We kunnen weer heerlijk klagen op FOK!quote:Op zondag 20 januari 2019 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar de cringe items van Bart Nobuddie en Zijleaids.
Met van die schijtlolgrappen over het privéleven van spelers
Ja ook wel, maar de keren dat ie mee mocht doen was het vaak erg matig. Tenminste, zo herinner ik het mij.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Had vooral pech dat Oranje toen iets betere spitsen had rondlopen.
Op naar KLB allenquote:Op zondag 20 januari 2019 19:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We kunnen weer heerlijk klagen op FOK!
Premier League op RTL7.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:45 schreef Doublepain het volgende:
Ik keek vroeger altijd naar de PL samenvattingen met mijn opa waar Jimmy altijd keihard ownde bij oa Chelsea en Middlesbrough
Klopt, gelukkig heb ik Wilfried de waarheid hierover gezegd op Twitter dus dit zal wel minder wordenquote:Op zondag 20 januari 2019 19:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
VI is niet veel beter meer met die diaree aan filmpjes van de anchorman. Gijp en Derksen gaan zich ook steeds meer ergeren.
Op Yorin had je zelfs Barca TV lolquote:Op zondag 20 januari 2019 19:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Premier League op RTL7.
[ afbeelding ]
Klagen is één van de beste vormen van entertainment.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We kunnen weer heerlijk klagen op FOK!
Jij bent ook nergens bang voor hequote:Op zondag 20 januari 2019 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, gelukkig heb ik Wilfried de waarheid hierover gezegd op Twitter dus dit zal wel minder worden.
Had t gezien jaquote:Op zondag 20 januari 2019 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, gelukkig heb ik Wilfried de waarheid hierover gezegd op Twitter dus dit zal wel minder worden.
Anouk Hoogendijk had ook al een tweet van mij geliked van de week.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Had t gezien jajij begint mister somebody te worden op dat Twitter
Die Tweet heb ik een like gegevenquote:Op zondag 20 januari 2019 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb een keer een like van Viktor Brand gehadquote:Op zondag 20 januari 2019 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anouk Hoogendijk had ook al een tweet van mij geliked van de week.
Wie?quote:Op zondag 20 januari 2019 19:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb een keer een like van Viktor Brand gehad.
En hier betalen wij voor, nog ergerquote:Op zondag 20 januari 2019 19:52 schreef Caland het volgende:
Tom Egbers
Kees Jansma
Arno Vermeulen
Van der Vaart
Van Hooijdonk
AIDS
Goed punt voor de gele hesjes Nederland.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En hier betalen wij voor, nog erger
Hiervoor sta ik gvd niet elke dag om 6 uur op jaquote:Op zondag 20 januari 2019 19:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Goed punt voor de gele hesjes Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |