Dat gooit klote joh, niet te zuinigquote:Op zondag 16 december 2018 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Misschien een meter naar voren proberen.
Op het immigratiekantoor in Sheffield zijn papieren kwijtgeraakt, waardoor alles opnieuw ingediend moet worden.quote:
Ik hoorde net dat hij wel grappige filmpjes maaktquote:
Gewoon tegen het bord aanstaan joh.quote:Op zondag 16 december 2018 21:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat gooit klote joh, niet te zuinig
Hij liegt.quote:Op zondag 16 december 2018 21:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op het immigratiekantoor in Sheffield zijn papieren kwijtgeraakt, waardoor alles opnieuw ingediend moet worden.
https://soundcloud.com/to(...)-exclusive-interview
(Of de sympathieke Mac Elkin liegt)
Zou dat mokkel op die telefoon genadeloos in d'r poepert raken hoor.quote:Op zondag 16 december 2018 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
ABN AMRO man doek jezelf eens op met je aidsreclame.
Die mis ik telkens omdat ik hier een boze comment moet tikken over die man.quote:Op zondag 16 december 2018 21:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zou dat mokkel op die telefoon genadeloos in d'r poepert raken hoor.
SIEDENDquote:Op zondag 16 december 2018 21:13 schreef Szura het volgende:
SPREEK DE S EENS UIT ALS EEN S EN NIET ALS EEN Z FOKKING MAIJER
Laat hem gewoon liever zijn waffel houdenquote:Op zondag 16 december 2018 21:13 schreef Szura het volgende:
SPREEK DE S EENS UIT ALS EEN S EN NIET ALS EEN Z FOKKING MAIJER
Ik heb nog nooit Dommelsch gedronken volgens mij.quote:Op zondag 16 december 2018 21:13 schreef wimderon het volgende:
Hebben jullie vroeger Dommelsch trommels gehad?
Waar heb jij het nou weer over joh stoffige ouwe zak.quote:Op zondag 16 december 2018 21:13 schreef wimderon het volgende:
Je had vroeger wel zo'n Dommelsch darts en pool spelletje op de PCquote:Op zondag 16 december 2018 21:13 schreef wimderon het volgende:
Die zouden ze per direct naar zijn hoofd tyfen als dat het geval was.quote:Op zondag 16 december 2018 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maijer denkt dat zijn analisten een glazen bol hebben.
Dan kun je ze er gewoon in douwen toch?quote:Op zondag 16 december 2018 21:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat gooit klote joh, niet te zuinig
Vanaf een meter dichterbij wens ik je veel succesquote:Op zondag 16 december 2018 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan kun je ze er gewoon in douwen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |