Ik zie dan liever een kortere jurk. Hollandse koeltoerquote:Op maandag 17 december 2018 12:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ze kan het hebben
koeltoer
Welke Merijn, dat sprookjesfiguur ontstaan uit de fantasie van Merel?quote:Op maandag 17 december 2018 12:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Merijn sterkte gozert
doe maar uit de streams
preventie impotentie
Eucalypta was dat.quote:Op maandag 17 december 2018 12:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, ik wist dat er een y inzat dus..Eculyta, maar verder .... o ja, ze zat in Paulus de boskabouter maar die keek ik niet zo vaak
En niet zo'n scheve mond hopelijk.quote:Op maandag 17 december 2018 12:10 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen! Mijn zus heeft alleen gelukkig niet van dat dooie grijze haar.
Verdomd.quote:Op maandag 17 december 2018 12:12 schreef Jemoederniet het volgende:
Merel begint steeds meer op ma Flodder te lijken.
[ afbeelding ]
En een ander oortjequote:Op maandag 17 december 2018 12:19 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En niet zo'n scheve mond hopelijk.
Jesus, wat ziet die merel eruit. Snap ook niet wat die kippen in haar zien. Ze zullen wel honger hebben en waar Merel is is er altijd voedsel.quote:
Maar wel op heksen, vooral panterheksen.quote:Op maandag 17 december 2018 12:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik al later, nadat ik even op google checkte. Ik had het nooit zo op kabouters
quote:Op maandag 17 december 2018 12:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jesus, wat ziet die merel eruit. Snap ook niet wat die kippen in haar zien. Ze zullen wel honger hebben en waar Merel is is er altijd voedsel.
Hij zal in ieder geval spijt hebben haar de 1ste prijs te hebben gegeven.quote:Op maandag 17 december 2018 12:15 schreef Yurtovic het volgende:
Wat zal mari zeggen als die merel ziet met haar dikke ogen
[..]
Jesus, wat ziet die merel eruit. Snap ook niet wat die kippen in haar zien. Ze zullen wel honger hebben en waar Merel is is er altijd voedsel.
Merel is geen heks, dat is een grappige dikke bostrolquote:Op maandag 17 december 2018 12:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Maar wel op heksen, vooral panterheksen.
[..]
quote:Op maandag 17 december 2018 12:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik al later, nadat ik even op google checkte. Ik had het nooit zo op kabouters
quote:Op maandag 17 december 2018 12:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Merel is geen heks, dat is een grappige dikke bostrol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |