quote:Op donderdag 20 december 2018 14:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Tim waaid aan
ik verheug me erg op je ouder morgen .. tegn FRann
Nee, het is een Friezin .....quote:Op donderdag 20 december 2018 14:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
komt fran uit een Indo nest??
vader is Indonesischquote:Op donderdag 20 december 2018 14:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
komt fran uit een Indo nest??
Lotus, altijd goed, al slaat ze op een trommelquote:Op donderdag 20 december 2018 14:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kut Lotus met die ukelele als er mensen in gesprek zijn
Ja vreselijk is datquote:Op donderdag 20 december 2018 14:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik vind het opmerkelijk dat het bemoeizieke Talpa daar nog geen verbod op heeft ingesteld.quote:Op donderdag 20 december 2018 14:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
En ze heeft het niet zo op Jessie .......quote:Op donderdag 20 december 2018 14:21 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ja vreselijk is dat
Vind Lotus ook erg afgezwakt. Ze is nog steeds leuk bezig maar ze verdwijnt op de achtergrond.
d'r botox allergie heeft d'r hersenen ook bereikt vrees ikquote:Op donderdag 20 december 2018 14:21 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ja vreselijk is dat
Vind Lotus ook erg afgezwakt. Ze is nog steeds leuk bezig maar ze verdwijnt op de achtergrond.
Ze had net toch wel een paar pittige uitspraken over Jessie, ze zegt tenminste wat ze denkt.quote:Op donderdag 20 december 2018 14:21 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ja vreselijk is dat
Beetje tegenstribbelen, kat uit de boom kijkenquote:Op donderdag 20 december 2018 14:23 schreef Jian het volgende:
[..]
En ze heeft het niet zo op Jessie .......
Maar niet in zijn gezicht tot nog toequote:Op donderdag 20 december 2018 14:23 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ze had net toch wel een paar pittige uitspraken over Jessie, ze zegt tenminste wat ze denkt.
slim van haar, om dat nog even voor zich te houden.quote:Op donderdag 20 december 2018 14:24 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Maar niet in zijn gezicht tot nog toe
Jaloersquote:Op donderdag 20 december 2018 14:23 schreef Jian het volgende:
[..]
En ze heeft het niet zo op Jessie .......
jawel hoor, vanmorgen nog over het verbeteren van Jessie, gewoon in zijn gezicht gezegd dat ze daar ongemakkelijk van werdquote:Op donderdag 20 december 2018 14:24 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Maar niet in zijn gezicht tot nog toe
Beter!quote:Op donderdag 20 december 2018 14:26 schreef Verida het volgende:
[..]
jawel hoor, vanmorgen nog over het verbeteren van Jessie, gewoon in zijn gezicht gezegd dat ze daar ongemakkelijk van werd
ja dat gemaakte geinteresseerd doen.quote:Op donderdag 20 december 2018 14:24 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ukulele of jessie streams.Jessie de acteur
Ik vind Jessie grappigquote:Op donderdag 20 december 2018 14:28 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
ja dat gemaakte geinteresseerd doen.
alsof ik luister naar een "van deur tot deur" verkoper
Helaas zijn daar, onbegrijpelijk genoeg, geen afbeeldingen van te vinden.quote:Op donderdag 20 december 2018 14:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Da's een gitaar en geen ukelele, uwe wijsheid.
Jessie weet allesquote:Op donderdag 20 december 2018 14:32 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Wtf, hoe weet Jessie nou weer van mn silent disco
Geeft niet. De boodschap is wel duidelijk. Opbokken met dat dingquote:Op donderdag 20 december 2018 14:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Da's een gitaar en geen ukelele, uwe wijsheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |