kh3 zit erbijquote:Op woensdag 19 december 2018 13:20 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
470 euro... terwijl advies prijs gewoon 400 is.. of zit kh3 erop ook?
Het jeukt wel hoor...![]()
Ik vond t een mooi einde qua verhaal, maar wel eentje waarvan ik qua spel dacht "Huh? Nu? maar...?"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
"Wauw boy!"quote:Op woensdag 19 december 2018 08:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En die uiteraard. Hoe kon ik die vergeten
Dit is exact waarom je er soms pas tijdens het spelen achterkomt of t iets voor je is, en niet altijd zoals MMARSU iets op een youtube filmpje van gameplay kan beoordelen. Het spel daadwerkelijk spelen kan veel veraneren, beide kanten op.quote:Op dinsdag 18 december 2018 21:12 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Eerste indrukken zijn niet altijd representatief voor de hele game. Soms duurt het even voordat je een duidelijke mening kan vormen over het geheel, en de eerste indrukken voor Red dead waren ook echt fantastisch, met name de world building, sfeer en de personages zijn de beste die ik ooit in een game gezien heb en in eerste instantie was ik ook echt lyrisch.
Maar het gebrek en ware vrijheid die je vroeger wel had in open world games waardoor je niet creatief kan zijn, zoals in dat filmpje ook duidelijk gemaakt wordt, het trage tempo en de eentonigheid qua missies zorgden er voor mij gewoon voor dat ik er helemaal klaar mee was na een uurtje of 30. Erg jammer want ik wilde de game echt leuk vinden maar ik ben er halverwege mee gekapt en ik heb de game verkocht toen ik er nog wel cash voor terug kon krijgen.
Anyway, je mag best van mening veranderen na je eerste indrukken van een game. En je hoeft je mening ook niet voor je te houden voordat je er tientallen uren in het gestoken imo. Je ziet het veel vaker dat na de initiële honeymoon fase en jubelreviews de echte kritieken pas door beginnen te komen, voor mij ook een reden om af en toe even een paar weken te wachten met het kopen van een game na de release.
En niet gelijk zo boos doen als mensen je favoriete spelletje niet leuk vinden, is niks persoonlijks verder en het doet niks af aan je eigen ervaringen met de game.
quote:Op woensdag 19 december 2018 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond t een mooi einde qua verhaal, maar wel eentje waarvan ik qua spel dacht "Huh? Nu? maar...?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet ik echt nog steeds doenquote:Op dinsdag 18 december 2018 21:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Holy shit, die flowcharts in Detroit waren al een indicatie voor de vele opties, maar een hoofdstuk opnieuw spelen laat pas écht zien wat er allemaal mogelijk is
Nu een wat beter einde gehaald
quote:Op woensdag 19 december 2018 13:42 schreef Leonos het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik deed dat ook altijd, maar met die PSVR blijf ik nu steeds in de kabel van de headset hangen met m'n grote toelie. Waardoor ik hals over kop ga en dan moet je aan de ambulance steeds zoveel uitleggen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 23:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik game altijd naakt, is er een andere manier van gamen dan met je joystick in de hand dan ?
quote:Op woensdag 19 december 2018 14:02 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
twitter:MysticDistance twitterde op woensdag 19-12-2018 om 07:55:01Many Japanese sites are speculating that the PS5 will be revealed by next year. reageer retweet
twitter:MysticDistance twitterde op woensdag 19-12-2018 om 07:54:39Comments from Atlus and Idea Factory make it seem like the PS5 will be announced in 2019. reageer retweet
twitter:MysticDistance twitterde op woensdag 19-12-2018 om 08:01:42Atsushi Inaba (PlatinumGames): "2019 will be an intense year. We'll be walking into unexplored territory." reageer retweet
twitter:MysticDistance twitterde op woensdag 19-12-2018 om 07:48:45Kazuhisa Wada (ATLUS P-STUDIO): "Depending on movements made in 2019, the next five years thereafter will change." reageer retweet
Ik denk dat de annoucement voor alle markten tegelijk is.quote:Op woensdag 19 december 2018 15:51 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Natuurlijk gaan ze hem aankondigen. Eind november in Japan, maart in Europa en VS denk ik.
Update:quote:Op woensdag 19 december 2018 15:51 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Natuurlijk gaan ze hem aankondigen. Eind november in Japan, maart in Europa en VS denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk wel een worldwide release zoals de PS4. Ze zijn zo populair nu wereldwijd. Misschien releasen ze een paar weken eerder/later in andere markten.
Verklaart ook wel die enorm lage prijs van de PS4's.SOONY
Dat was die zwarte met die cumstains toch?quote:Op woensdag 19 december 2018 16:41 schreef Vlaggenroof het volgende:
IKHEB HEM IK HEB HEM IK HEB HEM IK HEB HEM DE EXCLUSIEVE LIMITED EDITION KH3 PS4 PRO!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Die is echt stijlvolquote:Op woensdag 19 december 2018 16:41 schreef Vlaggenroof het volgende:
IKHEB HEM IK HEB HEM IK HEB HEM IK HEB HEM DE EXCLUSIEVE LIMITED EDITION KH3 PS4 PRO!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon een linkje plaatsen en je koopt hemquote:Op woensdag 19 december 2018 16:41 schreef Vlaggenroof het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja inderdaad, ik brn beinvloedbaar.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gewoon een linkje plaatsen en je koopt hem![]()
Een goede game?quote:Op woensdag 19 december 2018 18:18 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik brn beinvloedbaar.
Ben wel intens gelukkig. Meteen mn deluxe editie bij bol geannuleerd. Welk spel ga ik van mijn 60 euro cadeaukaart kopen bois?
Debeste game aller tijden komt nog uitquote:Op woensdag 19 december 2018 18:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Een goede game?dan weet je ook hoe dat is na spyro en kh3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |