quote:Op dinsdag 18 december 2018 14:22 schreef maxi-mus het volgende:
Sieraden bij een man zouden ze moeten verbieden.
Nee. Ik sta alleen achter afgezanten van de Baltische staten.quote:
Komula ook niet?quote:Op dinsdag 18 december 2018 14:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee. Ik sta alleen achter afgezanten van de Baltische staten.
Oké dramaqueen hafcan die z’n account wilde verwijderenquote:
Chicks houden van mooie horloges en armbanden.quote:Op dinsdag 18 december 2018 14:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is daar autistisch aan HAFCFAN?
Armbandenquote:Op dinsdag 18 december 2018 14:27 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Chicks houden van mooie horloges en armbanden.
Ja dat heb je al 1000x gezegd dikke autist.quote:Op dinsdag 18 december 2018 14:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Oké dramaqueen hafcan die z’n account wilde verwijderen
Armbanden zijn voor tokkies.quote:Op dinsdag 18 december 2018 14:27 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Chicks houden van mooie horloges en armbanden.
maxi-musgodquote:Op dinsdag 18 december 2018 14:22 schreef maxi-mus het volgende:
Sieraden bij een man zouden ze moeten verbieden.
Viesmad!quote:Op dinsdag 18 december 2018 14:27 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ja dat heb je al 1000x gezegd dikke autist.
Voor Finnen loop ik niet warm. Mijn enige hoop was Jani Haavisto maar dat werd een tragisch korte belevenis op de lijst van de hoop.quote:
Daar is niks mis mee inderdaad. Hoewel ik een horloge niks vind en trouwen ook niet.quote:Op dinsdag 18 december 2018 14:28 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Gewoon een dure klok en een trouwring
Trouwring lijkt mij wel weer kut. Of nouja vies duur vooral.quote:Op dinsdag 18 december 2018 14:28 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Gewoon een dure klok en een trouwring
quote:Op dinsdag 18 december 2018 14:28 schreef Szura het volgende:
[..]
Viesmad!
Niet straks weer weglopen he huilie.
Al die Finnen zijn ook gestopt ofniet?quote:Op dinsdag 18 december 2018 14:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Voor Finnen loop ik niet warm. Mijn enige hoop was Jani Haavisto maar dat werd een tragisch korte belevenis op de lijst van de hoop.
Voor de Euro Tours is er altijd een Nordic & Baltic-qualifier. Sinds Labby zich er mee ging bemoeien is het een voorspelbare zit, maar daartussen komen af en toe Kantele, Caris, Engström en dat soort namen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 14:29 schreef showtimer het volgende:
[..]
Al die Finnen zijn ook gestopt ofniet?
En er zit nog iets hinderlijks aan vast.quote:Op dinsdag 18 december 2018 14:29 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Trouwring lijkt mij wel weer kut. Of nouja vies duur vooral.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |