtje als kerstman?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |