Fair nuff, anders morgen nog een dagquote:Op donderdag 20 december 2018 19:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Moet eerst m'n issues met adobe (photoshop enzo) oplossen... is net effe wat belangrijker... maar daarna meteen.
917.633 dag 1.quote:Op donderdag 20 december 2018 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe verhoudt de tussenstand zich met vorig jaar?
Hmm da's toch wel heel veel. Dus toch gewoon duidelijk minder bereik door het nieuwe concept.quote:Op donderdag 20 december 2018 19:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
917.633 dag 1.
1.173.214 dag 2.
Dus 740.366 "achter".
Wat ik vanmiddag zei; of ze moeten ergens een "Tijntje" doen, of het wordt heel mager.quote:Op donderdag 20 december 2018 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hmm da's toch wel heel veel. Dus toch gewoon duidelijk minder bereik door het nieuwe concept.
Nja, dat zal me niet meer zo boeien verder. Maar het is wel jammer als je weet hóe groot het is geweest.quote:Op donderdag 20 december 2018 19:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wat ik vanmiddag zei; of ze moeten ergens een "Tijntje" doen, of het wordt heel mager.
Schaduw van zichzelf als je puur naar de cijfers kijkt.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja, dat zal me niet meer zo boeien verder. Maar het is wel jammer als je weet hóe groot het is geweest.
Kansloos actie dit dan. Ik zie ze wel op dag 4 verder gaan op scootmobiels als dit allemaal kan.quote:
Nou ja, eerst had je ook dat iedereen z'n cheques op de eerste en laatste dag kwam geven, dat heb je nu denk ik minder. Het kan best zijn dat het geld wat gelijkmatiger door de week heen binnenkomt.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja, dat zal me niet meer zo boeien verder. Maar het is wel jammer als je weet hóe groot het is geweest.
Nauwelijks, alleen Jorien had volgens mij wel wat geoefendquote:Op donderdag 20 december 2018 20:21 schreef Type-R het volgende:
[..]
Kansloos actie dit dan. Ik zie ze wel op dag 4 verder gaan op scootmobiels als dit allemaal kan.
Het is een tering eind hoor, maar hebben ze überhaupt wel geoefend om zo'n afstanden te lopen?
Ze doen een paar meter meeliften he, geen hele routes.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:21 schreef Type-R het volgende:
[..]
Kansloos actie dit dan. Ik zie ze wel op dag 4 verder gaan op scootmobiels als dit allemaal kan.
Het is een tering eind hoor, maar hebben ze überhaupt wel geoefend om zo'n afstanden te lopen?
Ditquote:Op donderdag 20 december 2018 20:28 schreef TheVulture het volgende:
Wat een gezeik over die paar meter fietstaxi... Ik vind het nu al helden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |