Huh?quote:
It's a fucking rainbow!quote:Op donderdag 20 december 2018 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Foo Fighters ben ik wel meer gaan waarderen sinds ik ze live heb gezien
Je zag de gast op de trekker op de hoogwerker niet?quote:
Heb alleen de radio aan helaas, ik sta op het moment op voor het darts.quote:Op donderdag 20 december 2018 22:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je zag de gast op de trekker op de hoogwerker niet?
Fair nuffquote:Op donderdag 20 december 2018 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb alleen de radio aan helaas, ik sta op het moment op voor het darts.
Nja het is niet een heel spannende avond helaasquote:
Maar zou je net zien dat als je zapt je vanalles mistquote:Op donderdag 20 december 2018 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja het is niet een heel spannende avond helaas
Mja, het is wel onderhoudend.quote:Op donderdag 20 december 2018 22:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Maar zou je net zien dat als je zapt je vanalles mist
Jaquote:Op donderdag 20 december 2018 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rob en Jorien klagen wel veel
Achterhoek en Twente is ook gewoon een dik voordeel. Kop van Noord-Holland is gewoon een rukkeuzequote:Op donderdag 20 december 2018 22:28 schreef JDude het volgende:
Brabantvoordeel moet je nou ook weer niet overschatten. Mark en Ramon lopen nu in Zwartecrossland. Heb vooral medelijden met Hoogie in die eindeloze kutpolder.
twitter:3FM twitterde op donderdag 20-12-2018 om 22:25:33Saved by the beller... 😅 #3FM #SR18 #Lifeline #RodeKruis @MarkPlusRamon https://t.co/F7WTLDahGS reageer retweet
Nee ze lezen tussendoor vanalles en contact met de studio.quote:
quote:
Het is gewoon weer een mooi bedrag voor een nieuw concept. Die bizarre bedragen van het glazen huis ga je toch nooit meer halen... ook omdat de maatschappij wel wezenlijk is veranderd en mensen niet meer zo vrijgevig zijn als vroeger en ook bedrijven zijn afgehaaktquote:
klopt... toch blijf ik het beduidend laag vindenquote:Op donderdag 20 december 2018 22:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is gewoon weer een mooi bedrag voor een nieuw concept. Die bizarre bedragen van het glazen huis ga je toch nooit meer halen... ook omdat de maatschappij wel wezenlijk is veranderd en mensen niet meer zo vrijgevig zijn als vroeger en ook bedrijven zijn afgehaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |