quote:Op woensdag 19 december 2018 13:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
BH dingen
Shelly ; hij heeft nu de EXSAMPELS gestuurd
quote:Op woensdag 19 december 2018 13:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
BH dingen
Shelly ; hij heeft nu de EXSAMPELS gestuurd
Lijkt mij ook niet.quote:Op woensdag 19 december 2018 13:39 schreef Harrison het volgende:
Dat is toch geen sportbeha die ze nu aan heeft?
Ik zou ook mijn bammetje meenemen als ik daar zou moeten werken. Veiliger!quote:Op woensdag 19 december 2018 13:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
heren .. Silo bouwdinges
krijgen een lunch aangeboden
witte bollen met kaas/ham
niet iedereen wil
ze heeft geen verstandquote:Op woensdag 19 december 2018 13:39 schreef Harrison het volgende:
Dat is toch geen sportbeha die ze nu aan heeft?
Vanmorgen heeft hij even geholpen, heb niet de hele ochtend gekeken maar hij lult meer dan hij werktquote:Op woensdag 19 december 2018 13:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jessie krijgt ook een broodje ham/kaas.
Voor zijn keiharde werken natuurlijk, die heeft wat afgebuffeld vandaag.
Panterfant 😍 wuzzlesquote:Op woensdag 19 december 2018 13:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Staat goed dat pantermotief. Kleed keurig af Merel.![]()
[ afbeelding ]
Als een gemiddelde panter er zo uitziet, sterft hij binnen een week de hongerdood omdat hij te dik is om te jagenquote:Op woensdag 19 december 2018 13:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Staat goed dat pantermotief. Kleed keurig af Merel.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 december 2018 13:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als een gemiddelde panter er zo uitziet, sterft hij binnen een week de hongerdood omdat hij te dik is om te jagen
Ik ben vanmiddag ingeschakeld, ik zag em alleen maar overal mee bemoeien en met een map onder zijn arm over het terrein lopen.quote:Op woensdag 19 december 2018 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanmorgen heeft hij even geholpen, heb niet de hele ochtend gekeken maar hij lult meer dan hij werkt
quote:Op woensdag 19 december 2018 13:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als een gemiddelde panter er zo uitziet, sterft hij binnen een week de hongerdood omdat hij te dik is om te jagen
We hebben het over Christel.....Het was logisch geweest als ze eerst een proefexemplaar hadden aangevraagd.quote:Op woensdag 19 december 2018 13:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk ook. Je checkt je werk toch?
True..quote:Op woensdag 19 december 2018 13:44 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
We hebben het over Christel.....Het was logisch geweest als ze eerst een proefexemplaar hadden aangevraagd.
Oh daar gaat kies nummer 2quote:Op woensdag 19 december 2018 13:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Tandarts komt zo.
Brenda ziet er tegenop, Merel hoopt dat ze ook mag.
Ze zullen vast niet in de silo gaan zittenquote:Op woensdag 19 december 2018 13:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Tandarts komt zo
Brenda kan al s eerste
ff broodje eten en dan een peukje
Ja ik zag het, vanmorgen om 7.30 uur heeft hij even te grote schroeven verwijderd en kleinere er in gedaan en geholpen met de silo vloer leegmaken. Ondertussen liep hij wel steeds weg om met mensen te pratenquote:Op woensdag 19 december 2018 13:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag ingeschakeld, ik zag em alleen maar overal mee bemoeien en met een map onder zijn arm over het terrein lopen.
Als vanouds eigenlijk.
quote:Op woensdag 19 december 2018 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik zag het, vanmorgen om 7.30 uur heeft hij even te grote schroeven verwijderd en kleinere er in gedaan en geholpen met de silo vloer leegmaken. Ondertussen liep hij wel steeds weg om met mensen te praten
De eerste keer deed de compressor het nietquote:Op woensdag 19 december 2018 13:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
gaat dat in etappe's die smoel van BRenda??
wrom niet alles klats gelijk...
Is aan beide kanten, doen ze vrijwel nooit tegelijk.quote:Op woensdag 19 december 2018 13:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
gaat dat in etappe's die smoel van BRenda??
wrom niet alles klats gelijk...
En te weinig stroom voor de compressor ivm vullen van gaatjesquote:Op woensdag 19 december 2018 13:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is aan beide kanten, doen ze vrijwel nooit tegelijk.
Ow oeps.quote:Op woensdag 19 december 2018 13:52 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
En te weinig stroom voor de compressor ivm vullen van gaatjes
Ja dat kon zonder compressorquote:Op woensdag 19 december 2018 13:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow oeps.
Maar er is wel een kies getrokken vorige keer toch?
quote:Op woensdag 19 december 2018 13:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is aan beide kanten, doen ze vrijwel nooit tegelijk.
ag sow..quote:Op woensdag 19 december 2018 13:52 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
En te weinig stroom voor de compressor ivm vullen van gaatjes
Jij bent wreed.quote:Op woensdag 19 december 2018 13:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
ag sow..
jammer
met een beetje mazzel valt de stroom uit
halverwege
De broodsmeerders waren er eerder en toen kwam Adriaan opeens de kookplaat gebruiken. Adriaan had ook ff kunnen wachten natuurlijk.quote:Op woensdag 19 december 2018 13:53 schreef Braindead2000 het volgende:
Met 5 man in de keuken terwijl je aan het koken ben. Ik krijg al de zenuwen als ik er naar kijk.
bolletjes/ broodjesquote:Op woensdag 19 december 2018 13:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
A3 is pissig, die wil dingen zeggen maar doet het niet.
Ja en hij was pissig dat er voor hem niks was, omdat hij alleen op zaterdag brood eet.quote:Op woensdag 19 december 2018 13:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
bolletjes/ broodjes
waren voor de werklui
niet voor de kakkerlakken
zal wel iets in die richting zijn
En vast voor 10 mensen ingekocht.quote:Op woensdag 19 december 2018 13:57 schreef Jemoederniet het volgende:
Er komen nog maar 2 mensen vanavond met eten op woensdag.
Van 10 naar 2.
Zelfs de laatste fans van His en Chris laten het afweten.
der hoofd, der heupen (als ze van achteren word gefilmt)quote:Op woensdag 19 december 2018 13:42 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Lotus zei gister tegen Jessie dat ze 13 kg aangekomen is. Maar waar zit dat dan precies???
Het is dan ook geen zaterdag vandaag.quote:Op woensdag 19 december 2018 13:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja en hij was pissig dat er voor hem niks was, omdat hij alleen op zaterdag brood eet.
die weten dat ze nu gefilmd worden omdat ze in die huisjes zittenquote:Op woensdag 19 december 2018 13:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En vast voor 10 mensen ingekocht.
Jesus, wat een raar kind is het ook.quote:Op woensdag 19 december 2018 13:55 schreef pollewop77 het volgende:
Tim ligt bovenop Frennie, Lotus komt binnen
Frennie zegt: hij gaat mij tussen mijn lippen masseren
en zijn motto is toch met rijst ben ik te tevreden.quote:Op woensdag 19 december 2018 13:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het is dan ook geen zaterdag vandaag.
Kan geen toeval zijn. Niemand die hen nog ziet zitten.quote:Op woensdag 19 december 2018 13:57 schreef Jemoederniet het volgende:
Van 10 naar 2.
Vanmiddag had ze ook zo'n mooie.... Tim stonk en dat proefde zequote:Op woensdag 19 december 2018 14:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jesus, wat een raar kind is het ook.
Nee hij is boos dat ze daar niet over nagedacht hadden.quote:Op woensdag 19 december 2018 13:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het is dan ook geen zaterdag vandaag.
Denk dat Adriaan verwacht had dat er rijst voor hem zou zijnquote:Op woensdag 19 december 2018 14:00 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
en zijn motto is toch met rijst ben ik te tevreden.
ze proefde dat hij nog niet gedoucht hadquote:Op woensdag 19 december 2018 14:01 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Vanmiddag had ze ook zo'n mooie.... Tim stonk en dat proefde ze(weet niet meer precies hoe de strekking was)
best onsmakelijk ook, als je weet dat de helft van wat je op je bord krijgt onder Hiske haar bed heeft gelegenquote:Op woensdag 19 december 2018 14:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kan geen toeval zijn. Niemand die hen nog ziet zitten.
Dus dát!quote:Op woensdag 19 december 2018 14:00 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
en zijn motto is toch met rijst ben ik te tevreden.
Hij zegt net dat hij niet boos is. Wel: ze bestellen maarquote:Op woensdag 19 december 2018 14:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nee hij is boos dat ze daar niet over nagedacht hadden.
quote:Op woensdag 19 december 2018 14:02 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ze proefde dat hij nog niet gedoucht had
Ik las het, ziekelijk hoor.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:01 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Vanmiddag had ze ook zo'n mooie.... Tim stonk en dat proefde ze(weet niet meer precies hoe de strekking was)
adriaan en eten...pffquote:Op woensdag 19 december 2018 14:02 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Denk dat Adriaan verwacht had dat er rijst voor hem zou zijn
Maar ja, dan moet ie dat eens vooraf zeggen ipv zo gepikeerd zijn nu
Dan is de lucht geklaard, eerder was hij pissig.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:02 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hij zegt net dat hij niet boos is. Wel: ze bestellen maar
Zo ziek vind je ze zelden.quote:Op woensdag 19 december 2018 13:55 schreef pollewop77 het volgende:
Tim ligt bovenop Frennie, Lotus komt binnen
Frennie zegt: hij gaat mij tussen mijn lippen masseren
dat enquote:Op woensdag 19 december 2018 14:02 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
adriaan en eten...pff
Voedselnijd noemen ze dat
Als ze het na al die maanden nog niet weten....wie is er dan ehhh...domquote:Op woensdag 19 december 2018 14:02 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
adriaan en eten...pff
Voedselnijd noemen ze dat
Ja echt he en dan maar onzeker zijn als mensen er naar vragenquote:Op woensdag 19 december 2018 14:03 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Zo ziek vind je ze zelden.
Hierbij vergeleken was Billy preuts.
Dat maakt ze weinig uit. Ik zag Christel vanmorgen een cake onder een bed vandaan halen en een brok afhalen.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:00 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
die weten dat ze nu gefilmd worden omdat ze in die huisjes zitten
Hij bedoelde toch dat er geen broodjes meer zijn voor de echte werkers of zoiets? Of hebben ze voor zaterdag geen brood voor hem? Snap er niets meer van, moeilijke gozer hoor.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Kookt hij toch altijd zélf al?quote:Op woensdag 19 december 2018 14:02 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Denk dat Adriaan verwacht had dat er rijst voor hem zou zijn
Maar ja, dan moet ie dat eens vooraf zeggen ipv zo gepikeerd zijn nu
Hou op!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 19 december 2018 14:02 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hij wilde geen broodje, hij eet zelf alleen op zaterdag brood. Er is afgesproken dat de werkers lunch krijgen. Maar ja Adriaan wil geen broodje, dus hij verwacht een speciale behandelingquote:Op woensdag 19 december 2018 14:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij bedoelde toch dat er geen broodjes meer zijn voor de echte werkers of zoiets? Of hebben ze voor zaterdag geen brood voor hem? Snap er niets meer van, moeilijke gozer hoor.
Het is lulliger dat ze Eric vergeten zijn bij de mannenkalender, dan het voer van die veganterrorist.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wat ik verstond is dat ze niet erover nagedacht hadden dat er niks voor hem was, dat ze geen rekening ermee houden dat hij alleen op zaterdag brood eet en door de week niet.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij bedoelde toch dat er geen broodjes meer zijn voor de echte werkers of zoiets? Of hebben ze voor zaterdag geen brood voor hem? Snap er niets meer van, moeilijke gozer hoor.
Getverderrie.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:02 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
best onsmakelijk ook, als je weet dat de helft van wat je op je bord krijgt onder Hiske haar bed heeft gelegen
Sommige werkers wilden geen broodje.De ham was ook al hard aan de randjes.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nou, die kon er ook aardig wat van hoor.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:03 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Zo ziek vind je ze zelden.
Hierbij vergeleken was Billy preuts.
Ze hadden ook 20 zakken broodjes, dus hebben ook maar voor hunzelf klaargemaakt.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:05 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Sommige werkers wilden geen broodje.De ham was ook al hard aan de randjes.
Ik denk dat de werkers hun broodtrommeltje zelf mee ge nomen hebben (aanname)
Neuj, ik voel er niks van.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ff doorzetten
tis geen drama zoals ze doet
quote:
quote:Op woensdag 19 december 2018 14:05 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hij wilde geen broodje, hij eet zelf alleen op zaterdag brood. Er is afgesproken dat de werkers lunch krijgen. Maar ja Adriaan wil geen broodje, dus hij verwacht een speciale behandeling
Hij eist datquote:Op woensdag 19 december 2018 14:08 schreef yaello het volgende:
Waar heeft Tim deze massage aan verdiend?
Het is meer friemelen...quote:Op woensdag 19 december 2018 14:08 schreef yaello het volgende:
Ze zijn Eric toch niet vergeten? Heb de foto zélf gezien hoor.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:05 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Het is lulliger dat ze Eric vergeten zijn bij de mannenkalender, dan het voer van die veganterrorist.
Hij is om 13.03 uur begonnen met straten en om 13.45 uur opgehouden. Word je hastikke moei vanquote:
Oké, was wat warrig allemaal, sorry.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wat ik verstond is dat ze niet erover nagedacht hadden dat er niks voor hem was, dat ze geen rekening ermee houden dat hij alleen op zaterdag brood eet en door de week niet.
Maar dat is inmiddels alweer een kwartier geleden of zo.
Hij heeft haar vannacht een beurt gegeven.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:08 schreef yaello het volgende:
Maar staat niet op de kalender.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze zijn Eric toch niet vergeten? Heb de foto zélf gezien hoor.
De broeken van Jessie zijn allemaal te strakquote:Op woensdag 19 december 2018 14:08 schreef Braindead2000 het volgende:
Heeft Jessie nou een korte broek met legging aan? Is dat mode of zo?
oh nouquote:Op woensdag 19 december 2018 13:57 schreef Jemoederniet het volgende:
Van 10 naar 2.
quote:Op woensdag 19 december 2018 14:04 schreef Bumfuzzle het volgende:
Lotus is net een mug of strontvlieg waar je niet vanaf komt.
Met d'r ukulele.
Misschien werkt een hele grote elektrische vliegenmepper.
Ja klopt, omdat hij later ook wat anders zei.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Oké, was wat warrig allemaal, sorry.
Pakken ze die spullen niet goed in als het in de koeling beland? Dan krijg je harde randjes n.l.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:05 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Sommige werkers wilden geen broodje.De ham was ook al hard aan de randjes.
Ik denk dat de werkers hun broodtrommeltje zelf mee ge nomen hebben (aanname)
Dat deed hij altijd al. Hij was zelfs de eerste die daar mee begon.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:10 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ah nee he... die lul praat ook al "in zich zelf"
Een fucking acteur is het.
quote:Op woensdag 19 december 2018 14:02 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Haar hoofd is nu niet veel kleinder dan die van Gerrit.....Ook flink aangekomen op haar buik, maar denk dat ze zelf er blij mee is.quote:Op woensdag 19 december 2018 13:42 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Lotus zei gister tegen Jessie dat ze 13 kg aangekomen is. Maar waar zit dat dan precies???
wat aardig van hemquote:Op woensdag 19 december 2018 14:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij heeft haar vannacht een beurt gegeven.
vanochtend zelfs nogquote:Op woensdag 19 december 2018 14:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij heeft haar vannacht een beurt gegeven.
Werkkledingquote:Op woensdag 19 december 2018 14:08 schreef Braindead2000 het volgende:
Vreselijk hè, voelt zich een Surinamer denk ik.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:08 schreef Braindead2000 het volgende:
Ze zijn echt bijna allemaal zo lui als dikke stront. Denken dat het wel komt aanwaaien daarquote:Op woensdag 19 december 2018 14:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
oh nou
Hops had gister al geen zin
iets te bedenken .. zuch bestellen zuch
Brenda zei .. of merel
dan doe je iets simpels
...
En terecht. Mooie boot en dan dat geknoei weer.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:08 schreef Jemoederniet het volgende:
De gespoten tekst op de boot moet weer weg.
Febo welstandscommissie vindt het te lelijk.
Jessie: ziet er inderdaad niet uit.
Chris moet een bord maken.
Dat was gisteravond al duidelijk......je kan ook te veel willen. Hij kan beter zijn naam op zijn voorhoofd zetten.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:08 schreef Jemoederniet het volgende:
De gespoten tekst op de boot moet weer weg.
Febo welstandscommissie vindt het te lelijk.
Jessie: ziet er inderdaad niet uit.
Chris moet een bord maken.
Hiske en Christel weer?quote:Op woensdag 19 december 2018 14:15 schreef pollewop77 het volgende:
Gerrit: er staan 2 mensen te roken, dat mag toch helemaal niet
mijn vader kleurde vroeger (echt heel lang geleden) zijn zwart wit foto's in met een soort inkt.quote:
Lekkere tandarts. Hij kan toch ook proberen haar gerust te stellen.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:17 schreef pollewop77 het volgende:
Brenda heeft er geen zin in
Tandarts van Dongen: dat begrijp ik
En nog wat trekwerk.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:14 schreef Mrsloveable het volgende:
De tandarts voor Brenda, nog meer gaten vullen
quote:Op woensdag 19 december 2018 14:18 schreef UtoStreamer het volgende:
die boot ingraven had veel mooier geweest en veel praktischer, klein trapje om aan boord te komen ipv een ladder en voor de helft gratis isolatie
een soort van modderschip dus?quote:Op woensdag 19 december 2018 14:18 schreef UtoStreamer het volgende:
die boot ingraven had veel mooier geweest en veel praktischer, klein trapje om aan boord te komen ipv een ladder en voor de helft gratis isolatie
Puntje bij paaltje weet hij niet eens wat het echt inhoudt. Met zijn halfbakken principes.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:05 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Het is lulliger dat ze Eric vergeten zijn bij de mannenkalender, dan het voer van die veganterrorist.
Ja foto is wel gemaakt. Maar niet in de kalender terechtgekomen.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze zijn Eric toch niet vergeten? Heb de foto zélf gezien hoor.
Greet heeft ook zo'n lelijk ding.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:08 schreef Braindead2000 het volgende:
omg hoe op heurquote:Op woensdag 19 december 2018 14:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Dan hadden ze die langharige staatsmongool weer moeten bellen
Die heeft een excuus voor die ouwe kop, is een ruime 70-er.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Op Bob Dylan, daar lijkt hij ook wel een beetje op.
[ afbeelding ]
Vroeger kleurde men inderdaad de foto's in omdat er nog geen kleurenfoto's bestonden.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:17 schreef Verida het volgende:
[..]
mijn vader kleurde vroeger (echt heel lang geleden) zijn zwart wit foto's in met een soort inkt.
De personen en de kleuren zagen er ook zo uit als nu Brenda eruit ziet
Hij heeft de meest vreemde theorieën over voedsel.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Puntje bij paaltje weet hij niet eens wat het echt inhoudt. Met zijn halfbakken principes.
Kan ze weer op haar cv gaan zetten.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:18 schreef pollewop77 het volgende:
Brenda: Meer je mag de assistent spelen
Tandarts van Dongen: ik kan het ook alleen
ja, en dan was dit huidskleurquote:Op woensdag 19 december 2018 14:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vroeger kleurde men inderdaad de foto's in omdat er nog geen kleurenfoto's bestonden.
Niet alleen over voedsel.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:23 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Hij heeft de meest vreemde theorieën over voedsel.
Krijg je alleen nog maar méér vochtvorming van.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:18 schreef UtoStreamer het volgende:
Sommige mensen kunnen hun huis niet (meer) uit. Deze komt dan aan huis. Vaak bij verzorgingshuizen.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Waarom een ambulante tandarts als je in een grote stad woont.
Tandartsen genoeg zou je zo zeggen.
Ah ja dat is dan wel logisch.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen hun huis niet (meer) uit. Deze komt dan aan huis. Vaak bij verzorgingshuizen.
Kwamen ze vanochtend achter toen de kalenders binnenkwamen. Chris had Eric zijn foto niet doorgegeven en Adjuhhh stond er een paar keer in. Faallll.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij er niet op staat dan?
Wat idioot zeg.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:20 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Ja foto is wel gemaakt. Maar niet in de kalender terechtgekomen.
Gisteren alquote:Op woensdag 19 december 2018 14:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
werkbriefjes zouden per vandaag ingaan ?
Ze mogen niet zo vaak de deur uit en een niet ambulante tandarts komt niet 'aan huis'.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Waarom een ambulante tandarts als je in een grote stad woont.
Tandartsen genoeg zou je zo zeggen.
2De Bas.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:23 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Hij heeft de meest vreemde theorieën over voedsel.
Weet nog dat de kalenders van Uto1 ook een puinhoop waren, maanden klopten niet.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:25 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Kwamen ze vanochtend achter toen de kalenders binnenkwamen. Chris had Eric zijn foto niet doorgegeven en Adjuhhh stond er een paar keer in. Faallll.
Dat was Cemal toch?quote:Op woensdag 19 december 2018 14:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Weet nog dat de kalenders van Uto1 ook een puinhoop was, maanden klopten niet.
De boodschappen hebben nog nooit geklopt onder Hiske.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:29 schreef pollewop77 het volgende:
Hiske zou er dus voor zorgen dat er vegan food was voor Adriaan
Hij zal wel moeten, anderen doen dat niet.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Adriaantje zorgt weer goed voor zichzelf.
Hiske is veel te druk met andere onzinnige dingen zoals gesprekken met iedereen.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:29 schreef pollewop77 het volgende:
Hiske zou er dus voor zorgen dat er vegan food was voor Adriaan
Terwijl Mike heel duidelijk heeft gezegd, zorg ook voor Adriaanquote:Op woensdag 19 december 2018 14:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hiske is veel te druk met andere onzinnige dingen zoals gesprekken met iedereen.
dr zijn ook geen truien , sjaalsquote:Op woensdag 19 december 2018 14:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
Hiske heeft geen warme kleding.
hiske zeurt ze heeft wel maar ze wil het niet aan doen omdat ze het lelijk vindquote:Op woensdag 19 december 2018 14:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
Hiske heeft geen warme kleding.
Hij wilde met de groep delen, niet voor zichzelfquote:Op woensdag 19 december 2018 14:32 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Nou weer teleurgesteld op mensen die kledingbonnen hebben gewonnen dat die het niet met hem deeldenTim had toch aan zn puppy gegeven?
Ja, maar Merel b.v. die er alleen maar luxe troep voor kocht en die had de grootste bon.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:32 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Nou weer teleurgesteld op mensen die kledingbonnen hebben gewonnen dat die het niet met hem deeldenTim had toch aan zn puppy gegeven?
nee joh, het zijn zulke zielige mensen.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dr zijn ook geen truien , sjaals
handschoenen en jassen gekocht op de markt
geruild wel
Ze hebben anders allemaal zo'n enorme sjaal.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dr zijn ook geen truien , sjaals
handschoenen en jassen gekocht op de markt
geruild wel
Prima! Had ie zichzelf beter moeten verzorgen/aankledenquote:Op woensdag 19 december 2018 14:33 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hij wilde met de groep delen, niet voor zichzelf
Das een luxe-probleem daar hoor.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:33 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
hiske zeurt ze heeft wel maar ze wil het niet aan doen omdat ze het lelijk vind
Dat is Hiskes zomersjaalquote:Op woensdag 19 december 2018 14:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze hebben anders allemaal zo'n enorme sjaal.
Bamquote:Op woensdag 19 december 2018 14:35 schreef pollewop77 het volgende:
Daar gaan we weer.... verdovingen eerst. Hij kan haar vandaag af behandelen dan is ze klaar
Nou idd, mijn tandarts doet eerst altijd een watje met spul op de plek waar de spuit moet, dus verneem je het ook niet zoquote:Op woensdag 19 december 2018 14:37 schreef pollewop77 het volgende:
Werkelijk waar, dat doet toch niet echt pijn zo'n verdoving. Het is niet leuk, maar echt pijn valt echt wel mee
Heb er zelf ook gehad, wel drie ofzo. Het is echt niet leuk, maar zo gillen is echt niet nodigquote:Op woensdag 19 december 2018 14:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou idd, mijn tandarts doet eerst altijd een watje met spul op de plek waar de spuit moet, dus verneem je het ook niet zo
Dat is ook hoor, ze maakt er alleen een hele show van, van die angstquote:Op woensdag 19 december 2018 14:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En tóch vind ik het stoer van haar dat ze doorzet. Je kunt het maar gehad hebben.
Ik vond die spuiten juist het ergste van allemaal. Hij spuit keer op keer opnieuw, die van mij spoot 1x en draaide die naald dan alle kanten op om de rest te verdoven, pijnlijk hoor.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:37 schreef pollewop77 het volgende:
Werkelijk waar, dat doet toch niet echt pijn zo'n verdoving. Het is niet leuk, maar echt pijn valt echt wel mee
Ik ken het, maar ik vond het echt meevallenquote:Op woensdag 19 december 2018 14:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik vond die spuiten juist het ergste van allemaal. Hij spuit keer op keer opnieuw, die van mij spoot 1x en draaide die naald dan alle kanten op om de rest te verdoven, pijnlijk hoor.
Vind ik ook. Morgen is het weer beter.Angst voor de tandarts is nooit leuk. Maar tegenwoordig heb je ook "angsttandartsen". Overigens: die van mij begon jaren geleden niet dirrekt vanwege mijn angst.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En tóch vind ik het stoer van haar dat ze doorzet. Je kunt het maar gehad hebben.
Hij doet braaf wat de baas hem heeft opgedragenquote:Op woensdag 19 december 2018 14:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
Bellen met gigaprint voor handtekeningkaarten.
3 jaar niet naar de tandarts geweest en nu moet er opeens alles gedaan worden en mag de rest van de groep daarvoor bloeden.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 december 2018 14:44 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hij doet braaf wat de baas hem heeft opgedragen![]()
![]()
Dat ze hem überhaupt nog moesten verdoven. Ozzy was 24/7 zo high als maar zijn kan. Heerlijke man trouwens en dat hij nog leeft is al een wonder.quote:
Never enough..quote:Op woensdag 19 december 2018 14:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat ze hem überhaupt nog moesten verdoven. Ozzy was 24/7 zo high als maar zijn kan. Heerlijke man trouwens en dat hij nog leeft is al een wonder.
De handtekeningenkaart, Moest ie bestellen van Jessiequote:Op woensdag 19 december 2018 14:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Greet belt met ???
eindegesprek ..hij moet overleggen
waar ging dat over
bedelaktie?
Gigaprint,handtekening/foto kaarten.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Greet belt met ???
waar ging dat over
bedelaktie?
Gigaprint. Kaarten voor handtekeningen voor op de kerstmarkt. Kan niet meer, is te druk daar bij Gigaquote:Op woensdag 19 december 2018 14:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Greet belt met ???
waar ging dat over
bedelaktie?
In mijn tijd waren het slagers en ik was pas 14 en mijn vader stond er lachend bij.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:44 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik ken het, maar ik vond het echt meevallenSorry
Neem toch aan dat ze verzekerd is en anders zélf de rekening zal moeten betalen.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:44 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
3 jaar niet naar de tandarts geweest en nu moet er opeens alles gedaan worden en mag de rest van de groep daarvoor bloeden.
Dat klopt, dat weet ik ook van mijn moeder. 19 en al haar tanden er uit, was beter volgens de tandarts. Ze had een prachtig gebit zelf.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
In mijn tijd waren het slagers en ik was pas 14 en mijn vader stond er lachend bij.
Same here, maar was pas 14. Ze vulden toen geen gaatjes maar trokken meteen.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:51 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat klopt, dat weet ik ook van mijn moeder. 19 en al haar tanden er uit, was beter volgens de tandarts. Ze had een prachtig gebit zelf.
quote:Op woensdag 19 december 2018 14:50 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Gigaprint. Kaarten voor handtekeningen voor op de kerstmarkt. Kan niet meer, is te druk daar bij Giga
Er zijn genoeg printbedrijfjes die binnen 24 uur alles kunnen aanleveren.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:50 schreef Yaksa het volgende:
Gaat 'm dus niet worden, die handtekeningenkaarten voor op de markt.
Bah vreselijkquote:Op woensdag 19 december 2018 14:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Same here, maar was pas 14. Ze vulden toen geen gaatjes maar trokken meteen.
Waar is Mari als je hem nodig hebt.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:52 schreef cobain1994 het volgende:
Leuke combinatie die kleding van Jessie.
[ afbeelding ]
2 champagneglaasjes..quote:Op woensdag 19 december 2018 14:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Waar is Mari als je hem nodig hebt.![]()
![]()
![]()
Waarom?quote:Op woensdag 19 december 2018 14:56 schreef Braindead2000 het volgende:
Kan er nou niet eens iemand binnenkomen die Adje keihard aanpakt.
Omdat Adriaan de grootste egoïst van Utopia is. Omdat hij het agressiefst is van alle Utopianen. Omdat hij de grootste hypocriet is van alle Utopianen. En toch behandelt iedereen hem als de laatste hoop voor de mensheid.quote:
Buikquote:Op woensdag 19 december 2018 13:42 schreef georgeclooney-lover het volgende:
haha opvulling zoals men in uto 1 ook deedquote:Op woensdag 19 december 2018 15:05 schreef pollewop77 het volgende:
Gerrit: onder je sportbh nog een bh?
Shelley jawel, ik heb niet zoveel
Nee het zal wel goedkope meuk zijn
Romy met 2 bh's iddquote:Op woensdag 19 december 2018 15:08 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
haha opvulling zoals men in uto 1 ook deed
quote:Op woensdag 19 december 2018 15:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
voorgevormde bh
shirt
tis net of ut tietjes heeft
laagjes
Heb nog geen sportbh gezienquote:Op woensdag 19 december 2018 15:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
voorgevormde bh
shirt
tis net of ut tietjes heeft
laagjes
Was het Romy niet die soms wel 3 b.h.'s droeg?quote:Op woensdag 19 december 2018 15:08 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
haha opvulling zoals men in uto 1 ook deed
3 lijkt mij knap, ze droeg wel altijd een string en daarover een boxer. Heel vreemd.quote:Op woensdag 19 december 2018 15:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Was het Romy niet die soms wel 3 b.h.'s droeg?
quote:Op woensdag 19 december 2018 15:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
romy beau billy de twins deden het allemaal volgens mijquote:Op woensdag 19 december 2018 15:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Oké, 3 is wat overdreven inderdaad.quote:Op woensdag 19 december 2018 15:10 schreef yaello het volgende:
[..]
3 lijkt mij knap, ze droeg wel altijd een string en daarover een boxer. Heel vreemd.
koekkoekquote:Op woensdag 19 december 2018 15:13 schreef pollewop77 het volgende:
Gerrit ff verslag uitbrengen bij Meester Jessie over de handtekeningkaart
Kan niet voor zondag
Jessie: wat zijn de kosten dan?
Gerrit: heb ik niet gevraagd
Hij is gewoon in en in lui die gast.quote:Op woensdag 19 december 2018 15:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Greet zn zakelijke skill
![]()
je belt iets
je vraagt niet wat het kost
zelfs dat kan Greetje niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |