Voetbal kijken in de hoop dat een club verliest, is primitief. Heb ik besloten.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou er niet teveel hoop in krijgen.
Nu pas?quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Voetbal kijken in de hoop dat een club verliest, is primitief. Heb ik besloten.
Dus je kijkt nu neer op iedereen die dat doet?quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Stijn, weet jij dat?quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:39 schreef Smoofie het volgende:
Waarom is die glenn de drummer bij de eredivisietribune? Ik vraag mij dat al heel lang af.
Nee.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus je kijkt nu neer op iedereen die dat doet?
Weet ik veel. FOX Sports is mijn niche niet. Ik kijk alleen naar Ajax en dat is het.quote:
Ik hoop dat PEC degradeert.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij zal wel vrienden zijn met iemand die daar werkt, en zodoende is een schnabbel geboren.quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sport volgen is zo vaak primitief, dat maakt het ook aantrekkelijk.
Ah okee, bedankt johquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind Hans vrijdagavond altijd wel vermakelijk met Pascal. (Hans kent alle spelers en bezoekt regelmatig trainingen)quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:47 schreef El-Stinho het volgende:
Overigens zelden een kanslozer programma dan de Eretribune gezien.
HansGod heeft een wereldleven.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Hans vrijdagavond altijd wel vermakelijk met Pascal. (Hans kent alle spelers en bezoekt regelmatig trainingen)
Hans wil alleen zijn mening maniakaal doordrijven. Daar kan ik heel slecht tegen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Hans vrijdagavond altijd wel vermakelijk met Pascal. (Hans kent alle spelers en bezoekt regelmatig trainingen)
Uit medelijden. Daarom is Mario Been ook analist.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:39 schreef Smoofie het volgende:
Waarom is die glenn de drummer bij de eredivisietribune? Ik vraag mij dat al heel lang af.
Gaat over de KK divisie, laat gaan joh. Sfeertje is prima, kijk er altijd met plezier naar.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hans wil alleen zijn mening maniakaal doordrijven. Daar kan ik heel slecht tegen.
Nwah, hoe hij Lijnders week na week blijft bashen heeft iets heel treurigs over zich.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gaat over de KK divisie, laat gaan joh. Sfeertje is prima, kijk er altijd met plezier naar.
Schakelshowgenotquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gaat over de KK divisie, laat gaan joh. Sfeertje is prima, kijk er altijd met plezier naar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |