mottenkop moest ff wat langer landenquote:Op dinsdag 18 december 2018 10:20 schreef Ranah het volgende:
alsof hij er al jaren is, zo kennen we hem
Owjee, een god voor de broeders klinkt tquote:Op dinsdag 18 december 2018 10:20 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
In Uto1 kocht hij een jack van 2000 euro en veel meer dure kleding en duur horloge
nah... zit niet te soppeh heurquote:
Jessie houdt van dure dingen, klompjes goud enzo.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:18 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Zie al wat merkkleding, beetje kakker lijkt me
Postorderbedrijf?quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:21 schreef sjampoeh het volgende:
jes: liggen die pakketjes er al lang?
chris: sinds gister
oh dan moeten we de postorderbedrijf bellen![]()
chris ineens:ooooooooooooh wat leuk dat je er bent
Ach, hij heeft ook een andere boot, iets groter dan de vorige hoorde ik net.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:19 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Voor de boot van Jessie blijkt, graafmachine erbij, het mag wat kosten
Erg hé. En nu gaat hij de heilige voor de groep uithangenquote:Op dinsdag 18 december 2018 10:22 schreef Gooddeal het volgende:
Jessie over iets voor de groep doen. Als er 1 voor zelfverrijking zat was hij het wel.
postnl bedoel ikquote:Op dinsdag 18 december 2018 10:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Postorderbedrijf?
Verspreking, en dat het allemaal nep is?
quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:23 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Erg hé. En nu gaat hij de heilige voor de groep uithangen
quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jessie houdt van dure dingen, klompjes goud enzo.
Kan Lotus niks aan doen maar de post, blijft klote om daar afhankelijk van te zijn. Had ik ze tóch voor de nacht ff binnengehaald.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:20 schreef Giggio het volgende:
oooh de ukelilles liggen al sinds gisteren in de kou buiten?
zullen heerlijke valse toontjes gaan fabriceren![]()
topkwaliteit klotus~!!!
Dat is dan wel weer leuk, wel iemand die de jochies aan kanquote:Op dinsdag 18 december 2018 10:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zielug voor Tim , Greet
die waren net een beetje directeurtje dochten ze
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |