SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
co had makkelijk meegekund, gooide rond de 90 stabiel altijd.quote:Op vrijdag 21 december 2018 00:43 schreef sr.Chief het volgende:
Ik vind dat er tot zover echt belachelijk veel tussen 80 - 89 gemiddeld wordt gescoord vergeleken met de huidige standaard.
co niet alleenquote:Op vrijdag 21 december 2018 00:45 schreef bechirti het volgende:
[..]
co had makkelijk meegekund, gooide rond de 90 stabiel altijd.
Net zo groot als dat van Jeff?quote:Op vrijdag 21 december 2018 00:43 schreef El-Stinho het volgende:
Suljovic' WK-complex wordt alleen maar groter.
Eens. En ik meen het. Co was een hele degelijke darter. Had makkelijk ronde 2 kunnen halen gezien de gemiddeldes.quote:Op vrijdag 21 december 2018 00:45 schreef bechirti het volgende:
[..]
co had makkelijk meegekund, gooide rond de 90 stabiel altijd.
Veel van die gemiddeldes worden gegooid door de seeds. Met alle respect, maar de unseeded spelers laten een veel betere indruk achter. Suljovic, Whitlock, Webster, Cullen, Bunting om maar wat te noemen.quote:Op vrijdag 21 december 2018 00:43 schreef sr.Chief het volgende:
Ik vind dat er tot zover echt belachelijk veel tussen 80 - 89 gemiddeld wordt gescoord vergeleken met de huidige standaard.
kut pamfplet gewoon kut.quote:Op vrijdag 21 december 2018 00:55 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon kut. En anders niks.
'Oche' 'matchdart'quote:Op vrijdag 21 december 2018 00:56 schreef heywoodu het volgende:
Ze hebben wel al flink wat horizontale streepjes gezet.
En het is grotemannenfinish.
man man manquote:Op vrijdag 21 december 2018 00:55 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet zeker dat oche ook wel iets vaker is gezegd dan 6-7-8 keer, dus bijhouden kunnen ze ook niet. Domme mongolen.quote:Op vrijdag 21 december 2018 00:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
'Oche' 'matchdart'
Zet er dan ook maar gewoon 'pijl' 'bord' en 'de' bij.
quote:Op vrijdag 21 december 2018 00:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
'Oche' 'matchdart'
Zet er dan ook maar gewoon 'pijl' 'bord' en 'de' bij.
100% faal.quote:Op vrijdag 21 december 2018 00:55 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal eens. Zou het te maken kunnen hebben met het vele reizen, veel toernooien over de hele wereld en een heel jaar lang? Dat ze nu opgebrand zijn?quote:Op vrijdag 21 december 2018 00:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Veel van die gemiddeldes worden gegooid door de seeds. Met alle respect, maar de unseeded spelers laten een veel betere indruk achter. Suljovic, Whitlock, Webster, Cullen, Bunting om maar wat te noemen.
Oh?quote:Op vrijdag 21 december 2018 01:05 schreef heywoodu het volgende:
Onze bingo is overigens definitief gefaald, maar dat geheel terzijde.
Dat kan je van Webster, Cullen en Bunting niet zeggen. Daarbij hebben Whitlock en Suljovic veel voorbereidingstijd gehad op het WK; nota bene Suljovic sloeg zelfs de PC Finals over.quote:Op vrijdag 21 december 2018 01:09 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Helemaal eens. Zou het te maken kunnen hebben met het vele reizen, veel toernooien over de hele wereld en een heel jaar lang? Dat ze nu opgebrand zijn?
Ik heb ze zich vandaag niet af horen vragen of Suljovic het lange format vast kan houden en dat gaat denk ik ook niet meer gebeuren.quote:
Dat is inderdaad zeer spijtigquote:Op vrijdag 21 december 2018 01:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb ze zich vandaag niet af horen vragen of Suljovic het lange format vast kan houden en dat gaat denk ik ook niet meer gebeuren.
Staat wel een hoop aids op het programma vandaag. Gelukkig afgewisseld met wat toffe darters / wedstrijden.quote:
De avond heeft 3 leuke partijen (alleen Price niet) op papier. Vanmiddag is echt een tergend slecht programma.quote:Op vrijdag 21 december 2018 09:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
Staat wel een hoop aids op het programma vandaag. Gelukkig afgewisseld met wat toffe darters / wedstrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |