Hij is iig geliefd in zijn inner circle, meestal een goed teken.quote:Op woensdag 19 december 2018 01:18 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Heel wat? 19 mailtjes van vrienden en familie.
Valt vies tegen.
Heb jij de mailtjes nagekeken? Volgens mij werd er alleen gezegd dat er al bestellingen waren. Niet dat er bestellingen waren van vrienden en familie van Jessie. Dat vul je nu zelf even in.quote:Op woensdag 19 december 2018 01:18 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Heel wat? 19 mailtjes van vrienden en familie.
Valt vies tegen.
Ik kan me nog een aankondiging van een CD van Isa herinneren, die laptop bleef maar pling geluidjes maken onder het centraal bij elke bestelling, iets van 1200 toen.quote:Op woensdag 19 december 2018 01:20 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Hij is iig geliefd in zijn inner circle, meestal een goed teken.
Nou, mooi toch?quote:Op woensdag 19 december 2018 01:24 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik kan me nog een aankondiging van een CD van Isa herinneren, die laptop bleef maar pling geluidjes maken onder het centraal bij elke bestelling, iets van 1200 toen.
Familie en vrienden bestellen meestal als eerste.quote:Op woensdag 19 december 2018 01:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb jij de mailtjes nagekeken? Volgens mij werd er alleen gezegd dat er al bestellingen waren. Niet dat er bestellingen waren van vrienden en familie van Jessie. Dat vul je nu zelf even in.
Schuimpjes will be schuimen.quote:Op woensdag 19 december 2018 01:29 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Familie en vrienden bestellen meestal als eerste.
Als dat er vandaag maar 19 zijn dan hoef je niet te verwachten dat dat morgen vertienvoudigd.
Ik denk op 2 of 3. We gaan het morgen zien.quote:Op woensdag 19 december 2018 01:36 schreef Yaksa het volgende:
Maar ik schat in dat Jessie morgen in de Popu Poll op plek 5 binnenkomt met iets van 5 procent of zo.
Ik denk op 1quote:Op woensdag 19 december 2018 01:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik denk op 2 of 3. We gaan het morgen zien.
Ik ben voorzichtig.quote:
Die komt met stip binnen in de top drie.quote:Op woensdag 19 december 2018 01:36 schreef Yaksa het volgende:
Maar ik schat in dat Jessie morgen in de Popu Poll op plek 5 binnenkomt met iets van 5 procent of zo.
We gaan het idd zien.quote:Op woensdag 19 december 2018 01:50 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Die komt met stip binnen in de top drie.
Mike, Adriaan, Lotus staan nu hoog maar dat is bij gebrek aan beter.
Dat denk ik ook en het is echt een 1-oog met zijn dikke beentjes en zijn hoofdquote:Op woensdag 19 december 2018 01:50 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Leg mij 's uit wat er dan beter is aan Jessie?quote:Op woensdag 19 december 2018 01:50 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Maar ze blijven er allemaal naar kijken of zitten er soms op te wachten, en als het dan zover is dan wordt er iets vies van gemaakt.quote:Op dinsdag 18 december 2018 23:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Euh... nee, elke seksuele handeling wordt hier uitvergroot, lelijk gemaakt, tot verkrachting gebombardeerd, de vrouw als hoer bestempeld etc.
Welkom terug, hoop dat je dat laatste niet meentquote:Op woensdag 19 december 2018 06:49 schreef juliana het volgende:
Ik kom net terug van vakantie, en mijn dag is gelijk weer goed🎉🎉 Jessie is er weer, eindelijk een reden om weer te gaan kijken. Nu Billy nog!!
Dank je, maar ik meen het wel. Alles beter dan het zooitje dat er al zit.quote:Op woensdag 19 december 2018 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Welkom terug, hoop dat je dat laatste niet meent
Ben er helemaal niet blij mee dat er een oudbewoner terug is
Helemaal niet een die denkt god te zijn
Ik snap met de beste wil van de wereld niet dat er mensen zijn die Bil terug willenquote:Op woensdag 19 december 2018 07:17 schreef juliana het volgende:
[..]
Dank je, maar ik meen het wel. Alles beter dan het zooitje dat er al zit.
Ik teken ook voor Billy terug. Ik heb nooit iets tegen haar gehad. Sterker nog ik lach om haar.quote:Op woensdag 19 december 2018 07:17 schreef juliana het volgende:
[..]
Dank je, maar ik meen het wel. Alles beter dan het zooitje dat er al zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |