SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jessy in de TelegraafTenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
maar het is wel waar,iedereen zou meehelpen maar niemand doet iets.quote:Op woensdag 19 december 2018 08:45 schreef Dotteke het volgende:
A gossie Chris ff klagen dat de mensen geen 2 standhouders hebben aangeleverd
Eerder goddelijke trekjes...quote:Op woensdag 19 december 2018 08:33 schreef Yurtovic het volgende:
Beetje nichterige trekjes die Jessie
Echt die vrouwen en Adriaan zitten tot hun oksel in de reet van Jesquote:Op woensdag 19 december 2018 08:51 schreef kaatje50 het volgende:
Hiske en Jessie hebben het nu over structuur. Dat is toch in het plan van de broeders verwerkt.
Dan wordt er gelachen. Nu Jessie het zegt is het nodig
quote:Op woensdag 19 december 2018 08:43 schreef Poezewoes het volgende:
Gebrek aan zelfvertrouwen heeft hij op z'n zachts gezegd niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jessy in de Telegraaf
Daar erger ik me meer aan, dan aan de persoon Jessie.quote:Op woensdag 19 december 2018 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt die vrouwen en Adriaan zitten tot hun oksel in de reet van Jes
Die zijn zo bang voor hem, gister de hele dag bibberen hahaquote:Op woensdag 19 december 2018 08:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Daar erger ik me meer aan, dan aan de persoon Jessie.
Er wordt hier schamper gedaan over de broeders, maar die zijn
tenminste, zoals zo vaak, nog kritisch en afwachtend. Die gaan niet
als kippen zonder kop lyrisch over hem doen
Ik zou het in dit geval hebben over zoveel personen.quote:Op woensdag 19 december 2018 08:26 schreef PTLe het volgende:
Toch eigenlijk triest , er zijn zo veel mannen , en die blijven gewoon in hun nest liggen ?
Dat had hij in 1 ook al niet. Eigenlijk is het net zo'n blaaskaak als Tim.quote:Op woensdag 19 december 2018 08:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gebrek aan zelfvertrouwen heeft hij op z'n zachts gezegd niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |