Eigenlijk niet alleen inderdaadquote:Op zondag 23 december 2018 20:16 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Oh.. die moet ik echt niet meer kijken.![]()
![]()
Hij staat op mijn to read lijstquote:Op zondag 23 december 2018 20:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb ook het boek gelezen....
Vervelend is dat wel hoorquote:Op zondag 23 december 2018 21:01 schreef MisterLastName het volgende:
Nou is emotionele instabiliteit niet heel vreemd bij sommige vrouwen natuurlijk
Oh dat geloof ik best!quote:
Oh hoezo dat?quote:Op zondag 23 december 2018 21:03 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik best!
Zelf nooit echt emotioneel instabiel geweest, maar de laatste 3 weken wel opvallend snel met traanogen enz, vooral bij nostalgische liedjes enz.
Ja, dit dus. Mag je me nog best lastig vallen met nietszeggende appjes maar daar moet je geen reactie op verwachtenquote:Op zondag 23 december 2018 17:51 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Haha, that's me! Vriend is ook veel minder apperig. Het moet een doel hebben. Vraag beantwoorden, iets willen weten of melden. Al zeggen we wel elke dag standaard goeiemorgen tegen elkaar!
Net heerlijk gekookt, nu uitbuiken op de bank. Morgen en overmorgen 0 verplichtingen, daar gaan we van genieten
Wou dat ik het wistquote:
Raar is dat hequote:Op zondag 23 december 2018 21:05 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Wou dat ik het wist
Werd op m'n verjaardag sip wakker, vorige week nog uitgebreid lopen janken toen er een liedje langs kwam, sindsdien niet meerMisschien had ik het nodig.
Huilen zonder aanleiding doe ik nooit eigenlijk, net zoals boos worden zonder aanleiding ook al lang en breed niet meerquote:Op zondag 23 december 2018 21:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Raar is dat he![]()
Ik heb dat ook ooit een tijdje gehad. Kwam ik binnen op werk en vroeg iemand zo he van alles goed. Nou dan ging het losOf spontaan hier thuis huilen zonder enige aanleiding
Ja denk dat ik toen teveel werkte.quote:Op zondag 23 december 2018 21:08 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Huilen zonder aanleiding doe ik nooit eigenlijk, net zoals boos worden zonder aanleiding ook al lang en breed niet meer![]()
Maar dat is inderdaad wel heel gek ja
Zou goed kunnen ja, dat je tegen een burn-out aan zat?quote:Op zondag 23 december 2018 21:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja denk dat ik toen teveel werkte.
Nou dat was misschien wat stappen verder maar ben wel gelijk minder gaan werken :pquote:Op zondag 23 december 2018 21:16 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Zou goed kunnen ja, dat je tegen een burn-out aan zat?
Als het heeft bijgedragen aan je algehele mentale toestand is dat primaquote:Op zondag 23 december 2018 21:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou dat was misschien wat stappen verder maar ben wel gelijk minder gaan werken :p
Nope dat is dan weer echt niets voor mijquote:Op maandag 24 december 2018 09:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
voor de All you need is love kerstspecial![]()
![]()
Ha ha ieder z'n smaak natuurlijk!quote:Op maandag 24 december 2018 10:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nope dat is dan weer echt niets voor mij
Gisteren tot half 1 s nachts aan het kerstmenu gewerkt dus al helemaal klaar voor vanavond
Dat sowiesoquote:Op maandag 24 december 2018 10:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha ieder z'n smaak natuurlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |