Hij is geweldig.. de Winnaar eind December kan zeker wel ¤20.000 mee naar huis nemen, óf blijven natuurlijkquote:Op donderdag 20 december 2018 19:07 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Overal waar Jessie komt raken de rekeningen gevuld.
quote:Op donderdag 20 december 2018 19:11 schreef Soulraven het volgende:
[..]
er staat schijnbaar 8300 op de rekening.
hm dit moet ik teruglezenquote:Op donderdag 20 december 2018 19:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hun saldo is ineens ¤2000 opgelopen
Nahh.. dat zou wel lekker zijn... laat Wim Vroegop nog maar wat meer van die pererdure houtkachels meenemenquote:Op donderdag 20 december 2018 19:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
De laatste score aan rekeningen was toch 7800 euro?
Gister hoorde ik iets van 14000 nog wat.quote:Op donderdag 20 december 2018 19:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
De laatste score aan rekeningen was toch 7800 euro?
Uhhh in de cos neem ik aanquote:Op donderdag 20 december 2018 19:14 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Gister hoorde ik iets van 140000 nog wat.
Dat vermoeden had ik alquote:Op donderdag 20 december 2018 19:15 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik typ een nul teveel 14000, mijn fout. Dat zijn tim gister.
Gaat opeens hard met de schuld. Anderhalf ton, daar koop je een huis(je) voor.quote:Op donderdag 20 december 2018 19:14 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Gister hoorde ik iets van 140000 nog wat.
Ik was iets te overenthousiast met die laatste nul.quote:Op donderdag 20 december 2018 19:15 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Gaat opeens hard met de schuld. Anderhalf ton, daar koop je een huis(je) voor.
Prefabquote:Op donderdag 20 december 2018 19:15 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Gaat opeens hard met de schuld. Anderhalf ton, daar koop je een huis(je) voor.
Lotus?quote:Op donderdag 20 december 2018 19:17 schreef Setje72 het volgende:
Lotus is weer aandacht aan het trekken...
Ja gemist daarom staan er vraagtekensquote:
Oh dus dat is de discussiequote:Op donderdag 20 december 2018 19:19 schreef Jemoederniet het volgende:
Mike boeit het weinig waar Sjellie staat, bij de bar of bij de bh's.
Ze wil niet achter de bar staan, maar bij haar beha's. Ze denkt gezien te hebben dat ze achter de bar is ingedeeld. Maar ze wacht het liefst tot de vergadering om daar haar beklag over te doen. Nu al even overleggen lijkt haar minder effectief.quote:
dat ze bij de Bar staat ingedeeldquote:
Ja His en Chris hebben een indeling gemaakt, wie waar staat en wat doet tijdens de markt. Ze hadden de indeling al gezien en uiteraard zijn ze het niet eens.quote:
bij jou thuis zekerquote:Op donderdag 20 december 2018 19:22 schreef goldback het volgende:
Vlinder schuift vanavond ergens aan als gast !
quote:Op donderdag 20 december 2018 19:16 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Kost vast weer geen drol
Watvoor ongeluk heeft Gerrit gehad?quote:Op donderdag 20 december 2018 19:22 schreef onpartijdigert het volgende:
Zie het nog steeds niet gebeuren dat adriaan tegen gerrit gaat boksen.
Gerrit kreeg al een presentator jasje, en heeft al een medisch excuus met zijn ongeluk/hervormde kaak.
straks jessie tegen adriaan?
omgebouwd?quote:Op donderdag 20 december 2018 19:22 schreef goldback het volgende:
Vlinder schuift vanavond ergens aan als gast !
quote:Op donderdag 20 december 2018 19:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
Graties de baard van Santa op je kop
Waar dan?quote:Op donderdag 20 december 2018 19:24 schreef goldback het volgende:
[..]
euh....liever niet die blijft plakken vrees ik.
Shelly trek haar smoel vast niet open, dat doet ze vooraf en achterafquote:Op donderdag 20 december 2018 19:22 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ja His en Chris hebben een indeling gemaakt, wie waar staat en wat doet tijdens de markt. Ze hadden de indeling al gezien en uiteraard zijn ze het niet eens.
Ja, dat is eng hèquote:Op donderdag 20 december 2018 19:24 schreef goldback het volgende:
[..]
euh....liever niet die blijft plakken vrees ik.
lulsmoes 2.0 altijd makkelijkquote:Op donderdag 20 december 2018 19:24 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Watvoor ongeluk heeft Gerrit gehad?
is zo met de meeste daarquote:Op donderdag 20 december 2018 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Shelly trek haar smoel vast niet open, dat doet ze vooraf en achteraf
Dus het is onzin? Had het ook al eens op de krant zien staan dat Gerrit een ongeluk zou hebben gehad.quote:
iets met een fiets... gevallenquote:Op donderdag 20 december 2018 19:24 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Watvoor ongeluk heeft Gerrit gehad?
ja dat kan zijn maar altijd makkelijk om je ergens aan te onttrekken.quote:Op donderdag 20 december 2018 19:26 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dus het is onzin? Had het ook al eens op de krant zien staan dat Gerrit een ongeluk zou hebben gehad.
Gerrit was ook een COS’ser?quote:Op donderdag 20 december 2018 19:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
iets met een fiets... gevallen
ooit kindergarten
quote:Op donderdag 20 december 2018 19:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ooit kindergarten
quote:Op donderdag 20 december 2018 19:29 schreef goldback het volgende:
[..]
hij is wel blijvend geestelijk gehandicapt dat klopt dan wel wéér.
Lolquote:Op donderdag 20 december 2018 19:29 schreef goldback het volgende:
[..]
hij is wel blijvend geestelijk gehandicapt dat klopt dan wel wéér.
Iedere ouder is trots op zijn kind, behalve de ouders van Isa, zover ik heb gezienquote:Op donderdag 20 december 2018 19:34 schreef Bumfuzzle het volgende:
Dat bezoek van Franny kan nog wel eens leuk worden.
Oh ik dacht van de commode gevallen...... 6 keerquote:Op donderdag 20 december 2018 19:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ooit kindergarten
Cartier?quote:
Hij begint al uit zijn vegan-rol te vallen, zo te horen aan zijn sarcastische opmerkingenquote:Op donderdag 20 december 2018 19:40 schreef FOKoffieleut het volgende:
jessie wordt opgewonden van een wortelburger
Ze heeft angst omdat het dunnetjes is.quote:
Sorry hoor.quote:Op donderdag 20 december 2018 19:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
Niet zulke armbandjes, die kut armbandjes van Valse Panter
zijn sarcasme mag ik wel, net shel aanspreken op dat ze deed tussen de tijd van aardappels opzetten en een uur wachten tot ze gaar zijn. Shel over dat ze bezigh was met haar bh's. Jessie liep weg met een sarcastische opmerking maar tante sjel had het niet eens doorquote:Op donderdag 20 december 2018 19:41 schreef Harrison het volgende:
[..]
Hij begint al uit zijn vegan-rol te vallen, zo te horen aan zijn sarcastische opmerkingen
Onder het bureau van de manager.quote:
Die frictie is er duidelijk.quote:Op donderdag 20 december 2018 19:44 schreef FOKoffieleut het volgende:
?frictie jessie/lotus? wat u niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet?
mag ik ook welquote:Op donderdag 20 december 2018 19:43 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
zijn sarcasme mag ik wel, net shel aanspreken op dat ze deed tussen de tijd van aardappels opzetten en een uur wachten tot ze gaar zijn. Shel over dat ze bezigh was met haar bh's. Jessie liep weg met een sarcastische opmerking maar tante sjel had het niet eens door
Lijkt me wat makkelijker te gaanquote:
Zou iemand dat nou echt serieus kopen?quote:
Verschillende standjesquote:Op donderdag 20 december 2018 19:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Onder het bureau van de manager.
hitskefet heeft nog de claun factor.quote:Op donderdag 20 december 2018 19:48 schreef FOKoffieleut het volgende:
van mij mag shelley weg, mits publiesstem voor hiske
bespaart benzine/entree markt/evenementquote:Op donderdag 20 december 2018 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou iemand dat nou echt serieus kopen?
Waarom ze zorgt soms wel voor leuke streams. Laat die Brandon maar gaan. Wat een niemand is datquote:Op donderdag 20 december 2018 19:48 schreef FOKoffieleut het volgende:
quote:Op donderdag 20 december 2018 19:48 schreef FOKoffieleut het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |