quote:Op vrijdag 21 december 2018 11:59 schreef Koekiebakkie het volgende:
Leuke TT en Jessie lult meteen alles door tegen Shelly
quote:Op vrijdag 21 december 2018 11:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
prima gedaan van Jess
naar Lotus .. wat is er met je
.
En klotus tegen makaak en Mikequote:Op vrijdag 21 december 2018 11:59 schreef Koekiebakkie het volgende:
Leuke TT en Jessie lult meteen alles door tegen Shelly
Klopt,ik dacht alquote:Op vrijdag 21 december 2018 11:59 schreef Bumfuzzle het volgende:
In de TT staan Jessie en Lotus verwisseld.
Kan een modje dat fixen?
beetje boel hakken int zandquote:Op vrijdag 21 december 2018 11:59 schreef mazaru het volgende:
[..]En gewoon er omheen draaien. Ze kan daar ook geen antwoord op geven want het is gewoon ongefundeerd
quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
beetje boel hakken int zand
je hoeft me niks te zeggen
ben langer hier dan jij
. ik weet ut wel
..
.. dat zal wat geweest zijn
prive.. om die uit de drugs clan te krijgen
pffff
quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:00 schreef Koekiebakkie het volgende:
Heeft Erik ook een uitnodiging gehad voor de ouderendag?
quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:02 schreef Dotteke het volgende:
Gelukkig een verstandige vrouw in Utopia die ook niet geilt op narcistje Jessie
Ik hoop dat tegen die tijd iedereen zo zat is van deze kwal(jessie) en ze hem er gelijk uit tievenquote:Op vrijdag 21 december 2018 12:02 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Ik zie het wel gebeuren dat Jessie Lotus er in Januari uit tieft![]()
FOUTquote:Op vrijdag 21 december 2018 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat tegen die tijd iedereen zo zat is van deze kwal(jessie) en ze hem er gelijk uit tieven
quote:Op vrijdag 21 december 2018 11:59 schreef Bumfuzzle het volgende:
Kan een modje dat fixen?
helaasquote:Op vrijdag 21 december 2018 11:59 schreef Bumfuzzle het volgende:
Kan een modje dat fixen?
En dan noemt ze Jessie net een 'papzak' uiteraard achter zijn rug als hij buiten gehoorsafstand isquote:Op vrijdag 21 december 2018 12:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Wel geschrokken dat Lotus 13 kilo is aangekomen binnen enkele weken...........Dat kan nooit gezond zijn......
En hij haar kleuter.quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan noemt ze Jessie net een 'papzak' uiteraard achter zijn rug als hij buiten gehoorsafstand is
Maar dat zei hij ook recht in haar gezichtquote:
De beelden vertekenen, denk dat Lotius nog geen 45 kilo woog voordat ze erin kwam, dus dan is ze met 58 kilo nog geen papzak.....quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan noemt ze Jessie net een 'papzak' uiteraard achter zijn rug als hij buiten gehoorsafstand is
Niet gezien.quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar dat zei hij ook recht in haar gezicht
Fran is een beetje kinds............quote:
Jessie noemde haar ook geen papzak. Zij noemde hem een papzakquote:Op vrijdag 21 december 2018 12:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De beelden vertekenen, denk dat Lotius nog geen 45 kilo woog voordat ze erin kwam, dus dan is ze met 58 kilo nog geen papzak.....
Idd een aardige vrouw........Helemaal vergeleken bij die monsters van Jessie(vrouwelijke versie) en Shelley......quote:
Hij zei dat hij zich in moest houden anders werd het oorlogquote:
Maat 27 van jeans. Dan kan ze nog kindermaten aan, die bolle big.quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:07 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
hehe dik is die lotus geworden inderdaad
Nee jongen die gaat niet op, Lotus is geen 'm. Als je het doet wel goed alsjeblieftquote:Op vrijdag 21 december 2018 12:07 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
hehe dik is die lotus geworden inderdaad
Klotus liep net de hele caravan op te stoken tegen Jessiequote:Op vrijdag 21 december 2018 12:08 schreef Koekiebakkie het volgende:
Jessie weer doorbrieven aan Brandon en A3
Idee een 10, uitvoering moet ik nog zien. Hij is sneller als Lotus. Die verkijkt zich daarop. Aanname!quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
die heeft wel het e.a. geleerd
![]()
Ik ken die stretch modellenquote:Op vrijdag 21 december 2018 12:08 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Maat 27 van jeans. Dan kan ze nog kindermaten aan, die bolle big.
oh dacht dat je manwijf bedoelde hehequote:Op vrijdag 21 december 2018 12:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee jongen die gaat niet op, Lotus is geen 'm. Als je het doet wel goed alsjeblieft
O, dan is het goed, dan mag Jessie het ook.quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Klotus liep net de hele caravan op te stoken tegen Jessie
Die gozer kan helemaal niks, behalve dom ouwehoeren.quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:10 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
heeft jessie goed gefixed met ducttape
Jessie heeft in ieder geval de ballen om op iemand af te stappen als hij merkt dat ze al dagen achter zijn rug om aan het stoken zijn.quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
O, dan is het goed, dan mag Jessie het ook.
En ook dit zegt iets over de karakters van die achterbakse wijvenquote:Op vrijdag 21 december 2018 12:11 schreef maryo55 het volgende:
Shel tegen Lotus net dat de opnames geslaagd waren (afluister)
Controleren dat andere roddelen maar zelf is dat huisje van Fran en Lot de grootste roddelkot die er bestaat. Ze praten constant slecht over iedereen die niet bij hun groepje horen.
Walgelijk dat afluisteren. Basidioterie.quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:11 schreef maryo55 het volgende:
Shel tegen Lotus net dat de opnames geslaagd waren (afluister)
Controleren dat andere roddelen maar zelf is dat huisje van Fran en Lot de grootste roddelkot die er bestaat. Ze praten constant slecht over iedereen die niet bij hun groepje horen.
Wij lenen ons er ook voor om naar die shit te kijken......Zijn wij ook zielig..quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:10 schreef Yurtovic het volgende:
Arme ouderen, dat ze zich hier voor laten lenen
En daar heeft Adje natuurlijk wel een punt.........quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:12 schreef sjampoeh het volgende:
adje wil de slang wel maken, maar ja zijn altijd dezelfde die t doen
De ballen? Hij is een sukkel dat hij dat doet, terwijl Lotus druk bezig is met voorbereiden en ze gestresst is.quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jessie heeft in ieder geval de ballen om op iemand af te stappen als hij merkt dat ze al dagen achter zijn rug om aan het stoken zijn.
De inwoners hebben stuk voor stuk achterbakse streken, of dat door de ontberingen komt?quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ook dit zegt iets over de karakters van die achterbakse wijven
Klinkt idd wat aangenamer..........quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:12 schreef Crabapple het volgende:
Silo ziet en klinkt nu wel beter met de aftimmering aan de binnenkant!
BAASIEquote:Op vrijdag 21 december 2018 12:12 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Walgelijk dat afluisteren. Basidioterie.
Het zijn gewoon mensen.quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:13 schreef Crabapple het volgende:
[..]
De inwoners hebben stuk voor stuk achterbakse streken, of dat door de ontberingen komt?
Jij wel ...quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wij lenen ons er ook voor om naar die shit te kijken......Zijn wij ook zielig..
Ja en? Het is ook altijd dezelfde die kookt.quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:12 schreef sjampoeh het volgende:
adje wil de slang wel maken, maar ja zijn altijd dezelfde die t doen
Als ze het druk had gehad dan had ze ook niet zoveel tijd over gehad om achter zijn rug om te lullen. Als je iets tegen iemand hebt dan stap je er op af. Ze is al dagen aan het stoken, dan zou ze dus al dagen te druk zijn om op hem af te stappen?quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
De ballen? Hij is een sukkel dat hij dat doet, terwijl Lotus druk bezig is met voorbereiden en ze gestresst is.Zo'n gesprek is gedoemd te mislukken.
![]()
En als hij echt een stoere vent is heeft hij het niet nodig om in dit verhaal steun bij anderen te zoeken.
Al dagen.....hoe lang is hij er?quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze het druk had gehad dan had ze ook niet zoveel tijd over gehad om achter zijn rug om te lullen. Als je iets tegen iemand hebt dan stap je er op af. Ze is al dagen aan het stoken, dan zou ze dus al dagen te druk zijn om op hem af te stappen?
Klopt, je kunt beter naar GTST kijken......Hoe dom kan ik zijn.....quote:
hear hearquote:Op vrijdag 21 december 2018 12:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze het druk had gehad dan had ze ook niet zoveel tijd over gehad om achter zijn rug om te lullen. Als je iets tegen iemand hebt dan stap je er op af. Ze is al dagen aan het stoken, dan zou ze dus al dagen te druk zijn om op hem af te stappen?
ja preciesquote:Op vrijdag 21 december 2018 12:14 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja en? Het is ook altijd dezelfde die kookt.
vier dagenquote:Op vrijdag 21 december 2018 12:15 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Al dagen.....hoe lang is hij er?
Lotus wel in ieder gevalquote:Op vrijdag 21 december 2018 12:03 schreef Jian het volgende:
"achter de rug van Jessie" Dus die gladjakker is er nog steeds. Mag toch wel hopen dat een paar hem daar ondertussen wel door hebben.
Dat wou ze toch zelf? Ze heeft zelf gezegd dat ze iedere dag wou kokenquote:Op vrijdag 21 december 2018 12:14 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja en? Het is ook altijd dezelfde die kookt.
Ze vrat er wel naar ze was de hele dag brood aan het etenquote:Op vrijdag 21 december 2018 12:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Wel geschrokken dat Lotus 13 kilo is aangekomen binnen enkele weken...........Dat kan nooit gezond zijn......
Maar 13 kilo is een beetje teveel van het goede lijkt me....quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze vrat er wel naar ze was de hele dag brood aan het eten
Ze wilde ook aankomen
Niet te veel, maar het gaat wel veel te snelquote:Op vrijdag 21 december 2018 12:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar 13 kilo is een beetje teveel van het goede lijkt me....
Oeps ff niet aan gedachtquote:
Dat laatste zou ik niet op rekenen. Ze verstieren alles op dit moment.quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:18 schreef Jian het volgende:
Die dikke gladjakker is echt niet zo dom om een oorlog te beginnen want dan gaat z'n kop eraf omdat verschillende kampen dan de rangen sluiten onder mom 'de vijand van mijn vijand is mijn vriend' Tenminste als de Febo de boel niet verstiert op dat moment.
Het ging niet over dom, het ging over zielig, zwam toch niet altijd zo.quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Klopt, je kunt beter naar GTST kijken......Hoe dom kan ik zijn.....
quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps ff niet aan gedacht
Las dat ze zelfs dat ouwe lijk van een Billy ook weer ff uit der stal hebben gehaald om in shownieuws haar woordje te doen.
Waarom kunnen velen die ouwe stal niet dicht laten, dat stukje hebben we gehad
Tijd voor nieuwe mensen
Al die mensen zijn aandachtsgeil of kunnen geen baan vinden: Ivan, Billy, Jessie, Emil, Rienkquote:Op vrijdag 21 december 2018 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps ff niet aan gedacht
Las dat ze zelfs dat ouwe lijk van een Billy ook weer ff uit der stal hebben gehaald om in shownieuws haar woordje te doen.
Waarom kunnen velen die ouwe stal niet dicht laten, dat stukje hebben we gehad
Tijd voor nieuwe mensen
Je discrimineert de volslanke mensen..........quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:18 schreef Jian het volgende:
Die dikke gladjakker is echt niet zo dom om een oorlog te beginnen want dan gaat z'n kop eraf omdat verschillende kampen dan de rangen sluiten onder mom 'de vijand van mijn vijand is mijn vriend' Tenminste als de Febo de boel niet verstiert op dat moment.
ff de shine pakken.quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:19 schreef mazaru het volgende:
Brandon bij de poort om de mensen op te wachten. Die heb ik ook nog geen vinger uit zien steken
schreefquote:Op vrijdag 21 december 2018 12:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kun je straks Merel ook aan toevoegenquote:Op vrijdag 21 december 2018 12:20 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Al die mensen zijn aandachtsgeil of kunnen geen baan vinden: Ivan, Billy, Jessie, Emil, Rienk
Eigenlijk welquote:Op vrijdag 21 december 2018 12:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wij lenen ons er ook voor om naar die shit te kijken......Zijn wij ook zielig..
Ze eet heel veel witbrood met pindakaas denk dat ze daar wel eens mee mag stoppenquote:Op vrijdag 21 december 2018 12:20 schreef Crabapple het volgende:
[..]
schreef
Dat lijkt mij ook, ze mag haar schildklier wel controleren.
Dat dus...quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet te veel, maar het gaat wel veel te snel
Ik zou hem graag gevenquote:Op vrijdag 21 december 2018 12:21 schreef FOKoffieleut het volgende:
die kop van ger, altijd naar voren hangend, zeker bij het boksen, vraagt om een uppercut
Zie postings van jou voorbij komen, dan pas ik mij graag aan .........quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Het ging niet over dom, het ging over zielig, zwam toch niet altijd zo.
Ik ben na mijn longoperatie en chemo kuren in 2 maanden 30 kilo aangekomenquote:Op vrijdag 21 december 2018 12:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat is idd geen goeie combi.......quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:20 schreef Yaksa het volgende:
Boksles in de Silo.
Leuk voor de bejaarde mensjes, die houden daarvan.
vergelijking slaat op tang en schoenveterquote:Op vrijdag 21 december 2018 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben na mijn longoperatie en chemo kuren in 2 maanden 30 kilo aangekomen![]()
![]()
Het kan wel dus
Ja, dat is wel een probleem inderdaad, er blijft geen enkele spontaniteit over door die falende aansturing.quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:19 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat laatste zou ik niet op rekenen. Ze verstieren alles op dit moment.
Echt he, maar ook streamers kunnen ze niet met rust laten, kijk alleen al in het facebook topic hierquote:Op vrijdag 21 december 2018 12:20 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Al die mensen zijn aandachtsgeil of kunnen geen baan vinden: Ivan, Billy, Jessie, Emil, Rienk
tis ook niet de minste die daar kwam../komtquote:Op vrijdag 21 december 2018 12:23 schreef Sambalbaai het volgende:
De bokstrainer van kamp Adriaan rekent 350 euro per les ipv voor 10 lessen.![]()
![]()
![]()
Merel flikker op met je ter dez hom.
quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben na mijn longoperatie en chemo kuren in 2 maanden 30 kilo aangekomen![]()
![]()
Het kan wel dus
quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een probleem inderdaad, er blijft geen enkele spontaniteit over door die falende aansturing.
7000 kcal is 1 kg lichaamsgewichtquote:Op vrijdag 21 december 2018 12:21 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ze eet heel veel witbrood met pindakaas denk dat ze daar wel eens mee mag stoppen
Hiske gaat bellen, het oplossen en naar een vrouwlijke trainer vragen.quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
tis ook niet de minste die daar kwam../komt
vnd het al vreemd dat hij dr was
3 boterhammen met pindakaas,2 boterhammen met gebakken ei smorgens en dan smiddags om 2 uur weer veel boterhammen met pindakaas en tussendoor af en toe chips en dan avondeten en dan savonds nog een keer een boterham en snachts ook nog vaak een boterham.quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij is niet volslank, hij is een te dikke miet. Kijk maar hoe dat fatje zijn trui de hele tijd naar beneden staat te trekken zodat ie wat minder vet lijkt (denkt ie)quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je discrimineert de volslanke mensen..........
Tja dan komen die kilo's er wel op ja..............quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:25 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
3 boterhammen met pindakaas,2 boterhammen met gebakken ei smorgens en dan smiddags om 2 uur weer veel boterhammen met pindakaas en tussendoor af en toe chips en dan avondeten en dan savonds nog een keer een boterham en snachts ook nog vaak een boterham.
Lijkt me iets teveel van het goede
En totaal geen groentequote:Op vrijdag 21 december 2018 12:25 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
3 boterhammen met pindakaas,2 boterhammen met gebakken ei smorgens en dan smiddags om 2 uur weer veel boterhammen met pindakaas en tussendoor af en toe chips en dan avondeten en dan savonds nog een keer een boterham en snachts ook nog vaak een boterham.
Lijkt me iets teveel van het goede
Het 'fatshaming' gehalte is erg hoog in de Cosquote:Op vrijdag 21 december 2018 12:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij is niet volslank, hij is een te dikke miet. Kijk maar hoe dat fatje zijn trui de hele tijd naar beneden staat te trekken zodat ie wat minder vet lijkt (denkt ie)
Je wilt niet weten welk gehalte nog hoger is.........quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:27 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Het 'fatshaming' gehalte is erg hoog in de Cos
Geen probleem, paar insectenhotelletjes extra verkopen,alles voor het groepsprocesquote:Op vrijdag 21 december 2018 12:23 schreef Sambalbaai het volgende:
De bokstrainer van kamp Adriaan rekent 350 euro per les ipv voor 10 lessen.![]()
![]()
![]()
Merel flikker op met je ter dez hom.
floepie floepiequote:Op vrijdag 21 december 2018 12:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten welk gehalte nog hoger is.........
quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zie postings van jou voorbij komen, dan pas ik mij graag aan .........
quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik wil je alleen maar helpenquote:Op vrijdag 21 december 2018 12:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Attent van je pik, wist niet dat je zo nederig kon zijn......quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:28 schreef Jian het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik wil je alleen maar helpen
Wel over het hekquote:Op vrijdag 21 december 2018 12:29 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Kunnen er hier trouwens mensen ''aan het hek komen'' zoals in Uto 1?
Ik kijk net andere streams denk ikquote:Op vrijdag 21 december 2018 12:29 schreef mazaru het volgende:
Wat een haat zit er in die klotus. Ze kan niet meer ophouden met stoken over Jessie. De een na de ander loopt ze af
Dat zeg je nog heel netjes.quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:28 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dit kapsel flatteert Brenda niet
Denk dat het geen haat is, maar eerder iemand doorhebben........quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:29 schreef mazaru het volgende:
Wat een haat zit er in die klotus. Ze kan niet meer ophouden met stoken over Jessie. De een na de ander loopt ze af
quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:29 schreef mazaru het volgende:
Omdat de helft geen poot uitsteektquote:Op vrijdag 21 december 2018 12:31 schreef pollewop77 het volgende:
Het is ook echt een belachelijke planning![]()
Iedereen is opgefokt binnen die poorten
waar?quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:27 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Het 'fatshaming' gehalte is erg hoog in de Cos
Niet alles is wat het lijkt .....quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Attent van je pik, wist niet dat je zo nederig kon zijn......
die kan beter iets in haar neus stoppen(sorry) is ze wat relaxter,wat een vreselijk mens is dat zegquote:Op vrijdag 21 december 2018 12:33 schreef sjampoeh het volgende:
chris doe normaal![]()
en lotus ook met haar nieuwe tik, wang bijten
quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:34 schreef FOKoffieleut het volgende:
dat kan nog wel eens een dubbele knock-out opleveren zowel de coordinatie van a3 als ger is awkward
gerrit is een denker, kan ie ook niets aan doen, maar martiaal is het nietquote:Op vrijdag 21 december 2018 12:31 schreef utopia2.0 het volgende:
Geile Gaait beweegt veel te veel met zijn bakkus........
welke van de 2quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:35 schreef krabje het volgende:
[..]
die kan beter iets in haar neus stoppen(sorry) is ze wat relaxter,wat een vreselijk mens is dat zeg![]()
Dat dacht ik ook!quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:38 schreef Dotteke het volgende:
Zo oud zijn de meeste nog niet zo te zien
[ afbeelding ]
1 rolstoel en 2 rollators?quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
daar zijn ze dan
de ouwe zielige DOOVE \ bejeerde
geen mannen ????
quote:
Kan Jokie misschien nog een rijp kippetje scoren?quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:38 schreef Dotteke het volgende:
Zo oud zijn de meeste nog niet zo te zien
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]In Stars Wars lopen er ook een paar zo.
![]()
[ afbeelding ]
Past ook maar netquote:Op vrijdag 21 december 2018 12:41 schreef Dotteke het volgende:
Hobbelen, hobbelen hobbel
[ afbeelding ]
Zonder Jessie was dat pad nog niet eens af geweestquote:Op vrijdag 21 december 2018 12:41 schreef Dotteke het volgende:
Hobbelen, hobbelen hobbel
[ afbeelding ]
hadden die staal of rubber platen eerder deze week moeten laten liggenquote:Op vrijdag 21 december 2018 12:41 schreef Yaksa het volgende:
Mike duwt een rolstoel over het pad en zegt: "Het pad is wel erg hobbelig hè".
Ha ha ha ha die twee kruiwagen die hij gesjouwd heeftquote:Op vrijdag 21 december 2018 12:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zonder Jessie was dat pad nog niet eens af geweest
Als hij niet had gezegd dat dat pad niet af was en dat afgemaakt moest worden had niemand een poot uitgestoken en waren ze er allemaal gewoon langs gelopen alsof ze het niet zagen.quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha ha ha ha die twee kruiwagen die hij gesjouwd heeft![]()
![]()
![]()
Ze heeft hoofdpijnquote:Op vrijdag 21 december 2018 12:43 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Lotus kan alleen nog maar chagi kijken door Jezebel![]()
john de mul pur sang dusquote:Op vrijdag 21 december 2018 12:44 schreef FOKoffieleut het volgende:
3 "bejaarde" mensen op een vergrijzende bevolking weten te strikken voor het feel good maatschappelijke betrokken programma utopia 2
Dan kunnen ze de chocolade er af sabbelen en de pinda's terug in het bakje voor bij de borrelquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan kunnen ze de chocolade er af sabbelen en de pinda's terug in het bakje voor bij de borrel
quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als hij niet had gezegd dat dat pad niet af was en dat afgemaakt moest worden had niemand een poot uitgestoken en waren ze er allemaal gewoon langs gelopen alsof ze het niet zagen.
[..]
Dan kunnen ze de chocolade er af sabbelen en de pinda's terug in het bakje voor bij de borrel
Floepie floepie poepie joepiequote:Op vrijdag 21 december 2018 12:47 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Kinderlijk praten tegen de oudjes, waarom toch
Zeker wetenquote:Op vrijdag 21 december 2018 12:48 schreef FOKoffieleut het volgende:
vind lotus wel gastvrijer dan his/chris bij hun woensdagavondsessies
quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:48 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Ene oudje teg andere, dus dit is Big Brother?
echt?quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:48 schreef mrmojorisin3 het volgende:
ze heeft toch niets in haar handen mag ik hopenquote:Op vrijdag 21 december 2018 12:48 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Adje heeft snel ff snert gemaaktquote:
win winquote:Op vrijdag 21 december 2018 12:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[..]
Laat je niet gek maken,ff knuffelenquote:Op vrijdag 21 december 2018 12:48 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Ach als de oudjes maar plezier hebbenquote:Op vrijdag 21 december 2018 12:51 schreef chufi het volgende:
Wat een vertoning.. beetje dom er omheen staan zo van oh wat zijn we goéd
Jaaaa die had ik ook voor ogen, maar kon niet op de naam van de serie komenquote:Op vrijdag 21 december 2018 12:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]In Stars Wars lopen er ook een paar zo.
![]()
[ afbeelding ]
Hij wilde ff wat aandacht.quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:56 schreef Jian het volgende:
Die bolle gladjakker wil die oudjes zijn boot inlokken, de vraag is waarom?
smellyquote:Op vrijdag 21 december 2018 12:57 schreef mrmojorisin3 het volgende:
In the left corner:
The hand 24/7 in the sack holder AGAINST
In the right corner:
The smelly absolutinator
Papa en mama zijn op vakantie, anders zat hij met de feestdagen alleen.quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:57 schreef zodeju het volgende:
Zo, straat is bijna af.......gelukkig. Hebben ze allemaal mee geholpen waar Leon aan betaalt heeft?? Fijn dat iedereen ook kan zeggen er aan meegewerkt te hebben. Want elk metertje wordt gesponsord voor de silo.
Nog allemaal in de ban van Jessie de verlosser van het kwaad?
Geen teken van opstappen bij hem?? Had zo'n goede hoop dat hij de feestdagen met papa en mama zou vieren.
cos nick?quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:59 schreef Koekiebakkie het volgende:
Mevrouw is verslaafd 24/7
[ afbeelding ]
tja, ik neem ook niet iedereen die voor de eerste keer bij mij op visite komt mee naar de slaapkamers en de logeerkamerquote:Op vrijdag 21 december 2018 12:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dr gaan echt wel dames zo kijken in Das Boot
netjes dat Jess het aanbied
KlompenHok
LinmboHok
Yurt
niemand bied aan
had mischien ook leuk geweest
Ik hoop dat Leon zijn geld terug vraagtquote:Op vrijdag 21 december 2018 12:57 schreef zodeju het volgende:
Zo, straat is bijna af.......gelukkig. Hebben ze allemaal mee geholpen waar Leon aan betaalt heeft?? Fijn dat iedereen ook kan zeggen er aan meegewerkt te hebben. Want elk metertje wordt gesponsord voor de silo.
Nog allemaal in de ban van Jessie de verlosser van het kwaad?
Geen teken van opstappen bij hem?? Had zo'n goede hoop dat hij de feestdagen met papa en mama zou vieren.
WC-papier was op toch?quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:59 schreef Verida het volgende:
[..]
tja, ik neem ook niet iedereen die voor de eerste keer bij mij op visite komt mee naar de slaapkamers en de logeerkamer
Hoe is het eigenlijk geregeld voor de oudjes qua toiletbezoek ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |