Blijft altijd een lastig dingetje......quote:Op zondag 23 december 2018 15:44 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik moet ook echt geduldig zijn. Hij appt wel.. maar te weinug

En daarom overweeg je nu om te stoppen met daten (zei je in datingtopic) of is dat vanwege iets anders dan?quote:Op zondag 23 december 2018 15:44 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik moet ook echt geduldig zijn. Hij appt wel.. maar te weinug
 Toch wel even omschakelen nu dan. Mn ex appte sowieso nooit op het werk bijv dus daar was ik het vanaf begin aan wel gewend.
 Toch wel even omschakelen nu dan. Mn ex appte sowieso nooit op het werk bijv dus daar was ik het vanaf begin aan wel gewend.

Heeft hij nog vrijgezelle collega's?quote:Op zondag 23 december 2018 17:07 schreef Sarabi het volgende:
Jullie moeten een ICTer gaan datenzelfs op zijn werk binnen een paar minuten een appje terug

Haha, that's me! Vriend is ook veel minder apperig. Het moet een doel hebben. Vraag beantwoorden, iets willen weten of melden. Al zeggen we wel elke dag standaard goeiemorgen tegen elkaar!quote:Op zondag 23 december 2018 17:07 schreef Sarabi het volgende:
Jullie moeten een ICTer gaan datenzelfs op zijn werk binnen een paar minuten een appje terug

Helaasquote:Op zondag 23 december 2018 17:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heeft hij nog vrijgezelle collega's?

Heerlijkquote:Op zondag 23 december 2018 17:51 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Morgen en overmorgen 0 verplichtingen, daar gaan we van genieten

Heerlijk genietenquote:Op zondag 23 december 2018 17:51 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Haha, that's me! Vriend is ook veel minder apperig. Het moet een doel hebben. Vraag beantwoorden, iets willen weten of melden. Al zeggen we wel elke dag standaard goeiemorgen tegen elkaar!
Net heerlijk gekookt, nu uitbuiken op de bank. Morgen en overmorgen 0 verplichtingen, daar gaan we van genieten
 !!
 !!

Wat dat betreft zijn docenten ook perfect, duurt meestal hooguit tot de leswissel dat hij terugapptquote:Op zondag 23 december 2018 17:07 schreef Sarabi het volgende:

quote:Op zondag 23 december 2018 18:53 schreef RokStarr het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn docenten ook perfect, duurt meestal hooguit tot de leswissel dat hij terugappt

Jaaaa heb de kaartjes binnen! Date 7 inmiddels, hij weet nog niet wat we gaan doenquote:Op zondag 23 december 2018 18:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gaat morgen de winterefteling definitief door?? Ben zo benieuwd hoe dat zal gaan.......

Leuk leuk.....heb zelf abonnement dus ik weet hoe het is.....ga heerlijk genieten en geef asjeblieft een verslagje!quote:Op zondag 23 december 2018 19:02 schreef RokStarr het volgende:
[..]
Jaaaa heb de kaartjes binnen! Date 7 inmiddels, hij weet nog niet wat we gaan doen

Dat komt vast wel goed!quote:Op zondag 23 december 2018 19:04 schreef RokStarr het volgende:
Komt goed! Meld me hier morgenavond nog wel even
Laatste keer Winter Efteling is voor mij echt alweer jaren geleden, dus superveel zin in
Hoop vooral dat hij het ook leuk vindt hahahaha

Dat komt vast goedquote:Op zondag 23 december 2018 19:04 schreef RokStarr het volgende:
Komt goed! Meld me hier morgenavond nog wel even
Laatste keer Winter Efteling is voor mij echt alweer jaren geleden, dus superveel zin in
Hoop vooral dat hij het ook leuk vindt hahahaha

Zeker wel gevoelens, ook van zijn kant weet ik.quote:Op zondag 23 december 2018 19:35 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Dat komt vast goed
Maar al 7 dates, en nog geen gevoelens of waarom nog geen relatie dan?

Hmm ja snap wel dat dat lastig kan zijn, maar als je wel al zoveel dates hebt gehad en er van beide kanten gevoelens zijn zou ik er gewoon voor gaan hoorquote:Op zondag 23 december 2018 19:46 schreef RokStarr het volgende:
[..]
Zeker wel gevoelens, ook van zijn kant weet ik.
Geen idee waarom nog geen relatie, misschien omdat we toch op de een of andere manier nog een beetje afhoudend zijn want collega's

Daarbij hield ik het inderdaad niet droogquote:Op zondag 23 december 2018 19:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik ga zo 'Me before you' kijken op rtl4.....een echte jankfilm...

Dat gaan we denk ik ook wel tijdens of na deze vakantiequote:Op zondag 23 december 2018 19:52 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Hmm ja snap wel dat dat lastig kan zijn, maar als je wel al zoveel dates hebt gehad en er van beide kanten gevoelens zijn zou ik er gewoon voor gaan hoor

Dat scheelt idd dan. Lekker van genieten dusquote:Op zondag 23 december 2018 20:08 schreef RokStarr het volgende:
[..]
Dat gaan we denk ik ook wel tijdens of na deze vakantie
Weten ook dat het op werk geen issue is, dus dat scheelt

Heb ook het boek gelezen....quote:Op zondag 23 december 2018 20:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daarbij hield ik het inderdaad niet droog

Oh.. die moet ik echt niet meer kijken.quote:Op zondag 23 december 2018 19:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik ga zo 'Me before you' kijken op rtl4.....een echte jankfilm...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |