quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:03 schreef Moira. het volgende:
Even mogelijke FOK!poule-winnaars voorspellen:
[success]
Als Niels de mol is:
Winnen @:butterflower, @:jcdragon, @:Fred_B en ik (alle 4 maximale aantal punten op Niels), en moeten jullie met z'n 3en vechten om het bordspel (ik heb er al een dus ik hoef 'm dan niet).![]()
Als Sarah de mol is:
Winnen @:Homdeck en @:Sporttv (allebei maximale aantal punten op Sarah), en moeten jullie met z'n 2en vechten om het bordspel.![]()
Als Merel de mol is:
Wint @:Amun-Ra (maximale aantal punten en verder de meeste punten op Merel ingezet dus de hoogste molbonus van allen die bij de finale op Merel zitten), dus jij hoeft dan niet te vechten en krijgt gewoon het bordspel[/success]
Dat went welquote:Op maandag 25 februari 2019 17:25 schreef svann het volgende:
Mijn punten zijn gehalveerd.
Ik verdacht al een tijdje vooral Niels en Sinan.
Alles of niets spelen is niets voor mij.
Ik zou het veel te frustrerend vinden in één keer al mijn punten kwijt te raken.
Je mag aanschuiven hoorquote:Op maandag 25 februari 2019 18:03 schreef egoblokje het volgende:
Oh is er een poule?dit topic is me nog nooit opgevallen
![]()
Alleen ben ik voor Amun-Ra niet meer welkom denk ik.![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Oh, ja voeg me maar toe danquote:Op maandag 25 februari 2019 19:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je mag aanschuiven hoorMoet ik je toevoegen?
Betekent idd wel voor Amun-Ra dattie het bordspel niet meer wint als Merel de mol isMaar dat was ook het geval als je je eerder had laten toevoegen
Heb jij echt elke aflevering alleen op Merel ingezet? Dat is wel lef hebbenquote:Op maandag 25 februari 2019 19:22 schreef egoblokje het volgende:
[..]
Oh, ja voeg me maar toe dangebruikersnaam staat op de screens
Dat is iig het grootste team.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Whahaha #teamallepuntenkwijtindeapp
Yesquote:Op maandag 25 februari 2019 19:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb jij echt elke aflevering alleen op Merel ingezet? Dat is wel lef hebben
Dat is wel echt elke executie spannend geweest!quote:Op maandag 25 februari 2019 19:27 schreef egoblokje het volgende:
[..]
Yeswilde proberen om dit jaar de maximale score te halen, vorig jaar in het begin gesplitst. Ik had een onderbuikgevoel bij Merel, dus gewoon all-in en gaan
Zeker! Zodra ze de test moesten gaan maken werd ik altijd doodnerveusquote:Op maandag 25 februari 2019 19:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat is wel echt elke executie spannend geweest!
Snap ik!quote:Op maandag 25 februari 2019 19:36 schreef egoblokje het volgende:
[..]
Zeker! Zodra ze de test moesten gaan maken werd ik altijd doodnerveus
Jij zat toch ook op Niels?quote:Op maandag 25 februari 2019 17:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Whahaha #teamallepuntenkwijtindeapp
Oh, ik dacht al. Dus niet alle punten kwijt.quote:
Jawel.......één aflevering geswitched van Niels naar Rick omdat ik bang was dat Niels eruit gingquote:Op maandag 25 februari 2019 20:40 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Oh, ik dacht al. Dus niet alle punten kwijt.
Jammer.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jawel.......één aflevering geswitched van Niels naar Rick omdat ik bang was dat Niels eruit ging![]()
Nee, lekker dan dit.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je mag aanschuiven hoorMoet ik je toevoegen?
Betekent idd wel voor Amun-Ra dattie het bordspel niet meer wint als Merel de mol isMaar dat was ook het geval als je je eerder had laten toevoegen
wel jammer dat je zo laat meldt. wat zeggen de voorschriften, Moiraquote:Op maandag 25 februari 2019 18:03 schreef egoblokje het volgende:
Oh is er een poule?dit topic is me nog nooit opgevallen
![]()
Alleen ben ik voor Amun-Ra niet meer welkom denk ik.![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |