Niet iedereen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 22:28 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Is hij ook niet. Hij wordt enorm verheerlijkt hier nu, maar het was net zo'n blaaskaak als een Tim.
Past goed bij elkaar.
Het is een flapdrol, ze moeten maar eens wat vaker achter zich kijken in de wc dan herkennen ze hem wel.quote:Op dinsdag 18 december 2018 22:28 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Is hij ook niet. Hij wordt enorm verheerlijkt hier nu, maar het was net zo'n blaaskaak als een Tim.
Past goed bij elkaar.
De maat is verkeerd.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2018 22:31 schreef Zeyina het volgende:
[..]
De maat is verkeerd.
Loopt Hiske op pannen?![]()
Nieuwe Nikes dus
[ afbeelding ]
Volgens mij heel veel niet.quote:Op dinsdag 18 december 2018 22:32 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
Ik vind het niks dat hij is binnen gekomen.
Ik ook niet. Maar wel leuk hoe jaloers de 3 musjes nu zijn!quote:Op dinsdag 18 december 2018 22:32 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2018 22:33 schreef Gooddeal het volgende:
Hiske heeft blaren.Gestolen goed gedijt niet of zoiets?
Ik ook niet. Was zo blij toen hij in uto 1 eruit ging.quote:Op dinsdag 18 december 2018 22:32 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
Ik vond hem leuk toen hij binnenkwam destijds, (Zelfs een t-shirt van hem(als nachthemd) ) maar dat sloeg om toen hij zo idioot begon te doen. Heb zelfs vaak op hem gestemd om hem eruit te krijgenquote:
Hiske heeft een pannenset van de kerstman gekregen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 22:33 schreef chufi het volgende:
Staat er nog niet een pannenset in de boat bij dat 4 pits kookstel?
Idem hier.quote:Op dinsdag 18 december 2018 22:33 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik vond hem leuk toen hij binnenkwam destijds, (Zelfs een t-shirt van hem(als nachthemd) ) maar dat sloeg om toen hij zo idioot begon te doen. Heb zelfs vaak op hem gestemd om hem eruit te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |