Doen we al 5 jaar hoor, niks bijzonders aan.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:44 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Hoi. Ik zag dit topic tussen de actieve topics. Echt een raadsel dat jullie dit kijken.
En dat al meer dan 4 jaar.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:44 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Hoi. Ik zag dit topic tussen de actieve topics. Echt een raadsel dat jullie dit kijken.
Me too, man, ik dacht wtf.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:44 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dank je.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:51 schreef Quotidien het volgende:
Jullie vatten het wel sportief op. Valt me mee van mensen die zo'n wansmaak hebben.
Dat plasje van Erik duurt wel erg lang.quote:
Nee, hij zit er nog steeds volgens mij.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:53 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat plasje van Erik duurt wel erg lang.
Of heb ik het gemist dat hij weer van de wc af kwam?
is dat iets wat je kunt missen?quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:53 schreef Zeyina het volgende:
[..]
We kunnen wel wat hebben hier.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:51 schreef Quotidien het volgende:
Jullie vatten het wel sportief op. Valt me mee van mensen die zo'n wansmaak hebben.
De wc lijkt aan de buitenkant op slot te zitten.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:53 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er allerlei andere dingen bij denkquote:Op dinsdag 18 december 2018 00:54 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Nee, hij zit er nog steeds volgens mij.
Kan ook een grote boodschap zijn natuurlijk.
Nee hoor, dat hebben ze zo gemaakt dat je kunt zien dat er iemand op het toilet is.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:56 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
De wc lijkt aan de buitenkant op slot te zitten.
Even een blikje voor het slapen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:56 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er allerlei andere dingen bij denk
En nee. Niet aftrekken. Maar meer iets open trekken
quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Even een blikje voor het slapen.
Onzin, tenzij hij de drank op het toilet of in zijn jas heeft verstopt.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je weet het met Erik maar nooit.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
Een zwangerschapstest lijkt me niet.
Het bezoek van Lotus komt tussen 09.00-12.00 uur, wat ik begreep. Mike is er gewoon bij hoor, die kerstparade is in het donker, dus ik denk dat de mannen pas rond 15.30 uur vertrekken.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:03 schreef Zeyina het volgende:
A.s. zaterdag bezoek van Lotus en zonen van Christel
Jammer voor Mike. Want die is dan met Adriaan naar die Kerstparade
quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |