Ach die twee krijgen elke eet mee op woensdag info. Ze hebben die zooi niet voor niets binnen gekregen, moeten ze er wat mee doen ook.quote:Op vrijdag 21 december 2018 14:55 schreef Koos1958 het volgende: Heel snel van die achterbakse lui eruit. Hoop dat ze zo die groep over hun heen krijgen. Van bas vond ik het toen ook zo een achterbakse zet. Zelfs dit is naapen uit utopia 1. Nietnutten.
Das dus de nieuwe versie........wat heeft Jessie gedaan, heeft kunnen afluisteren en kijken en pakt de bewoners er op aan.....quote:Op vrijdag 21 december 2018 14:54 schreef Jian het volgende:
[..]
En dan wordt het verteld ... en dan? Denk je nou echt dat degenen die het doen niet beseffen dat het op de markt verteld zal worden?
Dat ook nogquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:00 schreef Yurtovic het volgende:
Ahhh Lotus heeft door dat ze naar de 4e plek gedegradeerd is …. Kan ze nog lulliger naar Jessie doen
Heerlijk met deze akties verdiend ze het om de plek van Franny te krijgen.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:00 schreef Yurtovic het volgende:
Ahhh Lotus heeft door dat ze naar de 4e plek gedegradeerd is …. Kan ze nog lulliger naar Jessie doen
Ik zou eerder zeggen, dit is een geschenk voor Lotus, tenminste als het een "scheiding" teweeg zou brengen. Wat moet zo'n meid nou met die ongeletterde, domme sukkel. Geloof ook geen seconde dat ze na Utopia aan die knuppel zal blijven hangen.quote:
tuurlijk maar afluisteren van mensen die denken in een eigen omgeving te zitten zijn minne praktijken. Alleen al als je zo iets verdiend ben je het niet waard om naar om te kijken.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Ze roddelen allemaal over elkaar, de een misschien is meer de andere minder.. ligt er ook maar net aan of ze in beeld komen op dat moment
Ik zat net ongeveer hetzelfde te typen.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen, dit is een geschenk voor Lotus, tenminste als het een "scheiding" teweeg zou brengen. Wat moet zo'n meid nou met die ongeletterde, domme sukkel. Geloof ook geen seconde dat ze na Utopia aan die knuppel zal blijven hangen.
Man naar zijn hart......zag hij binnen een week al.quote:
Ach levert vast wel weer tv beelden op, kan mij er niet zo druk om maken zoals meer dingen die daar gebeuren..quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
tuurlijk maar afluisteren van mensen die denken in een eigen omgeving te zitten zijn minne praktijken. Alleen al als je zo iets verdiend ben je het niet waard om naar om te kijken.
quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen, dit is een geschenk voor Lotus, tenminste als het een "scheiding" teweeg zou brengen. Wat moet zo'n meid nou met die ongeletterde, domme sukkel. Geloof ook geen seconde dat ze na Utopia aan die knuppel zal blijven hangen.
Dat hele binnenbrengen van die man is één grote noodgreep van de Febo en maakt dit programma alleen maar tragischerquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Das dus de nieuwe versie........wat heeft Jessie gedaan, heeft kunnen afluisteren en kijken en pakt de bewoners er op aan.....Terwijl eerst niemand het zogenaamd gevolgd had die binnenkwam en ook niks erover mocht zeggen......nu lijkt het wel een must......
Dat is een pleonasme.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:03 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Lotus heeft focking lelijke tattoos![]()
![]()
Ze hadden net ouderen op bezoek, en daarvoor hadden Jessie, Tim wezen straten een stukjequote:Op vrijdag 21 december 2018 15:03 schreef maryo55 het volgende:
Tjonge wat hebben ze het toch druk . Ga straten. ga voor de markt iets doen. Ga .....
Nee die is zo terug bij haar junkie ex, saampjes aan de crack met haar dikke bekquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:02 schreef Jian het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:03 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Lotus heeft focking lelijke tattoos![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:05 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Nee die is zo terug bij haar junkie ex, saampjes aan de crack met haar dikke bek
boeie zit toch 90% van de tijd onder de spermaquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:07 schreef Yurtovic het volgende:
Franny wil een pleister op haar poepert, die moet roze blijven
Ze is wel weer lekker bezig met ruziesquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze genoeg zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:10 schreef Koekiebakkie het volgende:
Joa tegen Merel: Goed bezig
Merel: Ja dat heb ik goed gedaan
Dat hoorde ik ook, kreeg alleen niet meer wie.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:09 schreef Koekiebakkie het volgende:
Merel: Ik hoop dat hij ook nog wat spullen meeneemt
Toegeven nog welquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:11 schreef Koekiebakkie het volgende:
Mike: We willen jullie een videoboodschap toegeven
Beetje pauperniveau m'n jongen, laat dat nou aan de echte paupers hier.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:05 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Nee die is zo terug bij haar junkie ex, saampjes aan de crack met haar dikke bek
Je verwacht het nietquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:14 schreef sjampoeh het volgende:
Merel niet
die wil niet zonder make-up
Nee, en vooral niet in haar ondergoed.........quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:14 schreef sjampoeh het volgende:
Merel niet
die wil niet zonder make-up
quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:16 schreef MariaElena2018 het volgende:
Die dikke Botoxkop wil zelf niet, maar gaat wel comentaar geven op hoe dun of dik iemand is....
ik hoop dat t misluktquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Begrijpelijk anders lijk je oranje.....
Als er 1 een vies mens is in utopia dan is het dat wijf.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:16 schreef MariaElena2018 het volgende:
Die dikke Botoxkop wil zelf niet, maar gaat wel comentaar geven op hoe dun of dik iemand is....
sponorquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:20 schreef DKUp het volgende:
Van welk geld gaan ze de spray-tan doen dan?
SponsorGENOT?
Nog meer schulden maken?
Geld van hardwerkende His of Chris?
De eindeloze pot?
Zeg het muh!
En die rotzooi geeft nog af ook dus straks al het beddengoed naar de klote. Wat een onzinnige dingen doen ze daar sinds die Merel er is.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:20 schreef DKUp het volgende:
Van welk geld gaan ze de spray-tan doen dan?
SponsorGENOT?
Nog meer schulden maken?
Geld van hardwerkende His of Chris?
De eindeloze pot?
Zeg het muh!
quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:21 schreef MariaElena2018 het volgende:
Als ik het zou doen zou ik voor een twee weken spraytan gaan zegt die botoxkop [ afbeelding ]
Zou ze dit zélf nou mooi vinden?quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:21 schreef MariaElena2018 het volgende:
Als ik het zou doen zou ik voor een twee weken spraytan gaan zegt die botoxkop [ afbeelding ]
Dus die zijn van Adriaan hebben ze stiekem gepakt.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:14 schreef zodeju het volgende:
Joa moet Gerrit achter zijn broek aan zitten met opruimen......zegt heb je de bokshandschoenen al opgeruimd . Nee zegt Gerrit die liggen hier, ja zegt Joa en ze moeten daar.
Ik zie Mike nog een keer weggaan.ook al vaak aangegeven dat er thuis wat speeltquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:23 schreef zodeju het volgende:
Mike vindt Jessie dat hij de kapitein is en aan het roer staat.......![]()
![]()
twee dagen he....gadver.
Dus dat en zelf geen stuiver verdienen.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:24 schreef DKUp het volgende:
Merel kost alleen maar geld en ze zorgt voor die domme sponsoren om een ideale samenleving te creëren
Franny?quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:26 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
ben een billenman, maar heb hier nog geen naam bij
Zo'n spraytan past toch niet bij haar haarkleur.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:22 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[ afbeelding ]
Aliens bestaan toch
Nee wat dacht je van die pik zwarte wenkbrauwen?quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:28 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Zo'n spraytan past toch niet bij haar haarkleur.
Het ziet er inderdaad niet uit, en zo strak en stugquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:28 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Dat ze hier mee loopt.Geen gezicht dit
mensen die dachten dat Uto 1 erg was komen van een koude kermis thuisquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:29 schreef Braindead2000 het volgende:
Elke keer als ik denk dat deze nep-RLS niet dieper kan zakken blijkt toch dat het nog dieper kan zakken.
je uiquote:
Dat dus! Botox,tan spray,boksen etc etcquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:29 schreef Braindead2000 het volgende:
Elke keer als ik denk dat deze nep-RLS niet dieper kan zakken blijkt toch dat het nog dieper kan zakken.
Mijn kont is mooierquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Geweldig weer hier commentaar op billen nu... wij vd cos zijn gelukkig perfect
"Wij van de cos" kiezen er niet voor om dat op stream te laten zien.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Hij doet tot nu toe wel meer fysiek s dan in 1quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:23 schreef Dotteke het volgende:
Gossie Jess bouwt ook fysiek hard de hele dag![]()
Hij werkt 5 min en gaat vervolgens 8 uur lullen
Erger mij dood aan sommige reactie's hier,durf te wedden dat ze zelf gewoon onzeker zijnquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Erger mij dood aan sommige reactie's hier,durf te wedden dat ze zelf gewoon onzeker zijn
Ben benieuwd of Brenda in haar ondergoed gaat.....die had al altijd een best onderstel en is ook flink aan gekomen......quote:
hoe tragischer hoe beter het is een chaos zonder verdere gedachte of ideeën.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat hele binnenbrengen van die man is één grote noodgreep van de Febo en maakt dit programma alleen maar tragischer
Lees er maar overheen. Er zitten hier een heel stel lingeriemodellen.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Erger mij dood aan sommige reactie's hier,durf te wedden dat ze zelf gewoon onzeker zijn
Zullen we skypen?quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:34 schreef Koekiebakkie het volgende:
1000 of 100?WC rollen geregeld,gaan ze later wel een keer goed maken en boodschappen meneer krijgt dan wel vrijkaarten
Is een billenman.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:34 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Joa wil gluren naar de meisjes in string![]()
![]()
![]()
Soms wel lastig, maar doe mijn bestquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lees er maar overheen. Er zitten hier een heel stel lingeriemodellen.
die ruzie met die tattoo figuur zou hier ook wel omdraaien, lullen, de boel oppvreten, lullen en niks doen en die andere gast maar werken.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:32 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Hij doet tot nu toe wel meer fysiek s dan in 1
van veraf 8/10quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:36 schreef Dotteke het volgende:
Snalle taille dikke reet en boven benen, [ afbeelding ]
Peer noemen ze dat tochquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:36 schreef Dotteke het volgende:
Smalle taille dikke reet en boven benen, [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:37 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
Nou Mottenkop's musculus gluteus maximus mag er ook wezen hoor
O hemel die billen en zo jong alquote:
Die is voor dat ze er in kwam heel veel afgevallen, benen wilde niet zo lukken.....en nu weer aankomen dus eigenlijk logisch......quote:
teveel spray nodig om binnen de voorwaarden van een sponsordeal te vallenquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:40 schreef Vinamp het volgende:
Merel zal niet willen, geen oranje verf
over wie danquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:38 schreef Koekiebakkie het volgende:
A3: Al draagt een aap een gouden ring,het blijft een aap
quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:41 schreef Koekiebakkie het volgende:
Franny: Ik wil jou piemel wel in mijn gezicht
een ster een telescoop, maar geen verjaardag zonder swaffelenquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:41 schreef Koekiebakkie het volgende:
Grotere kleren kopen voor Merel zélf!quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:27 schreef MariaElena2018 het volgende:
Kleinere kleren kopen Hiske zegt botoxkop
Je riep?quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lees er maar overheen. Er zitten hier een heel stel lingeriemodellen.
Doe maar nie meer zeggen nie zoiets.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:41 schreef Koekiebakkie het volgende:
Bodemloze put.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:29 schreef Braindead2000 het volgende:
Deze is mooi hoor, jij met je blubber.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:30 schreef Yurtovic het volgende:
[..]de meeste mannen hebben zelfs een lekkerder kontje dan deze blubber
quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Deze is mooi hoor, jij met je blubber.
Ik wil best ruilen met Lotus hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Is niet echt, hij zit te plagenquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:46 schreef Mrsloveable het volgende:
Waarom is Mike nu weer boos dan? over spraytan gebeuren
hij wil geen spray tanquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:46 schreef Mrsloveable het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
ziet er toch niet raar uit of zo ?quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:36 schreef Dotteke het volgende:
Smalle taille dikke reet en boven benen, [ afbeelding ]
Misschien ook wel dat iedereen lotus in haar ondergoed heeft gezienquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:46 schreef Mrsloveable het volgende:
quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]He, hoe kom je aan mij fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja, wat denk je van de meeste van die commentaarleveraars hierquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik wil best ruilen met Lotus hoor.
Is ook zo, altijd gemakkelijk zeggen voor je toetsenbord.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denk t niet hoorquote:
Duurt vast maar even, vanavond wel weer goedquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:49 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Denk het ook niet.Aardig fel
Waarom?quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:49 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Nu snap ik waarom Mike zo terughoudend deed al die tijd![]()
![]()
Al dan niet tijdens het winkelen? Want daar kan ik me iets bij voorstellen. Maar goed, daar hebben ze in die hut geen last van. Die hoeven alleen maar te bestellen.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:46 schreef FOKoffieleut het volgende:
hoe was het ook weer, de meeste relaties barsten rondom kerst
[..]Lekker stevig kontje hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jessie zette er alleen maar koffie en maakte de shop schoon.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:37 schreef goldback het volgende:
[..]
die ruzie met die tattoo figuur zou hier ook wel omdraaien, lullen, de boel oppvreten, lullen en niks doen en die andere gast maar werken.
Ik ook, Lotus houdt van grote lullen en Mike heeft klein pikkie waarvoor ie zich een beetje schaamt, je snapt wel wat ik bedoel ......quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:49 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Nu snap ik waarom Mike zo terughoudend deed al die tijd![]()
![]()
Wauw, dat is geen mooie kont inderdaad maar zij is ook erg zwaar geweest in het verleden las ik ergens.quote:
Mike's vuist is zelfs te kleinquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ook, Lotus houdt van grote lullen en Mike heeft klein pikkie waarvoor ie zich een beetje schaamt, je snapt wel wat ik bedoel ......
Denk het ook, maar daar heeft ie toch geen reden voor, ze zijn slechts maatjes, dus wat heeft ie ermee te maken.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:50 schreef Braindead2000 het volgende:
Denk dat Mike een beetje geïrriteerd is dat Lotus chemicaliën onder haar huid en op haar huid laat spuiten.
Oh, het valt best wel mee.....zie niet zoveel verschil .quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Speciaal voor Zodeju blote Brenda ff in beeld.
Jesus, kind is echt gestoord met dat taalgebruik van d'r.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:41 schreef Koekiebakkie het volgende:
Die boeit het weinig denk ik, of mensen ruzie hebben of nietquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:54 schreef Koekiebakkie het volgende:
Mike: het is een geintje,kijken hoe de groep reageert
Dan kan je nog teleurgesteld zijn in iemand die je dacht te kennen maar niet zo is als je dacht.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Denk het ook, maar daar heeft ie toch geen reden voor, ze zijn slechts maatjes, dus wat heeft ie ermee te maken.
Echt niet.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:55 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al met photoshoppen?
Ja, dat zegt ie nu, nu ie schrikt van de reactie .....quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
Het is een geintje volgens Mike.Kijken hoe de groep reageert.
Jesus wat een lelijkheidquote:
Da's dan jou probleem voor het creëren van een verkeerd beeld.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:55 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dan kan je nog teleurgesteld zijn in iemand die je dacht te kennen maar niet zo is als je dacht.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ging nog wel een raar verhaaltje aan voorafquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jesus, kind is echt gestoord met dat taalgebruik van d'r.
Hij doet nu idd best onderdanig richting lotus.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat zegt ie nu, nu ie schrikt van de reactie .....![]()
Wat een gedrocht. Echt een min mens.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:57 schreef MariaElena2018 het volgende:
Naar iedereen gluren en veroordelen wat een vies mokkel is dit
[ afbeelding ]
Kan toch niet, ze zou hem never aan iemand laten zien, gooit ze hem op fokquote:
Ik denk dat het er weer snel over gaat. Gerrit kennendequote:Op vrijdag 21 december 2018 16:00 schreef Dotteke het volgende:
je je eindelijke ff streams zonder kwallebal Jessie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |