Als ze de uitkeringen nou wat hoger maakten, dan hoef je ook niet zoveel te doen.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
niet hoog genoeg
Kan niet eens meer shag er van halen
Daar werken we aan.die zin gebruikt ie altijd.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:07 schreef JanCees het volgende:
Rutte gaat zich weer als een gladde aal overal onderuit praten
Inderdaad maar dat zegt hij al 8 jaarquote:Op woensdag 19 december 2018 23:11 schreef Dready1978 het volgende:
[..]
Daar werken we aan.die zin gebruikt ie altijd.
Om een hoop af te breken, ja.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:09 schreef westwoodblvd het volgende:
Overal wordt keihard aan gewerkt maar Rutte staat al 8 jaar aan het roer dusja..
quote:Op woensdag 19 december 2018 23:10 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Als ze de uitkeringen nou wat hoger maakten, dan hoef je ook niet zoveel te doen.
ze moeten gewoon de inkomsten vergroten en de uitgaven verkleinenquote:Op woensdag 19 december 2018 23:10 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Als ze de uitkeringen nou wat hoger maakten, dan hoef je ook niet zoveel te doen.
Het gaat dan ook heel goed met het grootkapitaal.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:09 schreef westwoodblvd het volgende:
Overal wordt keihard aan gewerkt maar Rutte staat al 8 jaar aan het roer dusja..
Tot nu toe welquote:
Hoeveel kost dan een uurtje monkyyy?quote:Op woensdag 19 december 2018 23:13 schreef monkyyy het volgende:
Volgend jaar ga ik mijn tarieven verhogen
Hangt ervan af welke diensten je af wil nemenquote:Op woensdag 19 december 2018 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoeveel kost dan een uurtje monkyyy?
Gewoon een uurtje boekhouden en kijken of alle cijfers een beetje kloppen ;-)quote:Op woensdag 19 december 2018 23:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hangt ervan af welke diensten je af wil nemen
Standaard pakket is 4 kwartaal rapportages + besprekingen, jaarrekening + btw aangiftes, inkomstenbelasting, jaarlijks een begroting opstellen + fiscale optimalisatie reken ik, afhankelijk van de grootte van je onderneming ¤7.500 - ¤12.500 per jaar ex btw, maandelijks geïncasseerd. Voor alles wat daarbuiten valt reken ik ¤247/uur ex btw. En volgend jaar komt daar 5% bovenop.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gewoon een uurtje boekhouden en kijken of alle cijfers een beetje kloppen ;-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |