Er zitter er daar al genoeg.quote:Op dinsdag 18 december 2018 13:44 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
misschien is dat net wat deze groep nodig heeft..
Een enorme eikel?
Ah nu ineens wel, eh okay dan.quote:Op dinsdag 18 december 2018 13:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dit is weer zo'n onzin opmerking.
Als er redelijke wensen zijn, is het toch ook helemaal niet nodig daar arrogant over te gaan doen.
Ze moeten een markt draaien, weet je nog
Ik vind hem geweldig en precies wat ze daar nodig hebben. Alleen al die kift van nietsnut Gerrit maakt zijn terugkomst fantastisch. Gerrit durft Jessie niet eens aan te kijken.quote:Op dinsdag 18 december 2018 13:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jij kijkt anders naar hem dan dat ik doe.
Prima toch, ik vind het een eikel ik mag em niet.
geld niet alleen voor gerritquote:Op dinsdag 18 december 2018 13:44 schreef Yurtovic het volgende:
Daar zit Gerrit; hij had van de week zo goed voorstellen voor de drie musketiers; de tent afbetalen En dan weer een eigen BV. Ja Gerrit je kunt best naar buiten zitten mensen op te wachten op zo’n manier van de boekhouding.
Er was nog een mooie gif van dat Billy hem sloeg.quote:Op dinsdag 18 december 2018 13:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Billy heeft em vaak genoeg een hoek in geknald. Hij was doodsbang voor dat wijf, ze had hem helemaal om zijn vingers gewonden.
Ik zie daar dan weer niks raars in.quote:Op dinsdag 18 december 2018 13:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind hem geweldig en precies wat ze daar nodig hebben. Alleen al die kift van nietsnut Gerrit maakt zijn terugkomst fantastisch. Gerrit durft Jessie niet eens aan te kijken.
Jessie vraagt of er pindakaas is... de reactie van Gerrit...
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
staat allang "achter"quote:Op dinsdag 18 december 2018 13:46 schreef MariaElena2018 het volgende:
Dinsdag en nu gaan ze pas bestellen
Ja dat was wel een aardige klapper.quote:Op dinsdag 18 december 2018 13:46 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Er was nog een mooie gif van dat Billy hem sloeg.![]()
![]()
Een aanpakker, ja achter de computer, verder deed hij geen fuk.
Alle drie ratten jaquote:Op dinsdag 18 december 2018 13:46 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
geld niet alleen voor gerrit
Wat dacht je van joa en tim...ik zou als baas niet zulke gluipers in dienst willen hebben hoor
Als je goed kijkt toch geen eentje daar.....quote:Op dinsdag 18 december 2018 13:46 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
geld niet alleen voor gerrit
Wat dacht je van joa en tim...ik zou als baas niet zulke gluipers in dienst willen hebben hoor
Die gele Brenda erbij.quote:Op dinsdag 18 december 2018 13:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind hem geweldig en precies wat ze daar nodig hebben. Alleen al die kift van nietsnut Gerrit maakt zijn terugkomst fantastisch. Gerrit durft Jessie niet eens aan te kijken.
Jessie vraagt of er pindakaas is... de reactie van Gerrit...
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heeft zijn teen gebrokenquote:Op dinsdag 18 december 2018 13:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gaat dus niet boksen, voorspelbaar, hij is over een paar dagen weg ....
Ach, nog net zo sportief als in 1quote:Op dinsdag 18 december 2018 13:48 schreef Sambalbaai het volgende:
Ach, Jessie mag niet boxen van de dokter.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2018 13:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja dat was wel een aardige klapper.
Hoe vaak heeft hij het uitgemaakt en trapte hij weer in haar, iedereen bleef maar waarschuwen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |