Ik doe mijn best.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
We moeten het wat beter doen in de volgende fase van het voorspelspel, Mani.
Jezus Wim spoor jij wel?quote:Op donderdag 20 december 2018 20:15 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker rustige achtergrond bij het tv kijken
lekker op je foon in de achterbak van je uitgefikte skodaquote:Op donderdag 20 december 2018 20:17 schreef De_Kraam het volgende:
Krijgen we weer die schijtlollige feesboekfotos van tokkies die dartsch kijken
Iemand die het UNIEKE SETJE LIMITED EDITION RTL7 DARTPIJLEN wil winnen met een inzending hoe hij of zij darts kijkt.quote:
Heb jij al iets ingezonden?quote:Op donderdag 20 december 2018 20:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Iemand die het UNIEKE SETJE LIMITED EDITION RTL7 DARTPIJLEN wil winnen met een inzending hoe hij of zij darts kijkt.
Maar je kunt ze ook gewoon in de sjop kopen.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Iemand die het UNIEKE SETJE LIMITED EDITION RTL7 DARTPIJLEN wil winnen met een inzending hoe hij of zij darts kijkt.
quote:Op donderdag 20 december 2018 20:17 schreef De_Kraam het volgende:
Krijgen we weer die schijtlollige feesboekfotos van tokkies die dartsch kijken
Nee. Mani wel denk ik wat die is verliefd op de RTL7 pijlenlijn.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij al iets ingezonden?
Ik durf niet eens foto's van mezelf te delen. Waar dan ook.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit moet wel een FOK!ker zijn.
Ik heb altijd gedacht dat je een selfie had in je posticonquote:Op donderdag 20 december 2018 20:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik durf niet eens foto's van mezelf te delen. Waar dan ook.
Wat een oudbollige muffe meubels.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:15 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker rustige achtergrond bij het tv kijken
Ben je zo lelijk?quote:Op donderdag 20 december 2018 20:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik durf niet eens foto's van mezelf te delen. Waar dan ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |