Ach mijn vader haalt al heel mijn leven de naam van mijn broer en mij door elkaar. Zeer consequent waardoor ik vaker met de naam van mijn broer wordt aangesproken. En mijn broer ook die wordt meestal met mijn naam aangesproken.quote:Op dinsdag 18 december 2018 22:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mn pa zegt weleens tegen mij; Ey lillekerd(lelijkerd) of mongool
![]()
Grapje zegt die dan. Ik twijfel
Zeg je dan niet; Ey halve tamme ik ben die en die? Of ben jij nu mongoloide of hoe zit het?quote:Op dinsdag 18 december 2018 22:46 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ach mijn vader haalt al heel mijn leven de naam van mijn broer en mij door elkaar. Zeer consequent waardoor ik vaker met de naam van mijn broer wordt aangesproken. En mijn broer ook die wordt meestal met mijn naam aangesproken.![]()
Meulenkamp v Portela had me niet enorm veel uitgemaakt. Wel zonde dat Portela dat niet na 0-2 vast kon houden.quote:Op dinsdag 18 december 2018 22:46 schreef showtimer het volgende:
[..]
Eerste partij vandaag die naar je zin gaat toch?
Meestal noem ik dan de naam van een broer van hem. Koekje van eigen deeg.quote:Op dinsdag 18 december 2018 22:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zeg je dan niet; Ey halve tamme ik ben die en die? Of ben jij nu mongoloide of hoe zit het?
Je moet ze wel aanpakken
Maar dan zonder de prominente kaak.quote:
Dan is ie al best lang dementquote:Op dinsdag 18 december 2018 22:46 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ach mijn vader haalt al heel mijn leven de naam van mijn broer en mij door elkaar. Zeer consequent waardoor ik vaker met de naam van mijn broer wordt aangesproken. En mijn broer ook die wordt meestal met mijn naam aangesproken.![]()
Allebei niet bestquote:Op dinsdag 18 december 2018 22:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Meulenkamp v Portela had me niet enorm veel uitgemaakt. Wel zonde dat Portela dat niet na 0-2 vast kon houden.
Verder wel content met Lennon, want Norris zit niet in een heel goede vorm.
Unsere Väter unsere Mutterquote:Op dinsdag 18 december 2018 22:44 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
ons vaders, ons moeders, onzopa's, onzoma's, ons vrouw, minne vent.
Ik hoop gewoon 0-3 voor Dimigod.quote:Op dinsdag 18 december 2018 22:49 schreef LordVoldermort het volgende:
Clayton-Dimitri wordt een topshow
Bunting gaat er ook kansloos af tegen Dimiquote:Op dinsdag 18 december 2018 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon 0-3 voor Dimigod.
En daarna schroeien tegen Bunting en Cross
Lijkt me wel te gaan gebeuren.quote:Op dinsdag 18 december 2018 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoop gewoon 0-3 voor Dimigod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |