Ja eigenlijk wel, we hebben best een diepe relatie ook, dus past hier wel thuis. Ik heb een fascinatie voor spuitende poepgaten.quote:
je moet alleen voornemens maken die je niet breekt, anders voelt het als falen je weet wel.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:47 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Nee, vond het wel een mooie afsluiter van de kerst en het jaar 2018 en meteen het begin van i.i.g 1 goed voornemen.
Dat zeg ikquote:Op woensdag 26 december 2018 22:49 schreef isax het volgende:
[..]
je moet alleen voornemens maken die je niet breekt, anders voelt het als falen je weet wel.
oh ik vond het de laatste tijd juist zo gezellig, geen gesneer, geen gedoe.quote:
Neem een ander in de maling alsjeblieft.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:51 schreef isax het volgende:
[..]
oh ik vond het de laatste tijd juist zo gezellig, geen gesneer, geen gedoe.
dacht heb je beetje verbintenis met andere enzo.
heb je nog wat gekregen van de lieve kerstman?
we hebben nog samen skribbol gedaan.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:52 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Neem een ander in de maling alsjeblieft.
En yes, kleren.
Morgen rauwe groenten halen?quote:Op woensdag 26 december 2018 22:52 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Neem een ander in de maling alsjeblieft.
En yes, kleren.
Kleding is lichaamsbedekking voor mensen, in essentie nodig voor het behoud van lichaamswarmte.quote:
ja maar zijn het jogging broeken, t-shirts met printje?quote:Op woensdag 26 december 2018 23:00 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Kleding is lichaamsbedekking voor mensen, in essentie nodig voor het behoud van lichaamswarmte.
Heb jij ook net weer alles uitgekotst? Een trieste bedoening zo met die kots tussen het gescheurde uitpakpapier en de lege verpakkingen die er nog liggen met op de achtergrond een slecht opgetuigde kerstboom.quote:
Allemaal rokjes en pumps, jeweet.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:03 schreef isax het volgende:
[..]
ja maar zijn het jogging broeken, t-shirts met printje?
jurkje?
Ja duh 3 gourmetschotels op en eet vegetarisch dus moest sowieso gebeuren.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:03 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Heb jij ook net weer alles uitgekotst? Een trieste bedoening zo met die kots tussen het gescheurde uitpakpapier en de lege verpakkingen die er nog liggen met op de achtergrond een slecht opgetuigde kerstboom.
Kan je hier een visueel voorbeeldje van posten?quote:Op woensdag 26 december 2018 22:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, we hebben best een diepe relatie ook, dus past hier wel thuis. Ik heb een fascinatie voor spuitende poepgaten.
Nee dat mag niet meer geloof ik.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Kan je hier een visueel voorbeeldje van posten?
in gc niet maar hier lijkt het me niet zo een probleem.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee dat mag niet meer geloof ik.
🤔quote:Op woensdag 26 december 2018 23:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
in gc niet maar hier lijkt het me niet zo een probleem.
Ik vind het namelijk ook reuze interessant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |