Tegen wie speelde Lewis daar?quote:Op donderdag 20 december 2018 22:39 schreef KennyPowers het volgende:
Voormalig keelgrijper tijd
[ afbeelding ]
Let ook op de ref die er quasi tussen gaat staanquote:Op donderdag 20 december 2018 22:39 schreef KennyPowers het volgende:
[ afbeelding ]
Justiciaquote:Op donderdag 20 december 2018 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tegen wie speelde Lewis daar?
Ted hankey heeft dan ook verschillende tia's gehad.quote:Op donderdag 20 december 2018 22:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja, die kan er alleen geen touwtyfus meer van.
Zo bijzonder dat die spelers dan ook moeten gooien in zo'n ruimtequote:Op donderdag 20 december 2018 22:39 schreef KennyPowers het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft er alleen geen kut van gebakken dit jaar. Vast geïntimideerd door de voormalig keelgrijper.quote:
King en Dolan mogen van Yannick de armen breken.quote:Op donderdag 20 december 2018 22:41 schreef De_Kraam het volgende:
Jammer dat de altijd sympathieke Jan Dekker van de altijd vervelende King verloren heeft. Ik hoop dat King onder een trein komt.
de charme van de vloerquote:Op donderdag 20 december 2018 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo bijzonder dat die spelers dan ook moeten gooien in zo'n ruimte
Vd Pas? Met die wanstaltige ik-loer-om-het-hoekje-worp?quote:Op donderdag 20 december 2018 22:39 schreef KennyPowers het volgende:
Ik weet dat deze post respectloos is maar toch wil ik melden dat het een schande is dat Dolan of King de laatste 16 van dit WK gaat bereiken. Wat mij betreft breken die 2 klootzakken heel snel hun beide armen zodat Alcinas of vd Pas de kwartfinale van dit WK haalt
quote:Op donderdag 20 december 2018 22:41 schreef Grifte het volgende:
Hermes House Band is snel van De Kuip naar Ally Pally gescheurd
Dat het nog zo spannend werd.quote:Op donderdag 20 december 2018 22:41 schreef Grifte het volgende:
Hermes House Band is snel van De Kuip naar Ally Pally gescheurd
De grap schrijft zichzelf Wim, ik heb hier helemaal niks meer aan toe te voegen.quote:Op donderdag 20 december 2018 22:37 schreef wimderon het volgende:
[..]Target gaat het gehandicaptendarts sponsoren, wat is daarop jouw eerste reactie?twitter:darts_england twitterde op donderdag 20-12-2018 om 22:17:33England Disability Darts Team are pleased to announce that @TargetDarts have agreed to sponsor the team for the 2019 WDDA World Cup.Team England would like to thank @FittonDarryl for helping us secure sponsorship with Target https://t.co/ohq6D8z6UH reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |