Sowieso een goede ontwikkeling als steeds meer echte artiesten gaan en niet 18 jarige meisjes uit een talentenjachtfinale zonder veel ervaring. Niet dat die geen goede artiest kunnen worden, maar het gewoon beter om mensen met ervaring en persoonlijkheid te sturen.quote:Op vrijdag 21 december 2018 09:09 schreef Nexum het volgende:
Het Cyprus topic moest ik gewoon maken want....
IK BEN SUPER EXCITED VOOR TAMTA![]()
![]()
![]()
![]()
Ik volg haar werk al een lange tijd en als er iemand in Eleni's voetsporen moest treden dan was zij het wel. Ik heb het volste vertrouwen in d'r![]()
![]()
![]()
Srbuk voor Armeni, Tamta voor Cyprus... dit jaar wordt nu al geweldig
Cyprus is klein. Lenen van Griekenland is hun beste optiequote:Op vrijdag 21 december 2018 11:10 schreef Greys het volgende:
Ben benieuwd!
(maar hebben ze in Cyprus zelf dan geen goede zangeressen?)
Ja tis ook prima hoor! Zeker als dit ze goede resultaten levert natuurlijk. Maar was oprecht benieuwd of er dan in Cyprus geen mooie zingende dames zijn.quote:Op vrijdag 21 december 2018 11:12 schreef Nexum het volgende:
[..]
Cyprus is klein. Lenen van Griekenland is hun beste optie![]()
Er zullen zeker wel goede zangeressen zijn, maar die willen dan niet naar Eurovisie denk ik (of ze krijgen geen gelegenheid)
Als je maar weer tot leven komt Nexum! We willen je bij ons houden.quote:
Is dus echt de hele ruwe eerste versie van het lied. Maar kan mij het schelen het is geweldig en het gaat gewoon winnen samen met Maruv en Srbuktwitter:wiwibloggs twitterde op zondag 24-02-2019 om 18:30:38CyBC has responded to the leak of the first demo take of "Replay". #Eurovision #ESC2019 https://t.co/yFZs1UUjR0 reageer retweet
Dat kan niet he?quote:Op zondag 24 februari 2019 18:32 schreef Nexum het volgende:
Is dus echt de hele ruwe eerste versie van het lied. Maar kan mij het schelen het is geweldig en het gaat gewoon winnen samen met Maruv en Srbuktwitter:wiwibloggs twitterde op zondag 24-02-2019 om 18:30:38CyBC has responded to the leak of the first demo take of "Replay". #Eurovision #ESC2019 https://t.co/yFZs1UUjR0 reageer retweet
Jawel. Eerste triple win in de geschiedenis van het songfestivalquote:
Slap aftreksel van hun bijdrage vorig jaar, gaan ze het niet mee winnen lijkt me, maar finale zal het zeker wel weer worden.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:23 schreef grazz het volgende:
Op Tamta's eigen kanaal is een officieel audio fragment geupload
Ja inderdaad zeg, de producer gebruikt dezelfde presets met instrumenten. Alleen het Oekraense nummer is beter.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:40 schreef Idem-Dito het volgende:
lijkt wel heel erg op Oekranie dat deuntje
Dit ziet er in ieder geval al goed uittwitter:Eurovision twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 16:17:23🇨🇾 Get ready to watch @_Tamta_'s official music video for REPLAY, representing Cyprus!⏰ 20:00 CET▶️ https://t.co/Ql7wJxJPZI #DareToDream #Eurovision https://t.co/t6cvcHBG8Y reageer retweet
EENS. <3quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:15 schreef Nexum het volgende:
Het kan me niks meer schelen. Eurovisie 2019 is een geweldig jaar![]()
![]()
![]()
![]()
Check! Staat in de OP, gaat nu naar Krea en zo in het overzicht. Dank je!quote:
Ik vind 'geen boodschap' juist wel eens verfrissend. Ik word gek van al die boodschappen op het ESFquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:21 schreef justnathan321 het volgende:
Denkt niet dat ze zal winnen. De clip is gaaf maar had er meer van verwacht. Er is geen echte samenhang.
Verder wel een goed liedje, zou zeker kunnen passen bij de playlist van de mainstream radiostations![]()
Maar winnen zit er denk ik niet in. Er zit niet echt een boodschap achter ofzo. (of ik heb de boodschap niet meegekregen). Maar er kan nog vanalles veranderen natuurlijk.
Ja inderdaad, maar vaker winnen liedjes met een boodschap.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind 'geen boodschap' juist wel eens verfrissend. Ik word gek van al die boodschappen op het ESF
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:23 schreef Cee het volgende:
Ik mis de product placement bananen en ananassen.Ik zie dat merk bananen soms op de markt en dan denk ik altijd yeah yeah fire bananen!
WINNER PERFORMANCE: Eleni Foureira - Yeah Yeah Banana - Cyprus - Official Video - Eurovision 2020quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:23 schreef Cee het volgende:
Ik mis de product placement bananen en ananassen.Ik zie dat merk bananen soms op de markt en dan denk ik altijd yeah yeah fire bananen!
Wat was dan bv de boodschap van Amar Pelos Dois, Heroes, Satellite, Euphoria, Only Teardrops, Running Scared, Fairytale etc in de afgelopen tien jaar?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:26 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar vaker winnen liedjes met een boodschap.
I mean, Heroes had wel een beetje een boodschap. Het ging over pesten.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat was dan bv de boodschap van Amar Pelos Dois, Heroes, Satellite, Euphoria, Only Teardrops, Running Scared, Fairytale etc in de afgelopen tien jaar?
Gok dat 99% daar geen idee van hadquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:36 schreef Nexum het volgende:
[..]
I mean, Heroes had wel een beetje een boodschap. Het ging over pesten.
Liefde, Held zijn ondanks tegenslagen, Stalkerige liefde, Eeuwige liefde, Verlies en winst liggen dicht bij elkaar, Corruptie, Onbereikbare liefde en dit jaar Haat dat overwint.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat was dan bv de boodschap van Amar Pelos Dois, Heroes, Satellite, Euphoria, Only Teardrops, Running Scared, Fairytale etc in de afgelopen tien jaar?
Ok maar de meesten zullen het toch 'gewoon een leuk lied' hebben gevonden.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:36 schreef Nexum het volgende:
[..]
I mean, Heroes had wel een beetje een boodschap. Het ging over pesten.
Ze had wel veel puntjes gescoord met haar metoo getinte gepraat tijdens interviews enzo. En in Belgische krantenartikels werd het lied als MeToo bestempeltquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gok dat 99% daar geen idee van had![]()
Geloof ook niet dat Netta vorig jaar heeft gewonnen omdat er een MeToo boodschap inzat.
Dat denk ik dus niet, van die punten. Meeste mensen krijgen dat totaal niet mee en stemmen omdat ze het gewoon een leuk nummer vonden.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:40 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Ze had wel veel puntjes gescoord met haar metoo getinte gepraat tijdens interviews enzo. En in Belgische krantenartikels werd het lied als MeToo bestempelt
Problemen met z’n hart, pesten (thx Nexum), hoge rare stemmetje hebben is ok, geen schoenen dragen is ok, ...quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Puntjes bedoelde ik vooral figuurlijk hequote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat denk ik dus niet, van die punten. Meeste mensen krijgen dat totaal niet mee en stemmen omdat ze het gewoon een leuk nummer vonden.
Dat zijn geen boodschappen, dat zijn uiterlijke kenmerken en medische gegevens Nathanquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:42 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Problemen met z’n hart, pesten (thx Nexum), hoge rare stemmetje hebben is ok, geen schoenen dragen is ok, ...
Haha shit...quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zijn geen boodschappen, dat zijn uiterlijke kenmerken en medische gegevens Nathan![]()
Ja, blijft m'n antwoord hetzelfdequote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:43 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Puntjes bedoelde ik vooral figuurlijk he
Het is gewoon HET nummer dat we nodig hadden dit jaar. Gewoon een trashy dance banger. Ik ben verliefdquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:43 schreef Niels93 het volgende:
Jezus ik heb dit nummer sinds de release al op “Replay” en ik denk wel dat dit in mijn all time favorieten kan komen. Helemaal weggeblazen van mijn stoel ook al weet ik dat t niet vernieuwends is. Wauw.
Dat is wel waar ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:44 schreef Nexum het volgende:
[..]
Het is gewoon HET nummer dat we nodig hadden dit jaar. Gewoon een trashy dance banger.
Ik heb in ieder geval heel blij dat er zo'n soort nummer bij is gekomen jaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:44 schreef Nexum het volgende:
[..]
Het is gewoon HET nummer dat we nodig hadden dit jaar. Gewoon een trashy dance banger. Ik ben verliefd![]()
Iedereen weet dat ik een sucker ben voor slutpop en dit is gewoon helemaal m'n ding
Haha het is niet negatief bedoeld hoor! Maar hoe wij interviews en alles volgen dat doen de meeste mensen nietquote:
Ja denk dat het live echt een coole act wordt. Het kan echt wel hoog scoren als de staging en haar live vocals goed zijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar ook niet meteen mega enthousiast over Fuego, maar live was dat top dus wie weet gebeurt dat bij Tamta straks ook
Die kiezen hun favorieten al voordat ze iets horen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:24 schreef Greys het volgende:
Tis ook zo opvallend dat de Wiwi's nog van veel inzendingen die eerder bekend werden geen reactievideo hebben gemaakt maar van Cyprus meteen alweer.
Echt he. Soms vind ik het leuk om naar hun video’s te kijken. Maar andere hand vind ik hun zo’n vervelende mensen. Vooral die ene William, die praat teveel.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:24 schreef Greys het volgende:
Tis ook zo opvallend dat de Wiwi's nog van veel inzendingen die eerder bekend werden geen reactievideo hebben gemaakt maar van Cyprus meteen alweer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |