abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 22 december 2018 @ 18:55:47 #76
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183901470
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 15:15 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Het ging mij vooral om de angst. Die neemt hij mee waar hij ook gaat zoeken. Ik vind het positief dat hij daar wat aan wil doen. Hij zegt niet dat hij altijd maar betaalde seks wil hebben.
Maar na een keertje neuken gaat dat niet anders zijn.. Dan is het niet opeens dat je supersociaal bent en wel een gesprek durft te beginnen..

En alleen maar een beetje online klooien zet geen zoden aan de dijk.. betaald of onbetaald.. er is nogal een groot verschil tussen mensen online en irl..

Online zie je alleen maar een sprookjesachtige kant van mensen.. online heeft iedereen een briljant leven.. en als je daar niet doorheen kunt kijken gaat het heel lastig worden...

Ik heb maar weinig mensen irl gezien die konijnenoren op hebben en de hele dag met een duckface met filter lopen...
pi_183901515
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 18:10 schreef luxerobots het volgende:

[..]

En je schaamt je niet om een prostituee te bezoeken? Maagd zijn is normaler dan hoerenbezoek.

Maar goed, ik zou wel wat meer achtergrondinformatie willen hebben.

Wat voor werk deed je? Heb je wel eens wat gestoeid? Op jongere leeftijd een meisje gezoend etc.?

Meestal is het allemaal niet zo moeilijk, maar vrouwen willen wel iemand die een aanvulling is op hun leven. Iemand die leuk is om mee om te gaan en bijvoorbeeld wel een eigen woning heeft.
Ik schaam mij zeker, beide gedachten maken mij erg ongelukkig. Op al je vragen kan ik een beetje beantwoorden, maar zoals gezegd het altijd laten mislukken. Het is een idee, iets dat ik wil onderzoeken, het daadwerkelijk doorzetten hang ik nog even af wat het nieuwe jaar me brengt/hoe ik mij voel.

Nu ik op mijn eigen woon en mijn eigen ding doe, mis ik gewoon leuk gezelschap en voel ik mij veel alleen. Zeker zou ik een partner willen waarmee ik leuke dingen zou kunnen doen, sex is niet perse het hoofddoel, het doet mij gewoon pijn dat andere mensen om mij heen dat wel allemaal hebben.
pi_183956554
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 18:58 schreef eastmain het volgende:

[..]

Ik schaam mij zeker, beide gedachten maken mij erg ongelukkig. Op al je vragen kan ik een beetje beantwoorden, maar zoals gezegd het altijd laten mislukken. Het is een idee, iets dat ik wil onderzoeken, het daadwerkelijk doorzetten hang ik nog even af wat het nieuwe jaar me brengt/hoe ik mij voel.

Nu ik op mijn eigen woon en mijn eigen ding doe, mis ik gewoon leuk gezelschap en voel ik mij veel alleen. Zeker zou ik een partner willen waarmee ik leuke dingen zou kunnen doen, sex is niet perse het hoofddoel, het doet mij gewoon pijn dat andere mensen om mij heen dat wel allemaal hebben.
Ga gewoon lekker eerst is afsprekem met vrouwen... als ik zo een beetje in schat hoe je bent..werkt het het denk ik ook het beste als je afspreekt met vrouwen die net als jij onzeker en onervaren zijn..in gesprekken merk je vanzelf wel of iemand al 10 relaties gehad heeft of niet... en ja sex komt dan vanzelf wel
pi_183956856
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2018 18:55 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Maar na een keertje neuken gaat dat niet anders zijn.. Dan is het niet opeens dat je supersociaal bent en wel een gesprek durft te beginnen..

En alleen maar een beetje online klooien zet geen zoden aan de dijk.. betaald of onbetaald.. er is nogal een groot verschil tussen mensen online en irl..

Online zie je alleen maar een sprookjesachtige kant van mensen.. online heeft iedereen een briljant leven.. en als je daar niet doorheen kunt kijken gaat het heel lastig worden...

Ik heb maar weinig mensen irl gezien die konijnenoren op hebben en de hele dag met een duckface met filter lopen...
Ik heb het over het neuken. Ik kan mij voorstellen dat hij dat wil ervaren. Tevens snapt ts dat er van een 28jarige man wel bepaalde verwachtingen zijn op dat gebied. Maagd zijn is daar niet 1 van. En ja er zullen vrouwen zijn die dat prima vinden maar ook vrouwen die er voor zullen passen.
pi_183965778
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 december 2018 11:41 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ik heb het over het neuken. Ik kan mij voorstellen dat hij dat wil ervaren. Tevens snapt ts dat er van een 28jarige man wel bepaalde verwachtingen zijn op dat gebied. Maagd zijn is daar niet 1 van. En ja er zullen vrouwen zijn die dat prima vinden maar ook vrouwen die er voor zullen passen.
Dit dus. Zeker als je als persoon ouder wordt gaat het als afknapper gezien worden en zekee bij de man knagen over zijn prestaties. Niets mis mee al zou ik het bij een eerste date niet zeggen dat je zo ontmaagd bent. Maar eerder alleen dat het een one night stand was :)
pi_183966774
Een van m'n beste vrienden heeft ook in zo'n fase gezeten. Op een dag waren we op de wallen samen met wat Britse vrienden.

Nadat 1 van de Britse vrienden bij een vrouw naar binnen ging, durfde hij ook. Hij ging naar binnen bij een hele aardige vrouw die al eerder naar hem zat te lonken toen ze in de deuropening stond, en heerlijke humor had.

We hebben het er nog wel eens over nu jaren later. Hij is een paar keer vaker gegaan, ook naar diezelfde vrouw, maar omdat hij niet meer de roes had die hij na de eerste keer had is het daarbij gebleven.

Heeft hij er trauma's van? Nee. Is zijn leven hierdoor beter geworden? Nee, ook niet. Een paar dagen een goed gevoel, dat is het wel. Dankzij die vrouw. Maar het had ook zomaar een rot ervaring kunnen worden.


Ramen zijn goedkoper dan een privé huis of thuis adres. Ook niet zo lang de eerste keer (mocht het toch fijn zijn dan kun je altijd nog verlengen).

En je hebt de tijd om een keuze te maken in plaats van dat je ter plekke uit een zeer beperkt aanbod 'moet' kiezen terwijl je nog geen woord met die persoon hebt gewisseld.

Mocht je, na dit gelezen te hebben, nog steeds dit willen? Ga voor een raam dame op een rustig moment in een stad waar niemand je kent. Maak praatjes. Kijk wie je op je gemak stelt. Of er iemand is die gewoon leuk is en spontaniteit in je oproept in plaats van dat je gedreven wordt om jezelf van je schaamte af te helpen.

Misschien kun je beter eerst een paar keer een Chinese of Thaise massage nemen. Een eenvoudige aanraking kan erg fijn zijn. Als je dit niet gewend bent, blokkeer je misschien of maak je jezelf nadien wijs dat je ondermaats hebt gepresteerd. Daarom kan het lichamelijk contact van een massage je helpen. Hierdoor weet je door en ervaring wat jij op dat gebied aangenaam vindt, en kun je bij je echte eerste afspraak ook een beetje op de ontspanning van de vrouw richten. Dat is voor een vrouw ook fijner dan dat je alleen maar gefocust bent om het maar een keer gedaan te hebben. Sucsex.
Het heden is eindig. Het verleden blijft bestaan.
pi_183987535
Ik heb besloten om nog even te wachten, ben nu wel wat aan het online daten (al schiet dat niet echt op) en ga mij richten op een nieuwe hobby: gitaar leren spelen.

Het zit er gewoon niet echt in bij mij, en vrees dat het gewoon er ook niet meer van komt binnenkort.
Vorige week hoorde ik een verhaal van iemand die was ook al 30+, wat zou ik dat moeilijk vinden, zeker als je al die tijd alleen bent. Ik ben gewoon niet handig met vrouwen en zal dat nooit worden.
pi_183988287
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 21:04 schreef eastmain het volgende:
Ik heb besloten om nog even te wachten, ben nu wel wat aan het online daten (al schiet dat niet echt op) en ga mij richten op een nieuwe hobby: gitaar leren spelen.

Het zit er gewoon niet echt in bij mij, en vrees dat het gewoon er ook niet meer van komt binnenkort.
Vorige week hoorde ik een verhaal van iemand die was ook al 30+, wat zou ik dat moeilijk vinden, zeker als je al die tijd alleen bent. Ik ben gewoon niet handig met vrouwen en zal dat nooit worden.
Je hoeft ook niet perse handig te zijn. Gewoon aardig en grappig is voldoende.
pi_183989973
Het is een grote drempel waar je over heen moet, maar daarna word het elke keer steeds makkelijker.
  donderdag 27 december 2018 @ 00:27:54 #85
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_183993321
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 21:33 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Je hoeft ook niet perse handig te zijn. Gewoon aardig en grappig is voldoende.
Niet voldoende. Helaas voor TS, maar waar.
In mijn ervaring moet je ook ballen tonen, zo ben ik aan mijn exen gekomen. En daar ontbreekt TS het nu juist aan, hij is te onzeker.

Maar misschien kom ik gewoon de verkeerde vrouwen tegen of zo. :')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_184034690
Praat met een man, misschien werkt dat wel.
pi_184039901
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 00:27 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Niet voldoende. Helaas voor TS, maar waar.
In mijn ervaring moet je ook ballen tonen, zo ben ik aan mijn exen gekomen. En daar ontbreekt TS het nu juist aan, hij is te onzeker.

Maar misschien kom ik gewoon de verkeerde vrouwen tegen of zo. :')
Ja ook dat hoort er nog bij. Lef tonen.
pi_184043857
Maarja.. Dat is met bijna alles in 't leven.. Dat je lef moet hebben. Je moet ook lef hebben om zo'n thuisontvangst te regelen.
pi_184044150
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 22:03 schreef Vlicious87 het volgende:
Maarja.. Dat is met bijna alles in 't leven.. Dat je lef moet hebben. Je moet ook lef hebben om zo'n thuisontvangst te regelen.
Ja of bij een raamprostituee naar binnen wandelen, voor de eerste keer.
pi_184051606
volgens mij zijn er wel andere issues waar je mee zit dan seks. maar alles concentreert zich daar wel op.

krijg je hulp? want volgens kun je wel wat zelfvertrouwen en een stimulerende schop onder je kont gebruiken.

nu ga je gitaar leren spelen, in een groep of op je zolderkamer. als je vrienden en vrouwen wilt zul je naar buiten. zoek een hobby in groeps verband.

en als je wil neuken, lekker doen. maar verwacht niet dat het je helpt. sterker ik denk dat je er eerder nog meer depri van wordt. maar goed als je het wilt lekker doen. maar doe het dan een beetje deftig, ipv een crack junk thuis.

maar eerste stap stop eens met kijken naar wat andere hebben. en ga zorgen dat jij iets te doen krijgt.
pi_184051727
Ga anders eens wat sporten als je dat al nog niet deed. Een beetje krachttraining zou je goed doen. Zat mensen die daar zelfvertrouwen door krijgen.
pi_184078133
Ik heb een dame laten komen toen ik 16 was. Mijn ouders op vakantie en ik alleen thuis. Natuurlijk een feestje gegeven in huis. Toen de andere dag iedereen weg was en de drank op heb ik een dame laten komen. Voor een uur. Bij het pijpen was ik al zo geil dat ik meteen haar mond vol spoot. Zo snel dat ik nog geen condoom om had. Ze kon er gelukkig wel om laggen. Gelukkig werd ze pas na een uur opgehaald. Ik was gelukkig snel weer paraat en met condoom on heb ik haar lekker geneukt. Daarna samen onder de douche waar ze mij nog een keer heeft laten spuiten.
Mijn latere ervaringen met de dames van plezier zijn vele malen minder.

Mijn huidige vriendin en daarna vrouw heb ik via een kano vereniging leren kennen. De sex met haar is vele malen anders dan met de dames van plezier van daarvoor. Het gaat niet alleen om klaarkomen maar het gaat velen malen dieper. Houd dit in ieder geval in gedachten.
pi_184078280
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 21:04 schreef eastmain het volgende:
Ik heb besloten om nog even te wachten, ben nu wel wat aan het online daten (al schiet dat niet echt op) en ga mij richten op een nieuwe hobby: gitaar leren spelen.

Het zit er gewoon niet echt in bij mij, en vrees dat het gewoon er ook niet meer van komt binnenkort.
Vorige week hoorde ik een verhaal van iemand die was ook al 30+, wat zou ik dat moeilijk vinden, zeker als je al die tijd alleen bent. Ik ben gewoon niet handig met vrouwen en zal dat nooit worden.
Met zo'n instelling word je dat zeker niet. Heb je je weleens verdiept in wat vrouwen willen van een man? Of hoe je ze versiert? Genoeg materiaal op internet te vinden hierover.

Je gelooft het zelf waarschijnlijk niet, maar de manier waarop jij in het leven staat en hoe jij dingen ziet is de enige reden dat je nog maagd bent.
pi_184081706
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 01:41 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Heb je je weleens verdiept in wat vrouwen willen van een man?
Ik ben erg benieuwd wat jouw kijk hierop is wat vrouwen willen :P
pi_184082064
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 11:00 schreef Vlicious87 het volgende:

[..]

Ik ben erg benieuwd wat jouw kijk hierop is wat vrouwen willen :P
Ik sluit mij hierbij aan.
pi_184083029
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 11:00 schreef Vlicious87 het volgende:

[..]

Ik ben erg benieuwd wat jouw kijk hierop is wat vrouwen willen :P
quote:
14s.gif Op zondag 30 december 2018 11:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik sluit mij hierbij aan.
Google gewoon 'what women want from men' of iets dergelijks. Dan kom je genoeg zaken tegen.
Een man met zelfvertrouwen, die zich niet focust op hen maar zijn eigen missie voorop heeft staan. Een man die zich niet laat leiden door wat een meid van hem vindt maar gewoon zijn eigen ding doet. Dat is zo ongeveer de essentie. TS is nu het tegenovergestelde.

Het gaat niet om mijn kijk op dit geheel, maar dat TS van die miserabele houding af komt en dat hij inziet dat dit hem tegenhoudt om succes te hebben en met een meid naar bed te gaan.
Het zit allemaal in zijn hoofd, en door naar de hoeren te gaan kom je nergens vanaf.
pi_184083600
Wat is dat toch met fokmannen die hun leven verpest hebben en dan als eerst een vriendin/seks willen. Ga eerst de andere aspecten van je leven aanpakken, dan is de kans dat je seks/een vriendin krijgt veel groter. En seks is maar gewoon seks. Leven gaat gewoon verder daarna, je bent niet opeens een ander persoon.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 30 december 2018 @ 12:42:03 #98
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184084155
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 01:32 schreef GeileMarkie het volgende:
Mijn latere ervaringen met de dames van plezier zijn vele malen minder.

Mijn huidige vriendin en daarna vrouw heb ik via een kano vereniging leren kennen. De sex met haar is vele malen anders dan met de dames van plezier van daarvoor. Het gaat niet alleen om klaarkomen maar het gaat vele malen dieper. Houd dit in ieder geval in gedachten.
Jouw verhaal is prachtig meid, maar die spelling van jou is toch wel vele malen minder.

En uh..... :') laggen?
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 01:32 schreef GeileMarkie het volgende:Ze kon er gelukkig wel om laggen.
Het is lachen* niet laggen.
Geen dank. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184084683
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 12:22 schreef Fascination het volgende:
Wat is dat toch met fokmannen die hun leven verpest hebben en dan als eerst een vriendin/seks willen. Ga eerst de andere aspecten van je leven aanpakken, dan is de kans dat je seks/een vriendin krijgt veel groter. En seks is maar gewoon seks. Leven gaat gewoon verder daarna, je bent niet opeens een ander persoon.
Exact dit.
pi_184085789
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 12:22 schreef Fascination het volgende:
Wat is dat toch met fokmannen die hun leven verpest hebben en dan als eerst een vriendin/seks willen. Ga eerst de andere aspecten van je leven aanpakken, dan is de kans dat je seks/een vriendin krijgt veel groter. En seks is maar gewoon seks. Leven gaat gewoon verder daarna, je bent niet opeens een ander persoon.
Makkelijk praten als je al wel die ervaring hebt.

Seks is best wel "een ding" in onze maatschappij. Snap dat sommige ook eens willen weten wat het is.

Ts wil gewoon een leuke relatie met een vrouw. Ts is ook nieuwsgierig hoe een vagina van binnen voelt met zijn piemel. Dat laatste kan hij relatief makkelijker voor elkaar krijgen dan een leuke relatie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')