Nee natuurlijk niet. Ook niet van Real dus tja.quote:Op maandag 17 december 2018 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgens mij ben jij geen fan van Ajax.
We gaan het zien bianconeri.quote:Op maandag 17 december 2018 20:26 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Ook niet van Real dus tja.
Maar dat doet er niets aan af, Real is gewoon veel beter dan Ajax.
Daar heeft Real echt geen Ronaldo voor nodig.
Aan wat ik zei valt niet veel te zienquote:
twitter:JurrVanWessem twitterde op dinsdag 05-02-2019 om 16:08:22De UEFA wil de uitdoelpuntregel afschaffen bij KO-wedstrijden, vanaf het komende seizoen. Wedstrijdcommissie vergadert hier vanmiddag over. reageer retweet
Mooiquote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:19 schreef PSVCL het volgende:
twitter:JurrVanWessem twitterde op dinsdag 05-02-2019 om 16:08:22De UEFA wil de uitdoelpuntregel afschaffen bij KO-wedstrijden, vanaf het komende seizoen. Wedstrijdcommissie vergadert hier vanmiddag over. reageer retweet
Goed ideequote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:19 schreef PSVCL het volgende:
Waarom zou je daar naar gaan kijken?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Nog meer Roma tegen Portoe kijkers?
Waarom zou je naar die ander gaan kijken?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom zou je daar naar gaan kijken?
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom zou je naar die ander gaan kijken?
Waarom? Dat soort wedstrijden vallen vrijwel altijd tegen. Nu zegt dat nog niet zo heel veel over die pot van vanavond, dat weet ik ook wel. Twee helften zijn nooit hetzelfde, twee wedstrijden ook niet. Enfin, ik sta nog niet zo te springen voor Manchester United en een PSG zonder Neymar, zonder Cavani en zonder middenveld. Kwalitatief is het vermoedelijk wat minder, maar ik denk dat de amusementswaarde bij die andere pot wat hoger ligt. Bij Roma ligt leedvermaak ook al snel op de loer.quote:
Ik verwacht wel een spectaculair duel eigenlijk. Daarnaast kijk ik niet graag naar de lamme en de blinde bij Roma.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom? Dat soort wedstrijden vallen vrijwel altijd tegen. Nu zegt dat nog niet zo heel veel over die pot van vanavond, dat weet ik ook wel. Twee helften zijn nooit hetzelfde, twee wedstrijden ook niet. Enfin, ik sta nog niet zo te springen voor Manchester United en een PSG zonder Neymar, zonder Cavani en zonder middenveld. Kwalitatief is het vermoedelijk wat minder, maar ik denk dat de amusementswaarde bij die andere pot wat hoger ligt. Bij Roma ligt leedvermaak ook al snel op de loer.
Never forget toen kenners Stijn en Cavaliers iets als Leverkussen-Benfica gingen kijken ipv de epische wedstrijd Barca-PSGquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |