Dat is zelfs super makkelijk. Al meerdere keren de kans gehad, nooit gedaan.quote:Op donderdag 20 december 2018 22:33 schreef E1999 het volgende:
[..]
Hmm ik vraag daar niet graag om.
Nog nooit gedaan zelfs. Heb nog nooit de 1ste stap gezet. Heb al eens zo'n voorstel gekregen van 2 jongens ( vrienden van mijn vrienden) vorig zomer, maar die avond was ik 1, dronken en 2, die gasten waren marginaal, dus als ik daarmee seks zou gehad hebben, zou iedereen dat weten. Ben ik dan een slet. Jammer, want stiekem wilde ik het wel.
Bovendien zijn er vrijwel weinig mannen die dat willen denk ik. De meeste willen dan een trio vmv.
Ik ga het enkel doen als ik de 2 mannen apart gezien heb in real.quote:Op zondag 23 december 2018 09:00 schreef Martijn_R het volgende:
Voordat ik mn mening geef...heb je al iets besloten?
Dit.quote:Op zondag 23 december 2018 09:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
Meid, kijk gewoon uit. Je zegt het onder controle te hebben maar voor je het weet loopt het verkeerd af. Je zal niet de eerste zijn die zo begonnen is.
Zal wel weer als een oud iemand klinken maar, toon en leef respect voor jezelf uit.
Zijn het Nederlandse mannen? Of komen ze ergens anders vandaan?quote:Op zondag 23 december 2018 09:53 schreef E1999 het volgende:
[..]
Ik ga het enkel doen als ik de 2 mannen apart gezien heb in real.
Daarover heb ik geen reacties gehad nee. Zoals ik al eerder aangaf, ik ga daar enkel op in wanneer ik beide heren toch een beetje aantrekkelijk vind.quote:Op zaterdag 22 december 2018 23:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat is zelfs super makkelijk. Al meerdere keren de kans gehad, nooit gedaan.
Heb je nog geen dm's gehad? Ik heb hier eens gezegd in een topic over vmv dat ik dat nooit zou willen, eerder mvm. En daar zijn dan al mannen op af gekomen. Lieve schatten hoor, maar toch maar liever niet.
Belgische, ik ben woonachtig in België.quote:Op zondag 23 december 2018 09:56 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Zijn het Nederlandse mannen? Of komen ze ergens anders vandaan?
Ooh oke. Nou ja hoe dan ook. Doe voorzichtig.quote:Op zondag 23 december 2018 09:57 schreef E1999 het volgende:
[..]
Belgische, ik ben woonachtig in België.
Als je maar uit kijkt zou ik dan denken... genoeg heftige verhalen gehoord.. en wees duidelijk naar wat je wel en niet wil.. ik zou dit soort dingen in jou geval alleen doen met iemand die ik echt goed goed ken.. Misschien handig om iemand er over te vertellen..mocht het uit de hand lopen..quote:Op zondag 23 december 2018 09:53 schreef E1999 het volgende:
[..]
Ik ga het enkel doen als ik de 2 mannen apart gezien heb in real.
wel en niet wil? Hoeveel controle heb je als vrouw met twee onbekende mannen die je als een object zien?quote:Op zondag 23 december 2018 10:28 schreef Martijn_R het volgende:
[..]
Als je maar uit kijkt zou ik dan denken... genoeg heftige verhalen gehoord.. en wees duidelijk naar wat je wel en niet wil.. ik zou dit soort dingen in jou geval alleen doen met iemand die ik echt goed goed ken.. Misschien handig om iemand er over te vertellen..mocht het uit de hand lopen..
Dan is het geen echte trio.quote:Op donderdag 20 december 2018 08:57 schreef E1999 het volgende:
[..]
Anaal gaat niet gebeuren. Of ze mij nu betalen of niet.
Je kan ook fatsoenlijk reageren. Als je dat niet kan, gelieve je te onthouden.quote:Op zondag 23 december 2018 13:01 schreef PrisTheShiz het volgende:
Waarom is mijn reactie verwijderd?
Deze TS haar plannen
Wat stond er dan?quote:Op zondag 23 december 2018 13:01 schreef PrisTheShiz het volgende:
Waarom is mijn reactie verwijderd?
Deze TS haar plannen
Dubbel vaginaal kan bij mij niet.quote:Op zondag 23 december 2018 13:04 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Onzin. Ze heeft ook een mond, 2 handen en dubbel vaginaal kan ook
Je kan dat best vinden. Maar je moet niet gaan beledigen he.quote:Op zondag 23 december 2018 13:23 schreef BlackMolly77 het volgende:
[..]
Wat stond er dan?
Ik vind het ook een idioot plan trouwens.
Ik beledig jou hiermee???? Hoe dan?quote:Op zondag 23 december 2018 13:24 schreef E1999 het volgende:
[..]
Je kan dat best vinden. Maar je moet niet gaan beledigen he.
Jij niet. Heb het over dat andere reactie dat verwijderd is geweest.quote:Op zondag 23 december 2018 13:25 schreef BlackMolly77 het volgende:
[..]
Ik beledig jou hiermee???? Hoe dan?
Is je triootje inmiddels al geweest?
Ik zou er ook niet aan beginnen, zeker niet met vreemde kerels en al helemaal niet voor geld.quote:Op zondag 23 december 2018 13:27 schreef E1999 het volgende:
[..]
Jij niet. Heb het over dat andere reactie dat verwijderd is geweest.
Nee, het is niet geweest.
Dit spreekt mij alsnog niet aan. Heb al soms pijn bij 1, laat staan 2..quote:Op zondag 23 december 2018 15:01 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Er kan een baby doorheen, 2 piemols is dus geen probleem. Kwestie van glijmiddel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |