wat is de definitie van een slet? maar eens hoor, ze sloeg Tim aan de haak, maar het ieder ander kunnen wezenquote:Op donderdag 20 december 2018 12:19 schreef Giggio het volgende:
[..]
ik zeg: het is gewoon een sletje niets meer niets minder
Hahahahahaquote:Op donderdag 20 december 2018 11:44 schreef Yurtovic het volgende:
1 keer trek je de conclusie, Tony is een illusie
quote:Op donderdag 20 december 2018 12:09 schreef Harrison het volgende:
Jessie komt enthousiast luisteren bij de dj les. Hij vindt het gaaf, tot hij ziet dat Gerrit het is. "Ik kom wel terug als je het wat beter onder controle hebt, want dit doet pijn aan mijn oren pik!" Sneert hij
dat je zijn stem negeert wil niet zeggen dat hij niet zeurt. je hoort 'm gewoon niet goedquote:Op donderdag 20 december 2018 12:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik mag hem ook wel, is altijd lekker bezig en zeurt weinig.
dit komt aardig in de buurt:quote:Op donderdag 20 december 2018 12:20 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wat is de definitie van een slet? maar eens hoor, ze sloeg Tim aan de haak, maar het ieder ander kunnen wezen
Erik is uit zijn schulp gekropen. Leuk om te zienquote:Op donderdag 20 december 2018 12:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik mag hem ook wel, is altijd lekker bezig en zeurt weinig.
Tim is dan ook wel een sletje, mogen we wel eens gelijk trekkenquote:Op donderdag 20 december 2018 12:20 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wat is de definitie van een slet? maar eens hoor, ze sloeg Tim aan de haak, maar het ieder ander kunnen wezen
Dan kun je beter je abbo opzeggen want ze heeft het nergens anders over.quote:Op donderdag 20 december 2018 12:19 schreef Bramenstruik het volgende:
ik snap Frutsel haar uitspraken niet, dat ze het niet meer prive houdt, maar voor de rest gaat ze wat mij betreft haar goddelijke gang, alleen ik hoef het niet te weten of te zien
O my God, die wil straks vioolles ofzo.quote:Op donderdag 20 december 2018 12:10 schreef Bramenstruik het volgende:
hoe lang hebben jullie een muziekschool? heel geinteresseerde Sjel
Vinyl is het echte werk.quote:Op donderdag 20 december 2018 11:48 schreef Yurtovic het volgende:
Met mp3tjes draaienIk draai alleen met vinyl
idd dat laatste is discutabel, en waarom mag een vrouw niet losbandig zijn, en wordt daar een scheldwoord op toegepast?quote:Op donderdag 20 december 2018 12:22 schreef Giggio het volgende:
[..]
dit komt aardig in de buurt:
Slet is een scheldwoord voor een vrouw die als seksueel losbandig wordt beschouwd. Synoniemen zijn snol, del, sloerie, banga, of hoer, hoewel dat laatste ...
dat dusquote:Op donderdag 20 december 2018 12:22 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Tim is dan ook wel een sletje, mogen we wel eens gelijk trekken
dat zegt het internet hè - niet ik - was me handen in onschuldquote:Op donderdag 20 december 2018 12:23 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
idd dat laatste is discutabel, en waarom mag een vrouw niet losbandig zijn, en wordt daar een scheldwoord op toegepast?
Als je echt niks kunt dan moet je DJ worden.quote:Op donderdag 20 december 2018 12:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat blijkt en daar niet eens voor gestudeerd dus knap gedaan ;-)
iquote:Op donderdag 20 december 2018 12:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dan kun je beter je abbo opzeggen want ze heeft het nergens anders over.
ik ben behoorlijk door de wol geverfd, maar heb al een paar keer gehad van, hoor ik het nu goed???? En dan lig ik helemaal in een deukquote:Op donderdag 20 december 2018 12:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dan kun je beter je abbo opzeggen want ze heeft het nergens anders over.
Leuk dat je het ook ff geprobeerd hebt Koos.quote:Op donderdag 20 december 2018 12:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Geen gezicht bij mij om dat met een ongeschoren gezicht te doen. Vind het trouwens altijd idioot die getuite lippen van die meiden op foto's
moet zeker ook zijn momentje fame over de rug van zijn zoon halenquote:Op donderdag 20 december 2018 12:25 schreef Chanel5 het volgende:
Toni Peroni, vader van dj Tony jr, de wegloper van Expeditie Robinson.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |