quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:42 schreef maan_man het volgende:
Gaat deze man een Premier League ticket krijgen?
Dat vind ik heerlijk, dat wij mensen daar spanning bij kunnen voelen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch wel even terug dat ik deze hoeveelheid spanning voelde voor een dubbeltje
Het spel (de sport?) is prachtig, maar dit is echt lelijk. Heel, heel lelijk.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook treurige momenten maakt het spelletje mooi.
Verloren van een debutant inderdaad. Matig, slecht.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Taylor nam dus ook gewoon afscheid met een nederlaag tegen een nobuddie.
Jub. Al vraag ik me af of hij het zelf nog wilquote:Op dinsdag 18 december 2018 00:42 schreef maan_man het volgende:
Gaat deze man een Premier League ticket krijgen?
Rationeel gaat het ook helemaal nergens over inderdaadquote:Op dinsdag 18 december 2018 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind ik heerlijk, dat wij mensen daar spanning bij kunnen voelen.
Aftakelen hoort bij het leven.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het spel (de sport?) is prachtig, maar dit is echt lelijk. Heel, heel lelijk.
Maar goed, het is loon naar werken dit.
Flikker op. Dit was een zaadpot. RvB was NOG slegter dan die lul uit Litouwen, die in de volgende ronde toch weer staat waar hij hoort, nummer 300+ van de wereld. Om te kotsen. Waardeloos waardeloos waardeloos. Ik weet niet eens waar ik nu kwaaier op ben.quote:
Ik hoop dat DARTS WAREHOUSE een setje van Unicorn voor ons heeft.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:42 schreef Pino112 het volgende:
Komt gewoon door Target. Sindsdien is het kut.
Iedereen gooit kut met target, waarom trappen spelers er nog in?quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:42 schreef Pino112 het volgende:
Komt gewoon door Target. Sindsdien is het kut.
madquote:Op dinsdag 18 december 2018 00:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Flikker op. Dit was een zaadpot. RvB was NOG slegter dan die lul uit Litouwen, die in de volgende ronde toch weer staat waar hij hoort, nummer 300+ van de wereld. Om te kotsen. Waardeloos waardeloos waardeloos. Ik weet niet eens waar ik nu kwaaier op ben.
Meltdown.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Flikker op. Dit was een zaadpot. RvB was NOG slegter dan die lul uit Litouwen, die in de volgende ronde toch weer staat waar hij hoort, nummer 300+ van de wereld. Om te kotsen. Waardeloos waardeloos waardeloos. Ik weet niet eens waar ik nu kwaaier op ben.
Geld?quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:44 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Iedereen gooit kut met target, waarom trappen spelers er nog in?
heb je gedronkenquote:Op dinsdag 18 december 2018 00:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |