Bedoel je deze?quote:Op zondag 6 januari 2019 22:42 schreef Dotteke het volgende:
Kan het topic Utopia in het nieuws niet meer vinden
Ja die thnxquote:Op zondag 6 januari 2019 22:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
UTO / Utopia in de media #5
quote:Op maandag 7 januari 2019 16:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het niet handig om een topic aan te maken. Deze poll valt in het niet in de cos.
Goed idee een poll-topicquote:Op maandag 7 januari 2019 16:07 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Samen met die wekelijkse pol aub
De Cos is haast niet te doen met iedereen die keer op keer moet vermelden op wie ze gestemd hebben. Er blijft geen Cos meer over.quote:Op maandag 7 januari 2019 16:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
[..]
Goed idee een poll-topic![]()
In Utopia 1 hadden we dit topic ook, alleen zakte dat topic telkens weg en bleven de polls en uitslagen van de favoriete inwoners tientallen keren in de COS verschijnen. Nu is het vaak ook wel een overkill in de COS. Een topic waarin het goed wordt bijgehouden is niks mis mee.
Topic van in ieder geval die twee onderwerpen (meer kan ook natuurlijk) en dan misschien open/sticky.
Polls zijn natuurlijk een love it or hate it ding
Er is er al één die heb ik even een schop gegeven. Misschien kan de TT aangepast worden. 2018 ligt bijna een week achter ons. Gevraagd of Maria de poll er in wil zetten.quote:Op maandag 7 januari 2019 16:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
[..]
Goed idee een poll-topic![]()
In Utopia 1 hadden we dit topic ook, alleen zakte dat topic telkens weg en bleven de polls en uitslagen van de favoriete inwoners tientallen keren in de COS verschijnen. Nu is het vaak ook wel een overkill in de COS. Een topic waarin het goed wordt bijgehouden is niks mis mee.
Topic van in ieder geval die twee onderwerpen (meer kan ook natuurlijk) en dan misschien open/sticky.
Polls zijn natuurlijk een love it or hate it ding
Prima oplossing dit toch was een weggezakt topic. Een poll zetten in de cos heeft niet zo veel zin.quote:Op maandag 7 januari 2019 16:22 schreef mootie het volgende:
[..]
De Cos is haast niet te doen met iedereen die keer op keer moet vermelden op wie ze gestemd hebben. Er blijft geen Cos meer over.
Ja daarom, soms gaat het pagina's lang overquote:Op maandag 7 januari 2019 16:22 schreef mootie het volgende:
[..]
De Cos is haast niet te doen met iedereen die keer op keer moet vermelden op wie ze gestemd hebben. Er blijft geen Cos meer over.
Volgens mij is dat een topic die een week gaat over de nominaties. In UTO1 hadden we volgens mij een topic van LekkerSimpel of iemand anders wat erop leek alleen met pollsquote:Op maandag 7 januari 2019 16:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is er al één die heb ik even een schop gegeven. Misschien kan de TT aangepast worden. 2018 ligt bijna een week achter ons. Gevraagd of Maria de poll er in wil zetten.
Klopt Lekker Simpel was dat maar die was van 2016. Deze leek me prima. Een mod mag de TT aanpassen naar smaak van jou wat mij betreftquote:Op maandag 7 januari 2019 16:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja daarom, soms gaat het pagina's lang over
[..]
Volgens mij is dat een topic die een week gaat over de nominaties. In UTO1 hadden we volgens mij een topic van LekkerSimpel of iemand anders wat er leek
Ja, zoiets is prima in een topic over polls van gebruikers van UTO en van de tussenstanden, uitslagen en de commentaren is primaquote:Op maandag 7 januari 2019 16:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt Lekker Simpel was dat maar die was van 2016. Deze leek me prima. Een mod mag de TT aanpassen naar smaak van jou wat mij betreft
Ja dat blijft een dingetje, ook met stream problemen shit wat in de cos wordt besproken. Uhhh zeg er wat van en je krijgt de wind van voren. Ik denk dat een berg cossers nooit ergens anders op klikken dan COSquote:Op maandag 7 januari 2019 16:51 schreef mootie het volgende:
Een topic is een leuke start, maar hoe krijg je mensen daar.
quote:Op maandag 7 januari 2019 17:00 schreef Soulraven het volgende:
Ik ben wel voor een polltopic, TT kan aangepast worden zodat het duidelijk is. Ik denk dat mijn medemods ook wel even een schopje willen geven richting het juiste topic als er in de COS teveel over de stemmingen offtopic gepraat word.
Mooi als het binnen dat topic past en anders in een afzonderlijk topicquote:Op maandag 7 januari 2019 17:00 schreef Soulraven het volgende:
Ik ben wel voor een polltopic, TT kan aangepast worden zodat het duidelijk is. Ik denk dat mijn medemods ook wel even een schopje willen geven richting het juiste topic als er in de COS teveel over de stemmingen offtopic gepraat word.
Lekker centraal houden anders is het te ingewikkeldquote:Op maandag 7 januari 2019 17:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mooi als het binnen dat topic past en anders in een afzonderlijk topic
quote:Op maandag 7 januari 2019 17:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker centraal houden anders is het te ingewikkeld
Gaan jullie het nu actief promoten en de voortrekkersrol nemen?quote:Op maandag 7 januari 2019 23:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit is em geworden.
UTO / Het stemmings - (Popu) Poll topic.
Ja. Zoals we wel vaker doen.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 00:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Gaan jullie het nu actief promoten en de voortrekkersrol nemen?
Jian moet een cos condoom omquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |