Dat is een algemene reactie, iedereen op Twitter hoort dat ookquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:16 schreef Em31 het volgende:
Horen jullie trouwens ook 'I'm shitting my body tonight'![]()
Hoop dat dat live wat beter overkomtquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:43 schreef Nexum het volgende:
[..]
Dat is een algemene reactie, iedereen op Twitter hoort dat ook![]()
Ze zegt eigenlijk ''them sheets needs my body tonight''
Oehh ik wil zn reactie op Arcade zien.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:08 schreef Greys het volgende:
Jake's Face is ook weer begonnen met de reacties!
Vast iets verkeerds gegetenquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:16 schreef Em31 het volgende:
Horen jullie trouwens ook 'I'm shitting my body tonight'![]()
Of ze proberen goedkoop te scoren.quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:30 schreef Poepz0r het volgende:
Goed liedje maar alweer een kopie van natuurlijk Fuego. Zeker de intro lijkt er sprekend op. Kunnen landen niets unieks meer verzinnen of zijn wij de enige?
Ja dat proberen ze ook. Zweden, Cyprus, Zwitserland proberen dat allemaal dit jaar, jammer.quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:31 schreef Butler456 het volgende:
[..]
Of ze proberen goedkoop te scoren.
Dat vind ik wel jammer van tegenwoordig, er is weinig origineels meer dat goed scoort. Daarom brengen wij er dit jaar verandering inquote:Op woensdag 13 maart 2019 17:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja dat proberen ze ook. Zweden, Cyprus, Zwitserland proberen dat allemaal dit jaar, jammer.
Wij sturen al best lang echt unieke dingen. TCL, Douwe Bob, Waylon en ook Ogene was uniek natuurlijk. Niet zozeer het liedje, maar die zang en zussen etc.quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:33 schreef Butler456 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel jammer van tegenwoordig, er is weinig origineels meer dat goed scoort. Daarom brengen wij er dit jaar verandering in![]()
Klopt, maar ik bedoelde dat we dit jaar een grotere impact kunnen maken dan de jaren ervoor.quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wij sturen al best lang echt unieke dingen. TCL, Douwe Bob, Waylon en ook Ogene was uniek natuurlijk. Niet zozeer het liedje, maar die zang en zussen etc.
Precies. Ik vind haar uitzien als een hoer... Of een vrouw van 55 die denkt dat ze nog 18 is. Vooral dat halsbandje ofzo wat ze om heeft ook.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |