Dat snap ik ook niet.quote:Op zondag 16 december 2018 17:16 schreef Dven het volgende:
Opbokken met die kou zeggen en dan hemeltjeblij zijn met een (overigens overdreven) 12 graden met bakken met regen![]()
twitter:Alpenweerman twitterde op zondag 16-12-2018 om 17:13:22Plotselinge stratosferische opwarming op komst? - https://t.co/BRnVR1wnCv https://t.co/sqgVObUPqg reageer retweet
Yep. Volgens mij was dit het weer kwa zon voor december. Teller staat op 27,5 uur @ de bilt.quote:
Gister was het de hele dag rond de 2 graden en intens mistig/grijs... in hoeverre is dat dan beterquote:Op maandag 17 december 2018 09:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die 10 graden komende week in het vooruitzicht vind ik eigenlijk nog droeviger.
Echt hequote:Op zondag 16 december 2018 17:16 schreef Dven het volgende:
Opbokken met die kou zeggen en dan hemeltjeblij zijn met een (overigens overdreven) 12 graden met bakken met regen![]()
Regen boeit me geen hol. Kou is gewoon klotequote:Op zondag 16 december 2018 17:16 schreef Dven het volgende:
Menig zolderkamer is koud maar wel droog. Dan krijg je dat lolquote:Op zondag 16 december 2018 17:16 schreef Dven het volgende:
Het is wel onder nul geweest.quote:Op maandag 17 december 2018 10:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is het überhaupt onder 0 geweest dan? Of niet deprimerend grijs?
Wat is er mis met een witte kerst?quote:Op maandag 17 december 2018 20:55 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Mooi, dan hebben de winterliefhebbers hun pret ook weer gehad. Op naar de zomer!
Precies.quote:Op maandag 17 december 2018 20:55 schreef DemonRage het volgende:
Mooi, dan hebben de winterliefhebbers hun pret ook weer gehad. Op naar de zomer!
Alles, het is geen 30 graden.quote:Op maandag 17 december 2018 20:56 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Wat is er mis met een witte kerst?![]()
Egoïst! De zonisten hebben dit jaar al 364 dagen boven de 40 graden gehad.quote:Op maandag 17 december 2018 20:55 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat woord werkt echt niet, ik lees steeds zionistenquote:Op maandag 17 december 2018 21:14 schreef beantherio het volgende:
[..]
Egoïst! De zonisten hebben dit jaar al 364 dagen boven de 40 graden gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |