quote:
Dat weet Tim denk ik helemaal niet. Los daarvan zal het allemaal best, maar als die 3 gezamenlijk hun pijlen richten op Jessie, dan gaat ie gewoon op z'n bek. Let maar op.quote:Op dinsdag 18 december 2018 13:24 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nou denk dat je zal verrassen
Wat ik al zei 1-0 voor jessie omdat franny hem leuk vind... dat hakt er flink in bij timmie denk hoor
Hoop het ook zo van niet......terwijl hij echt hart heeft voor Utopia en misschien is de drang er weer om er wat van te maken......maar hij moet het echt niet doen......quote:Op dinsdag 18 december 2018 13:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan heb je het verkeerd geinterpreteerd. Hij is er al een keer geweest. Is mooi zo. Hij heeft 2 keer de prijs gewonnen. Hij is de Koning. Hoop niet dat hij zich laat verleiden.
Nou ik zou dat als vrouw niet accepteren. Hij zit daar 2 seconden en hij heeft niks te maken met wat een ander aan zijn of haar uiterlijk doet.quote:Op dinsdag 18 december 2018 13:13 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Denk dat jessie ook wel een statement maakt over de onnodige uiterlijke verzorging van de dames daarzo
Nou ja, wellicht trekken ze zich dan wel weer terug, dan wil ik wel zien hoe Jessie de zaken in zijn eentje gaat regelen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 13:25 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Nope was een heel gesprek over, ze vonden het wel best zelfstandig, beetje graaien, weinig delen in de kosten
Ik denk dat je je nog wel eens gaat vergissen. Die komt op zeker nog een keer binnen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 13:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nope er is geen prijs meer te winnen. Als hij slim is, laat hij zich niet misleiden om nogmaals mee te doen aan dit gedrocht.
Weet wie je gelooft.quote:Op dinsdag 18 december 2018 13:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ja, wellicht trekken ze zich dan wel weer terug, dan wil ik wel zien hoe Jessie de zaken in zijn eentje gaat regelen.
Vreemd,........want eigenlijk hebben die twee heel wat gemeen......alleen is Jessie een beetje pittiger......maar hetzelfd karakter.......niks bereikt maar zich heel wat voelen......quote:
Nou je zit in utopia..quote:Op dinsdag 18 december 2018 13:27 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nou ik zou dat als vrouw niet accepteren. Hij zit daar 2 seconden en hij heeft niks te maken met wat een ander aan zijn of haar uiterlijk doet.
Jessie met Gerrit vergelijken?quote:Op dinsdag 18 december 2018 13:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vreemd,........want eigenlijk hebben die twee heel wat gemeen......alleen is Jessie een beetje pittiger......maar hetzelfd karakter.......niks bereikt maar zich heel wat voelen......
Is hij soms bang dat Shel hem wel ziet zitten?quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2018 13:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vreemd,........want eigenlijk hebben die twee heel wat gemeen......alleen is Jessie een beetje pittiger......maar hetzelfd karakter.......niks bereikt maar zich heel wat voelen......
snap het welquote:Op dinsdag 18 december 2018 13:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
gerrit is LUI jessie neigt naar een luxepoesquote:Op dinsdag 18 december 2018 13:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jessie met Gerrit vergelijken?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |