facetimen met Janquote:Op zondag 20 januari 2019 13:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]GENOT.twitter:wilfredgenee twitterde op zondag 20-01-2019 om 11:46:04Grappig, Jan weet zelf van niets... https://t.co/l7MDmxdBRy reageer retweet
Waarom dat?quote:Op zondag 20 januari 2019 10:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jan gaat worden uitgelachen in de studio genot.
Vorige wel zondagmiddag was een volledig programma in de Eerste divisie. geen enkele aandacht daarvoor, terwijl er geen schaatstoernooi was. Zelfs Hugo Borst was die middag niet present bij 'Langs de Lijn'.quote:Op zondag 20 januari 2019 13:38 schreef Boezeidekoe het volgende:
Dus we hebben nu:
Veronica Inside
Rondo
VTBL
Studio voetbal(als dat nog bestaat???)
En al die onzinprogramma's op FOX die de hele dag en nacht doorgaan(dit was het weekend enzo)
En ze mikken allemaal op enkele honderdduizenden kijkers(behalve FOX dan, die zijn al blij met enkele duizenden).
En ze analyseren allemaal de grootste kutcompetitie ter wereld, de eredivisie...
JAAAAAAAAAAAAAAAA, HET KLEEDKAMER ITEM.twitter:vtblnl twitterde op zondag 20-01-2019 om 16:05:00Na zijn heerlijke kopgoal tegen Feyenoord, is Bram van Polen vanavond de allereerste gast in De Kleedkamer! ⚽⚽De allereerste uitzending van VTBL zie je vanavond om 20.00 bij @RTL7 🔥🔥 https://t.co/StGKLcnOp8 reageer retweet
Is wel één van de weinige voetballers die wat te vertellen heeft. Prima keuzequote:Op zondag 20 januari 2019 16:30 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA, HET KLEEDKAMER ITEM.twitter:vtblnl twitterde op zondag 20-01-2019 om 16:05:00Na zijn heerlijke kopgoal tegen Feyenoord, is Bram van Polen vanavond de allereerste gast in De Kleedkamer! ⚽⚽De allereerste uitzending van VTBL zie je vanavond om 20.00 bij @RTL7 🔥🔥 https://t.co/StGKLcnOp8 reageer retweet
Extra Time op de Belg.quote:Op zondag 20 januari 2019 13:38 schreef Boezeidekoe het volgende:
Dus we hebben nu:
Veronica Inside
Rondo
VTBL
Studio voetbal(als dat nog bestaat???)
En al die onzinprogramma's op FOX die de hele dag en nacht doorgaan(dit was het weekend enzo)
En ze mikken allemaal op enkele honderdduizenden kijkers(behalve FOX dan, die zijn al blij met enkele duizenden).
En ze analyseren allemaal de grootste kutcompetitie ter wereld, de eredivisie...
Het is anders een prima programma waar serieus over voetbal gepraat wordt.quote:Op zondag 20 januari 2019 17:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat de Belgen doen is niet zo rullevant
Niemand boeit de croky competitie iets.quote:Op zondag 20 januari 2019 17:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het is anders een prima programma waar serieus over voetbal gepraat wordt.
Bovendien komt daar de Eredivisie maar zijdelings aan bod.
Boskamp wel hoor.quote:Op zondag 20 januari 2019 17:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Niemand boeit de croky competitie iets.
hallo danquote:Op zondag 20 januari 2019 18:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Gvd, bram van polen. Als ik iemand een nekschot wens is het die idioot wel.
Wat een emotiesquote:Op zondag 20 januari 2019 19:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Was wel genot vandaag he, kut voetbal
RTL7, klokslag 8 uur.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoelaat en waar kunnen we dit kijken Scrum
We kunnen gaan tellen hoe vaak Humberto een neplach doet.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga ook kijken hoe cringe dit wordt.
Ik verwacht die Gramulanion eigenlijk weer terug op FOK! nu.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
We kunnen gaan tellen hoe vaak Humberto een neplach doet.
Ik ken die gozer helemaal niet.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:39 schreef Doublepain het volgende:
Zo'n Jimmy Floyd lijkt me ook geen type dat leuke verhalen gaat vertellen over een avondje stappen ofzo
Dat is wel vreemdquote:Op zondag 20 januari 2019 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ken die gozer helemaal niet.
Je kent Hasselbaink niet?quote:Op zondag 20 januari 2019 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu voel ik me oudquote:Op zondag 20 januari 2019 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
royeren de boelquote:Op vrijdag 21 december 2018 12:00 schreef skysherrif het volgende:
We houden goed in de gaten wie dit programma gaat kijken.
Ah najah ik ook niet, lijkt me een laidback typequote:Op zondag 20 januari 2019 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel van naam, maar niet hoe hij als persoon is of hoe hij analyses geeft.
Nice.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij wel, want ze probeerden nog publiek te werven via social media.
Wtf gastquote:Op zondag 20 januari 2019 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kent de voetballer toch wel?quote:Op zondag 20 januari 2019 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel van naam, maar niet hoe hij als persoon is of hoe hij analyses geeft.
Theo lijkt me wel een prima kerel.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nice.
Hopelijk veel geforceerde grappen waar eigenlijk niemand om moet lachen, het toch doet omdat het moet van de producer, maar dat je dat dan heel goed kan merkenCringegenot.
Van naam ja, maar nooit zien spelen.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je kent de voetballer toch wel?
Ja, dat is eigenlijk de Derksen van dit stel, qua nicotinegebruik.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Theo lijkt me wel een prima kerel.
Raar welquote:Op zondag 20 januari 2019 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van naam ja, maar nooit zien spelen.
quote:Op zondag 20 januari 2019 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van naam ja, maar nooit zien spelen.
quote:
Net als Schaken. Klopt gewoon niet.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:43 schreef Caland het volgende:
Hasselbaink praat veel te netjes voor een neger.
Hopelijk heeft hij er wel meer kijk op.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, dat is eigenlijk de Derksen van dit stel, qua nicotinegebruik.
Had vooral pech dat Oranje toen iets betere spitsen had rondlopen.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Geweldige spits, die Hassebaink, kon er alleen in oranje echt helemaal niets van.
Ik kijk nu al uit naar de cringe items van Bart Nobuddie en Zijleaids.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:44 schreef R-woud88 het volgende:
Als ze maar niet proberen VI te imiteren qua humor, dan gaat dit zeer pijnlijk worden
quote:Op zondag 20 januari 2019 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar de cringe items van Bart Nobuddie en Zijleaids.
Met van die schijtlolgrappen over het privéleven van spelers
VI is niet veel beter meer met die diaree aan filmpjes van de anchorman. Gijp en Derksen gaan zich ook steeds meer ergeren.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We kunnen weer heerlijk klagen op FOK!quote:Op zondag 20 januari 2019 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ook wel, maar de keren dat ie mee mocht doen was het vaak erg matig. Tenminste, zo herinner ik het mij.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Had vooral pech dat Oranje toen iets betere spitsen had rondlopen.
Op naar KLB allenquote:Op zondag 20 januari 2019 19:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We kunnen weer heerlijk klagen op FOK!
Premier League op RTL7.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:45 schreef Doublepain het volgende:
Ik keek vroeger altijd naar de PL samenvattingen met mijn opa waar Jimmy altijd keihard ownde bij oa Chelsea en Middlesbrough
Klopt, gelukkig heb ik Wilfried de waarheid hierover gezegd op Twitter dus dit zal wel minder wordenquote:Op zondag 20 januari 2019 19:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
VI is niet veel beter meer met die diaree aan filmpjes van de anchorman. Gijp en Derksen gaan zich ook steeds meer ergeren.
Op Yorin had je zelfs Barca TV lolquote:Op zondag 20 januari 2019 19:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Premier League op RTL7.
[ afbeelding ]
Klagen is één van de beste vormen van entertainment.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We kunnen weer heerlijk klagen op FOK!
Jij bent ook nergens bang voor hequote:Op zondag 20 januari 2019 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, gelukkig heb ik Wilfried de waarheid hierover gezegd op Twitter dus dit zal wel minder worden.
Had t gezien jaquote:Op zondag 20 januari 2019 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, gelukkig heb ik Wilfried de waarheid hierover gezegd op Twitter dus dit zal wel minder worden.
Anouk Hoogendijk had ook al een tweet van mij geliked van de week.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Had t gezien jajij begint mister somebody te worden op dat Twitter
Die Tweet heb ik een like gegevenquote:Op zondag 20 januari 2019 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb een keer een like van Viktor Brand gehadquote:Op zondag 20 januari 2019 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anouk Hoogendijk had ook al een tweet van mij geliked van de week.
Wie?quote:Op zondag 20 januari 2019 19:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb een keer een like van Viktor Brand gehad.
En hier betalen wij voor, nog ergerquote:Op zondag 20 januari 2019 19:52 schreef Caland het volgende:
Tom Egbers
Kees Jansma
Arno Vermeulen
Van der Vaart
Van Hooijdonk
AIDS
Goed punt voor de gele hesjes Nederland.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En hier betalen wij voor, nog erger
Hiervoor sta ik gvd niet elke dag om 6 uur op jaquote:Op zondag 20 januari 2019 19:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Goed punt voor de gele hesjes Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |