ja de ziekelijke bekrompenheid neemt alsmaar toe.quote:Op woensdag 19 december 2018 06:22 schreef Dotteke het volgende:
Ik dacht laat ik eens een topic terug lezen, kijken of er nog een botsing tussen Jessie en een van de musketiers is geweest
Ik ben maar gestopt, wat een gezeur en gezeik over de seks van Franny en Tim zeg
[..]
Maar ze blijven er allemaal naar kijken of zitten er soms op te wachten, en als het dan zover is dan wordt er iets vies van gemaakt.
Franny heeft al een paar keer aangegeven dat ze gek op seks is, verslaafd aan seks heeft ze gezegd.
Hij voelt zich heel wat , en ik ben wel benieuwd hoe dit verder zal gaan , ik genoot gister al van Gerrit die de bui zag hangen , en bang was voor zijn positie daarquote:Op woensdag 19 december 2018 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet.
Ik had willen zien hoe deze groep zich ging redden zonder hulp
Ze gingen steeds verder de afgrond in. Was heel benieuwd hoe ze zich eruit gingen redden.
Ik mocht Jessie in 1 wel, nu in 2 vind ik het echt een arrogant kwassie
Denk dat het er gisteren om ging is dat Frennie ineens het onzekere meisje ging uithangen. Jessie zei iets van sex in de eerste paar dagen. Ze ging meteen naar Tim en die is weer naar Jessie gegaan.quote:Op woensdag 19 december 2018 07:59 schreef goldback het volgende:
[..]
ja de ziekelijke bekrompenheid neemt alsmaar toe.
Je kan toch op andere dingen onzeker zijn.quote:Op woensdag 19 december 2018 08:06 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Denk dat het er gisteren om ging is dat Frennie ineens het onzekere meisje ging uithangen. Jessie zei iets van sex in de eerste paar dagen. Ze ging meteen naar Tim en die is weer naar Jessie gegaan.
Hoe ze nu ook net bezig zijn geweest open en bloot , dan ben je in mijn ogen echt niet onzeker. Vind het een naar meisje met haar geklik. Bah meteen naar je vriendje rennen als je iets niet zint.
Daarbij hoe Tim haar ook behandeld hij heeft liggen dreigen over dat ze niet te veel bij Jessie in de buurt mocht komen
Tim kan niks anders dan dreigen.quote:Op woensdag 19 december 2018 08:06 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Denk dat het er gisteren om ging is dat Frennie ineens het onzekere meisje ging uithangen. Jessie zei iets van sex in de eerste paar dagen. Ze ging meteen naar Tim en die is weer naar Jessie gegaan.
Hoe ze nu ook net bezig zijn geweest open en bloot , dan ben je in mijn ogen echt niet onzeker. Vind het een naar meisje met haar geklik. Bah meteen naar je vriendje rennen als je iets niet zint.
Daarbij hoe Tim haar ook behandeld hij heeft liggen dreigen over dat ze niet te veel bij Jessie in de buurt mocht komen
Ow is dat echt zo ? dat heb ik gister niet mee gekregen ?quote:Op woensdag 19 december 2018 08:06 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Van mij mag ze hoor, dat is niet wat ik bedoel... maar ben dan ook zo'n grote meid en zeg nou ja, ik vond het lekker of leuk. Ga niet klagen dat mensen over je praten. Je zit in Utopiaquote:Op woensdag 19 december 2018 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan toch op andere dingen onzeker zijn.
Laat dat kind lekker seksen is mijn idee, waarom iedereen zich er zo druk om maakt geen idee
Ze is volwassen vindt het lekker
Dus lekker laten gaan al neukt ze de sterren van de hemel.
Misschien gaat ze wel zo op in het fijne gevoel dat ze alles om zich heen vergeet
Er is volgens mij een filmpje van dat Tim naar Jessie toe ging. Maar hij werd meteen vast geluldquote:Op woensdag 19 december 2018 08:08 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ow is dat echt zo ? dat heb ik gister niet mee gekregen ?
Tim doet dat niet alleen, Gerrit doet dat bij Shelley ook en Joa doet dat naar alle anderen die iets in de weg lopen.quote:Op woensdag 19 december 2018 08:08 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ow is dat echt zo ? dat heb ik gister niet mee gekregen ?
OK dat zal ik morgen even zoeken , vandaag ben ik de deur uit , dank je wel !quote:Op woensdag 19 december 2018 08:10 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Er is volgens mij een filmpje van dat Tim naar Jessie toe ging.
Ze zegt seks verslaafd te zijn, dus duidelijk dat ze het lekker vind,quote:Op woensdag 19 december 2018 08:09 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Van mij mag ze hoor, dat is niet wat ik bedoel... maar ben dan ook zo'n grote meid en zeg nou ja, ik vond het lekker of leuk. Ga niet klagen dat mensen over je praten. Je zit in Utopia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |